Vetoomus/adressi Narvanmaan EROTTAMISESTA !!

  • 16 152
  • 131

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti #17
Onko muuten kenelläkään FAKTA tietoa miten rakkaan tj:mme(tosin muitakin syyllisiä varmaan on,mutta eiköhän TJ kanna päävastuun yrityksesessä) puuhastelut on otettu vastaan sponsorien taholta?Kiinnostaisi tietää koska itse en olisi kovin tyytyväinen asioiden hoitoon.

Tältä osin Joukolla kävi tällä kaudella kauhea pulla. Sponsorien markkinointiosastoilla nähdään palloseuran osalta Saku Koivu. Koivu myy aivan helvetisti. Yrityksissä ei hahmoteta sitä, että Joukolla ei ollut Sakun tulon kanssa mitään tekemistä.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tottakai tuen hyvää asiaa, eli allekirjoitan.

Ei Narvanmaan touhuja jaksa katsella enää yhtään kautta. Toinen vaihtoehto on että jos Narvanmaa jää Tepsiin niin häneltä pitäisi siirtää kaikki vastuu pelaajahankinnoista yms. päävalmentajalle.
 

Van der Teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Mavericks, Manchester United, Klubi
Kyllä näillä näytöillä voi huoletta kannattaa hyvää asiaa, eli allekirjoitan. VanderTeemu.
 

Konsta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura ja lounaisrannikko
Ilmanmuuta allekirjoitetaan. Eipä näillä tosin taida olla paljoa merkitystä Neuvostoliiton kaadossa mutta onpahan oma mieli
ainakin hetken parempi.
 

tony

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Southampton, Deutsches Afrika Korps
Viestin lähetti Pressiboxi
Jepulis. Reaktiot on noteerattu Runsalassa ja varsinkaan email-palaute ei kuulemma tyydytä johtokaksikkoa. Aivan mahtavaa suhteellisuuden- ja huumorintajua osoittaen harkitaan jopa lakimiesten väliintuloa.

Herää suosituksenomainen vinkki: hillitkääpä hiukan niitä spostipalautteitanne. Tai ainakaan järjen käyttö ei ole kiellettyä...
Pieni heitto vaan: Yksi kaveri lähetti erittäin asiallisen viestin(luin sen itse) muutaman kysymyksen kera kotkanpesään, nimi oli mukana ja oikea sellainen tietysti. Hän teki sen juuri kun siirtoraja umpeutui yöllä. Vastauksia ei ole tarvinnut odottaa.

Kuinka yllättävää.

Sori et meni aiheen vierestä
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti tony
Pieni heitto vaan: Yksi kaveri lähetti erittäin asiallisen viestin(luin sen itse) muutaman kysymyksen kera kotkanpesään, nimi oli mukana ja oikea sellainen tietysti. Hän teki sen juuri kun siirtoraja umpeutui yöllä. Vastauksia ei ole tarvinnut odottaa.

Itse laitoin meiliä 1.2. ja sain samantien vastauksen, itse asiassa vielä toisenkin itse Jokkelta kun olin reagoinut ekaan vastaukseen.
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Ässä-pelissä meni viimeksi hermot tähän pelleilyyn. Koko tuote on tällä hetkellä niin perseestä, että jotain muutoksia pitää tapahtua ja toimitusjohtajasta on hyvä aloittaa. Suurimpana yksittäisenä Jokken syntinä pidän joukkueen rakentamista näin paskaksi tälle kaudelle. Elorannan korvaajaa lähes toista vuotta odotellessa, saatana.

Allekirjoittaa Erkka.
 

Kliz

Jäsen
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Ohessa tilanne 18.2.2005. Lista toimii myös nimimerkki kauden kaverilistana ;)

#17
ahk
alatalo89
Andy_McCoy
bosch
Carlos
Dino Koff
dreamy83
Erkka
GeneRation
Grainger
Hazardipakki
Iceberg
JE83
Jeppez
Jet-Ace
Jii
Jonde
Kaiser Soze
kausi
keppimies
Kopo
Konsta
KoliZ
Lord Nikon
Malla
mission16W
Morgoth
mr_tps
Ohmi
Power
pygmalion
Rosoh
Sherlock
Tep
The Analyser
Tomba
tony
Van der Teemu
Veijari
Ääninen


Muutamia nimiä listasta puuttu kun en rohjennut/osannut tulkita allekirjoittivatko vai nou.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti kausi
Ohessa tilanne 18.2.2005.

Vähissä ovat Jatkoajan TPS-kiroilijat. Oloneuvos ainakin puuttuu ja jokunen muu? Yksinään tuota ei kannattane minnekään toimittaa, mutta muilta foorumeilta koottujen listojen lisänä kyllä?

Viljasiilon portailllehan sitä tarvisi mennä lappusten ja kynien kanssa seisoskelemaan..


K
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Kaiser Soze
Vähissä ovat Jatkoajan TPS-kiroilijat. Oloneuvos ainakin puuttuu ja jokunen muu?

Mun mielestä listassa taas on aivan tolkuttoman paljon nimiä koko booli huomioiden. Ja hmm....oletko tosissasi tuosta neuvoksen puuttumisesta, et voine olla.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No, allekirjoitetaan, vaikka hyöty onkin nolla. Minua on eniten vituttanut tämä jatkuva hiljaisuus. Jos asiat ovat perseellään ja rahat loppu, niin olisi miehekästä myöntää asia julkisuudessa. Loppuisi turhat hehkuttelut ja spekuloinnit, kun tiedetään, että ketään ei tosiaankaan tule, hyvä jos saadaan edes nykyinen runko pysymään koossa.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti kausi
Mun mielestä listassa taas on aivan tolkuttoman paljon nimiä koko booli huomioiden. Ja hmm....oletko tosissasi tuosta neuvoksen puuttumisesta, et voine olla.

Nyt alimmaisen nimen myötä 42 kyrpiintynyttä sielua..

No hoöh.. 42 = täydellinen luku, elämän tarkoitus.

6,761 rekisteröitynyttä käyttäjää... Öh.. 0.6 % porukasta??

Edit... jahas, ja laskelmat meni uusien nimien myötä joukoiksi....


Edit.. Ainiin.. Takinkääntö mallia Väyrynenhän sitä tapahtuikin.. Oloneuvos meni ja myi sielunsa.


K
 
Viimeksi muokattu:

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ajattelin listan olevan joka tapauksessa hyödytön, mutta pitäähän sitä jotain koittaa ja koska muutkin jaksavat yrittää niin kannan korteni kekoon ja lisään nimen listaan.

Juippi
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Allekirjoitan adressin...Jokke leave us,plzzzzzzzz
 
Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Katellaan rauhassa, ei ole hyvä tehdä hätiköityjä päätöksiä...

Ja vitut! Kuten monta kertaa on jo todettukin, toimenpiteenä toimarin vaihtaminen on insuffisientti, mutta kuitenkin ekvivalentti 1000 lakimiehelle meren pohjassa.

Täällä, tällä päivämäärällä

Toxteth Terror
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Adios Jokke...
Mun nimi mukaan listaan vaan
 

Jake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Allekirjoitan adressin ilman muuta, vaikka en tästä uskokkaan olevan hirveästi hyötyä. Toivottavasti tämä kuitenkin vähän aiheuttaisi keskusteluja tepsin johtoportaassa.
 

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Ulos, ulos, ulos

Allekirjoitan.

St. Pat
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Huomasin ettei nimeeni ollut tuossa "kauden" tekemässä listassa joten Jykke1978 raapustaa nimensä listaan ja vaatii samalla don Hannun eläkkeelle siirtymistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös