Viaplay – yleinen keskustelu

  • 264 986
  • 1 125

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Nää on taas näitä hyviä, firman etuja ajavia päätöksiä. Todennäköisesti Viaplay menettää tällä päätöksellä enemmän rahaa kuin mitä se on menettänyt jaettujen tunnusten takia.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Kaverille tunnusten jakaminen on toinen juttu, mutta mikä minua risoo on se, että tehdään elämä hankalaksi saman kotitalouteen kuuluvien osalta. Se on selkeä palvelutason heikkeneminen.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Todennäköisesti Viaplay menettää tällä päätöksellä enemmän rahaa kuin mitä se on menettänyt jaettujen tunnusten takia.
Voi hyvinkin olla näin. Minulla ja kaverilla loppuu kimppatilaus samantien, koska emme ole niin intohimoisia Valioliigan ja/tai NHL:n katsojia, että olisimme valmiita 40€/kk yksin maksamaan.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Kaverille tunnusten jakaminen on toinen juttu, mutta mikä minua risoo on se, että tehdään elämä hankalaksi saman kotitalouteen kuuluvien osalta. Se on selkeä palvelutason heikkeneminen.
Olen samaa mieltä tästä.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Voi hyvinkin olla näin. Minulla ja kaverilla loppuu kimppatilaus samantien, koska emme ole niin intohimoisia Valioliigan ja/tai NHL:n katsojia, että olisimme valmiita 40€/kk yksin maksamaan.

Ja pikainen vilkaisu Twitteriin kertoo, että moni muu on tehnyt samoin. Tosin siellä nyt huudellaan välillä lämpimikseen, mutta hyvinkin voisin kuvitella, että varsinkin näinä aikoina 40e/kk on monelle aivan liian suuri summa tällaiseen palveluun laitettavaksi
 

JKyykka

Jäsen
Se on ihan oikein, että laitetaan stoppi tuolle kaverin kanssa puoliksi ostelulle. Se on kyllä ikävä juttu, että tässä joutuu sen takia nyt sitten myös muut kärsimään. Omaan katsomiseen tuo ei vaikuta, kun vaimon kanssa ainoastaan kotona olohuoneen telkkarista Viaplayta tulee katsottua.

Itse kyllä rakastan tätä Viaplayn tämänhetkistä tarjontaa, eikä hinta ole vielä liian korkea. NHL, vapaaottelu (UFC, Cage, Cage Warriors, KSW), formulat, talviurheilu, darts, jne. Itse toki priorisoin penkkiurheilun hyvin korkealle ja olen siitä valmis myös maksamaan.
 

zzonejj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itselläkin tunnukset jaettuna kaverin kanssa, 40€/kk on vähän turhan paljon rahaa Valioliigasta ja satunnaisista NHL-peleistä. Jos tuo nyt kovin vaikeaksi menee niin peruutukseen menee koko tilaus sitten, jalkapallonnälkää saa kyllä tyydytettyä riittävästi myös CMoren tarjonnalla. Vähän oli jo vaikeuksia sulattaa tuo hinnankorotus 35€ -> 40€ kun NFL vaihtui formuloihin.
 

Moritz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Dallas Stars
Siinä kohtaa kun ensimmäisen kerran lähetys menee poikki tämän uudistuksen myötä, menee samantien tilaus peruutukseen. 20€/kk on ollut ihan kestettävä hinta, mutta ei mitään tsäänssiä että 40€ maksaisin kuukaudessa kun näitä muitakin streaming-palveluita on jo tilauksessa (ja käytössä).

Ihan tyytyväinen asiakas olen ollut pitkään kaverin kanssa puokkiin hankituilla tunnuksilla (kaveri jota siis pidän niin kuin ihan perheen jäsenenä, arvoisa tuomari) mutta vielä muutama vuosi sitten pystyi Viaplaylta tilata pelkän urheilupaketin, sitten se mahdollisuus vietiin pois ja leffat oli pakko maksaa mukana. Sitten hintaa nostettiin vielä lisää ja nyt siihen päälle tämä uudistus.

Jos palvelun hinta ja laatu kohtaisi niin en kaverin kanssa jaettua tunnuksia tarvitsisi. Enkä nyt edes puhu lähetysten teknisestä laadusta, vaan ihan siitä että en voi maksaa siitä mitä itse katson vaan ns. pakotetaan ostamaan koko paska ja maksan sitten samalla jostain UFC:stä ja Formuloista joita en koskaan katso. Jos tämä uudistus toisi mukanaan mahdollisuuden esim. hioa 10-15€ pois hinnasta sillä että voisin valita itselleni pelkän Valioliigan ja NHL:n ilman elokuvia ja muuta urheilua niin en tästä muutoksesta sen kummemmin valittelisi.

Mutta onhan Viaplaylla kaikki oikeus tällainen muutos tehdä, ei siinä mitään. Toivottavasti menettävät paljon asiakkaita.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Se on ihan oikein, että laitetaan stoppi tuolle kaverin kanssa puoliksi ostelulle. Se on kyllä ikävä juttu, että tässä joutuu sen takia nyt sitten myös muut kärsimään. Omaan katsomiseen tuo ei vaikuta, kun vaimon kanssa ainoastaan kotona olohuoneen telkkarista Viaplayta tulee katsottua.

Itse kyllä rakastan tätä Viaplayn tämänhetkistä tarjontaa, eikä hinta ole vielä liian korkea. NHL, vapaaottelu (UFC, Cage, Cage Warriors, KSW), formulat, talviurheilu, darts, jne. Itse toki priorisoin penkkiurheilun hyvin korkealle ja olen siitä valmis myös maksamaan.
Jos on aikaa penkkiurheilua harrastaa mielin määrin ja kaikki kiinnostaa niin Viaplay on täysi kymppi! Sitä tuskin kieltää kukaan, päinvastoin.

Ongelmahan tässä on ollut jo pitkään se, että kun lajikirjo on suuri niin hinta nousee kokoajan. Pikkuhiljaa ne futista, lätkää tai formuloita katsova porukka - joka ei sohvalla vietä valtaosaa vapaa-ajastaan tai kiinnostuksen kohde on se yksi laji jäävät pois. En minä 40€ maksa Viaplaysta kun ainoa mikä kiinnostaa on NHL. Pelejä nykyhetkessä ennätän katsomaan livenä sen max 5 peliä kuukaudessa. Kyllä sitä nyt mennään YLE/MTV sekä koosteilla tai streameilla/NHL-TV:llä ja VPN:llä.

Itse lopetin oman Viaplayn kun formulat tuli ja hinta taas nousi - nyt ajoittain olen jonkun kuukauden ottanut kaverin kanssa puoliksi. Sehän on mahdollista myös tulevaisuudessa, edelleen voimme kyllä katsella kahta eri peliä, ei se mihinkään muutu. Jatkossa estetään saman pelin/tapahtuman katsominen kahdella eri laitteella samaan aikaan, eipä siitä meille mitään suurta haittaa ole kun molemmilla joukkueet joita seurataan ovat eri porukat. Enemmän tuosta harmia tulee niille ihan "viattomille tilaajille", ei katsella enää työmatkalla peliä jos kotona vaikkapa jälkikasvu haluaa tehdä samaa. Ei katsella työmatkoilla tai mökillä pelejä jos kotona jälkikasvu haluaa katsoa myös...

Viaplay saa tehdä toki miten tykkää - rajoituksia voi tehdä ja varmaan pitääkin tehdä kun haalitaan kaikki samaan pakettiin. Mutta voi olla että jossain vaiheessa voisi olla järkevä vähän pilkkoa tuota kokonaisuutta.
 
Viimeksi muokattu:

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Itse maksan tuota 40€/kk summaa kokonaisuudessaan, eli sinänsä omassa lompakossa tämä ei tunnu (toivottavasti hinta kuitenkin tavalla tai toisella laskisi), mutta minkä olen jo nykyisen kahden laitteen rajoituksen kanssa todennut haastavaksi, on laitteelta toiseen hyppäämisen.

Esimerkki, olet matkalla kotiin ja avaat puhelimella NHL-ottelun lähetyksen seurataksesi matsia. Saavut hetken päästä kotiin, suljet lähetyksen puhelimelta (suljet aktiiviset sovellukset jne) ja avaat NHL-ottelun telkkariin ja samalla tabletille Valioliigaa pyörimään. Tabletissa sovellus herjaa, että 2 lähetystä tunnuksilla on jo käynnissä, vaikka puhelinsovellus on jo suljettu. Menee noin 10 minuuttia, ennen kuin tabletissa sovellus ei herjaa asiasta enää vastaan ja lähetys alkaa toimia. Joutuuko sitä jatkossa panttaamaan NHL-matsia kotiintuloon asti, vai onnistuisiko tuo jouhevammin? Samalla toki jos klikkaat epähuomiossa jollain laitteella väärän lähetyksen auki (itsellä ainakin telkkarisovellus välillä "jäätää" ja siirtyminen kuvakkeesta toiseen saattaa tulla jälkijunassa), katkeaako toinen lähetys ja tulee tuo n. 10 minuutin "jäähy" lähetyksestä?

Uusi normaalihan tuo tunnusten rajoittaminen on, esim Netflix on kovasti tuohon suuntaan koittanut palveluaan uudistaa, että jokainen käyttäjä maksaisi tunnareista. Sinänsä ei siis mitenkään erikoista toimintaa Viaplaylta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En ymmärrä tuota kitinää siitä, että jatkossa "Emme voi kaverin kanssa enää yhdellä maksulla jakaa tiliä urheilun katsomiseen". Ymmärtänettehän varmaan, että tuossa tapauksessa toinen teistä on varastanut palveluntarjoajalta. Nämä perseilyt ovat juuri syynä siihen, miksi palvelun hintoja joudutaan koko ajan nostamaan. Sama jos menisitte kaverin kanssa buffet-ruokailuun syömään, missä molemmat mässäävät vatsat täyteen, mutta vain toinen teistä maksaa ruokailusta. Kiitos!
Nää on just niitä tyyppejä jotka ostaa kaverin kanssa lätkämatsiin yhden lipun ja sitten kyselevät, että voivatko istua sylikkäin samalla paikalla.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Nää on just niitä tyyppejä jotka ostaa kaverin kanssa lätkämatsiin yhden lipun ja sitten kyselevät, että voivatko istua sylikkäin samalla paikalla.
On kyllä paljon persaukisia, jos 40 euroa kuussa on liikaa. Ihan hyvä, että rajoittavat käyttäjiä. Kaiken maailman perskärpäset ostaa vaan omansa sitten.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
On kyllä paljon persaukisia, jos 40 euroa kuussa on liikaa. Ihan hyvä, että rajoittavat käyttäjiä. Kaiken maailman perskärpäset ostaa vaan omansa sitten.
Kysehän ei ole siitä että hintaan ei olisi varaa, vaan lähinnä siitä onko tarjottu tuote enää hintansa väärti. Viaplayn kohdalla hintaa on hilattu jatkuvasti pikkuhiljaa ylöspäin, samalla kun parannukset itse tuotteeseen ovat lähinnä kosmeettisia ja tällä kaudella on menty jopa taaksepäin mitä tulee lähetysten tekniseen laatuun ja toimivuuteen. Toki nousua perustellaan sillä että hei, me ollaan lisätty taas näitä lajeja, mutta todellisuudessa kyse on sisällön pakkomyymisestä asiakkaille, eli nähdäkseen esimerkiksi NHL-kiekkoa he joutuvat ottamaan kylkiäisenä ties mitä muuta ja maksamaan siitä vaikkeivat haluaisi. Tätä logiikkaa voi soveltaa päässään moniin muihin tuotteisiin ja miettiä kuulostaako se asiakkaan kannalta hyvältä, ja onko tämä myyjän kannalta pitkässä juoksussa sitä fiksuinta toimintaa.

Rehentelyn sijaan on joskus ihan paikallaan miettiä kannattaako jostain maksaa ihan vain maksamisen ilosta.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Pilkkoisivat nyt pakettia pienempiin osiin. Itse katselen tuolta oikeastaan vain jalkapalloa ja formuloita. Silti maksan esimerkiksi NHL:stä ja hiihdosta.

Voisi kätevästi tehdä jalkapallopaketin, nhl-paketin, hiihtopaketin yms ja jokainen voisi maksaa siitä mikä kiinnostaa ja mitä seuraa. Ei tää voi olla niin vaikeeta.
 

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nää on taas näitä hyviä, firman etuja ajavia päätöksiä.

Niin se firman etu kai siellä täytyykin olla mielenpäällä? Hyväntekeväisyys on erikseen.

Mutta se on tosiaan eri asia, onko tämä kokonaisuudessa edullinen ratkaisu tulosrivin kannalta.
 

Buster

Jäsen
Aika kova luotto on, että moni näistä "ylimääräisistä matkustajista" (moocher on vissiin käytetty engl. termi) olisi tällaisen, tai ylipäänsä minkälaisen vain, blokin jälkeen valmis nöyrtymään ostamaan palvelun täysihintaisena. Että jokainen kaksi käyttäjää yhdellä tilillä olisi yksi menetetty myynti, ei lähellekään. Ja kova on luotto omaan pakettiin, kun tuo epäsuorasti voi aiheuttaa sen, että se jo nyt tilaavakin ihminen saattaa lopettaa jonkun palvelun tilauksen tuollaisen seurauksena. Vielä nyt kun kaikki on kallistunut ja menoja tuijotetaan, mikä on toki saanut myös nämä toimijatkin etsimään lisää tulonlähteitä ja tässä on yksi. Toki kai Viaplayn omassa päässäkin tulee jotain säästöä, jos ei kapasiteettia tarvitse olla moninkertaisesti yli tilaajamäärän.

Tähän sitten vielä ihmisten odotetun negatiivinen suhtautuminen tähän rajoitukseen someaikakaudella ja normaalien tavallisten sekä moraalisesti oikein toimivien tilaajien silmään kuseminen, jotka kiltisti maksavat sen hitaasti kohoavan hinnan koko paketista vain nähdäkseen palvelun monipuolisuuden supistuvan. Kyllähän vaikka noita formuloita tuli töissä pidettyä päällä ja samalla niitä myös katsottiin kotona; se on sellainen, mikä on pakko katsoa livenä. Jääkiekon MM-kisojen kanssa tulee myös itsellä säännöllisiä isoja ongelmia tulevaisuudessa. Kiitos vain, tackar, tackar.

Harmittaa niiden puolesta, keillä ei ole oikeasti varaa maksaa tuota ja ovat sen vuoksi nähneet jakamisen ainoana tapana katsoa jotain haluamaansa tuolta. Opiskelijat, eläkeläiset ja muut pienituloiset. Onhan tuo nyt ihan helvetisti 480 euroa vuositasolla, jos kiinnostaa vain joku hyvin rajattu laji tai joukkue. Ottamatta edes kantaa tekniseen toimivuuteen. Sitten kun vielä kaikki tarjonta on nykyaikana niin helvetin pirstaloitunutta, että yhdellä paketilla ei pärjää lähellekään. Ainakaan minä.

Vähän kaksipiippuistahan tuo on siinä mielessä, että palvelut ovat tilien jakamista katselleet kauan jos ei nyt rohkaisten suoranaisesti, niin ainakin silmää iskien täysin tietoisesti totuttaakseen ihmisiä palveluun ja saadakseen tietoa levitettyä itsestään sekä tarjonnastaan. Samalla on toki kyllä kummallista, miten muuten sääntöjä seuraavat ihmisetkin ovat omaksuneet tavaksi tuon salasanojen jakamisen rutiininomaisesti jopa löyhästi tuntemiensa ihmisten kanssa.

Kuitenkin jos tuolle jakamiselle haluaa laittaa säpin, niin pitäisi keksiä jokin "vähän parempi" ratkaisu kuin tämä nykyinen ja toivottavasti vain pelkkä hätäpaikkaus. Näkyyhän siellä kuitenkin tiedot, että milloin katsotaan kotitalouden ulkopuolella. Kyllä niistä ainakin jotain voisi päätellä, jos on jatkuvasti jotain samanaikaista käyttämistä eri lokaatioissa satunnaisten yksittäisten käyttökertojen sijaan. Olkoonkin, että nykypäivänä perhe, tai sitten siinä samassa osoitteessa kirkonkirjoissa virallisesti asuvat henkilöt eivät välttämättä asu yhdessä siinä samassa osoitteessa seitsemää päivää viikossa.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Laittaisivat nyt edes urheilun erikseen saataville. Leffat ja sarjat saa erikseen, mutta halutessaan sportin täytyy maksaa koko paketista.
Tää on muuten outoa. Vähän sama asia jos kaupassa haluaa ostaa tomaatteja, niin on pakko ostaa myös kurkkua ja paprikaa jotta voi ostaa tomaattia.

Surullinen on Viaplayn nykyinen meininki. Oli aikoinaan todella laadukas. Nyt on vain tuhkat jääneet. Saapa nähdä millainen kokonaisuus on heidän jääkiekon MM-kisat.
 

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Kun tuota Viaplayn tarjontaa katsoo, niin olisihan tuosta tuotteistettavista "jokaiselle jotain" tyyppisiä kokonaisuuksia, mutta harmi ettei tähän varmastikaan olla lähdössä. Sinänsä tuo nykyinen total-paketti 40€/kk voisi jopa jäädä, jos myös muita vaihtoehtoja urheilun ystäville olisi. Anyways, alla olevat esimerkit saa ottaa käyttöön:

1. Kategorian kokonaisuudet (10€/kk/kpl):
- Leffat & sarjat
- Lätkäpaketti
- Futispaketti
- Autourheilupaketti (Kaikki formulaluokat, Indycar, Nascar)

2. Kategorian kokonaisuudet (5€/kk/kpl tai esim 2kpl paketti 10€/kk)
- Kamppailu-urheilu
- Darts
- Golf
- Hiihtolajit
- Muut (käsipallo, koris, taitoluistelu)

Eihän tämä ikinä tule tapahtumaan, mutta joku tämmöinen malli olisi varmasti asiakkaille mieleen.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minäpä availen tässä ihan yksityishenkilönä hieman tätä taustaa muutokselle. Tuli selattua Viaplayn twitteriä ja nopeasti kävi aspan vastauksista ilmi, että kuinkas se sattuikaan näin:

Jos omistat kanavakortin tai digiboksin, jolla katselet suoraa lähetystä niin voit edelleen katsoa toisella laitteella ja samoilla tunnuksilla samaa peliä. Jälleen yksi suuri suomalainen operaattori on tekemässä samaa kuin ruotsalainen ja norjalainen verrokki. Digiboksit ja kanavakortit ovat asiakkaille tänä päivänä aika kuollutta tekniikkaa sellaisenaan, koska asiakkaat eivät Netflix-aikakaudella välitä tuon taivaallista mistään digibokseista tai alustoista. Alusta on se nettiselain tai älytelevisio. Tämä ei tietysti maistu operaattoreille, jotka haluavat myydä omia alustojaan ja tallennekansa ohenee vuosi vuodelta.

Tämän muutoksen tosiasiallinen tavoite lienee kannustaa ja vauhdittaa asiakkaita ostamaan näitä digibokseja. Kun asiakkaat saadaan näihin sitoutettua niin todennäköisesti kanavapakettikin irtoaa hieman halvemmalla. Tämä on erittäin suuri sääli Viaplayn kannalta, koska Viaplaylla on oikeasti iso kasa laadukkaita sarjoja ja esimerkiksi NHL-studio on mielestäni sellainen, että se pieksee aivan mennen tullen nyt ja huomenna C Moren studiot. Sekin lienee ainoastaan ajan kysymys, koska C More hyppää tähän samaan kelkkaan, koska Netflixhän tämän aloitti. Toisin kuin näillä palveluntarjoajilla Netflixissä on kuitenkin se hienoinen ero, että ihmiset jakavat noita perhetunnuksia aivan huolella. Se nykyinen systeemi, jossa kaksi ihmistä saa katsoa samaa lähetystä yhtä aikaa on aivan riittävä rajoite.

Mielenkiinnolla odotan, saako iso yleisö jotain irti Viaplaysta/Elisasta. Muutoksella ei tunnu olevan mitään perustelua, joka kestäisi päivänvalon. Näinpä suosittelenkin kaikkia protestiksi irtisanomaan Viaplayn, jos se vain onnistuu. Mitä enemmän asiakkaat äänestävät jaloillaan, sitä varmemmin operaattori saattaa tästä vielä perääntyä.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Mulla oli viime talveen asti Telialta NHL + Liiga paketti. Sitten tuli kirje että se loppuu ja maksas 44 euroa jatkossa. Lopetin ja luulin että pelkän NHL sais jollai 20 eurolla. Ei saa joten en tilaa.

Kovasti mainostetaan hiihtoa formulaa, mutta kun ei vittuakaan kiinnosta niin en osta.

Tottakai ymmärrän että firma tarvii rahaa, mutta en maksa asioista jotka ei kiinnosta. Työntekijät tossakin lafkassa on saatu mainostaa että "huomenna aamusta lähtee talvistudio".

Ei kiinnosta joten pitäkööt studionsa.En tiedä muita mutta mulle ei ole mikään pakko noita nähdä. Youtube premium maksan mielellään 12 euroa kuukaudessa. Loistava palvelu ja hinta aika halpa. Vaikka maksas 50 euroa kuussa niin pitäsin.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Jääkiekonhan näkee nykyään kaiken netistä ilmaiseksi.

Eri asia on sitten jälkilähetykset. Vain tallenne-ominaisuus on se, mistä Viaplayssä enää joutuu maksamaan. Aika paljon tulee katsottua pelejä live, mutta on ne tallenteetkin joskus kiva. Moni varmasti ei ole samanlainen yökyöpeli, kuin itse olen pystynyt tähän asti olemaan, ja tallenteilla on isompi arvo, katsoa esim aamusta.

Osaava löytää kaikki suorat pelit netistä ilmaiseksi, järkyttävän hyvällä laadullakin vielä. Näin ei ollut Viaplayn edullisempina aikoina. Laadusta tykkäsi maksaa. Nyt hintaa nostetaan ja ilmaisen saatavilla olevan laatu alkaa olla samoissa. Kynnys lopettaa koko paska madaltuu koko ajan.
 

Vogoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, NHL
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikös kaikki palvelut ole nyt rajoittamassa streamien määrää? Vähän olisin sellaista trendiä havaitsemassa.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Ihmettelen, ettei mulle ole tätä viaplayn kuuluisaa mailia tullut. Itseä harmittaa ihan periaatteesta paketin hinta ja ylimääräiset lajit, joista pitää maksaa. Onneksi siitä kohelosta sentään jo päästiin.

Pelkkä valioliiga riittäisi. Loput kiinnostavat sportit saa discovery plussasta. Myös liigan.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Jääkiekonhan näkee nykyään kaiken netistä ilmaiseksi.

Eri asia on sitten jälkilähetykset. Vain tallenne-ominaisuus on se, mistä Viaplayssä enää joutuu maksamaan. Aika paljon tulee katsottua pelejä live, mutta on ne tallenteetkin joskus kiva. Moni varmasti ei ole samanlainen yökyöpeli, kuin itse olen pystynyt tähän asti olemaan, ja tallenteilla on isompi arvo, katsoa esim aamusta.

Osaava löytää kaikki suorat pelit netistä ilmaiseksi, järkyttävän hyvällä laadullakin vielä. Näin ei ollut Viaplayn edullisempina aikoina. Laadusta tykkäsi maksaa. Nyt hintaa nostetaan ja ilmaisen saatavilla olevan laatu alkaa olla samoissa. Kynnys lopettaa koko paska madaltuu koko ajan.
Itseasiassa nuo streamitkin pystyy katsomaan jälkilähetyksenä jos haluaa. Ei varmaan kaikkia, mutta jos haluaa niin se onnistuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös