Taskulamppu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Se on sitten hyvää matkaa vaari. Onneksi seisovilta jaloilta lähti. Kymmenisen vuotta tässä menikin ettei kukaan läheinen kuollut.
Lepää rauhassa.
Lepää rauhassa.
Eikös näitä vastaavia tapauksia ole ollut viime vuosikymmenellä muutamassa muussakin jalkapallon huippusarjassa. Muistuu mieleen ainakin Marc Vivien Foé, Miklos Fehér ja Antonio Puerta. Muamba tosin on vielä rajan tällä puolen, mutta saapa nähdä miten käy.Valioliiga: Fabrice Muamban tilasta vakava mutta vakaa - Ilta-Sanomat
Surullista. Muamba on -88 ikäluokkaa eli todella nuori jannu jolla olisi vielä paljon aikaa jäljellä... Toivottavasti toipuu
Tekis mieli kysyä että miksi. Ketä tippui 70- tai 80-luvulla? Ei ketään? Vedetäänkö nyt eri aineita?Aika surullista että noin nuoria miehiä putoaa ns. suorilta jaloilta.
Eihän sitä voida varmuudella sanoa, mutta toki mieleen tulee se, että joillakin nykyajan jalkapalloilijoilla voi olla vahvempi "lääkitys", mikä taas saattaa lisätä terveysriskejä. Muistaisin, että unkarilaisen 24-vuotiaan Miklos Fehérin kuolinsyyksi kuitenkin paljastui synnynnäinen sydänvika. Eli ei nyt vedetä liian hätäisiä johtopäätöksiä.Tekis mieli kysyä että miksi. Ketä tippui 70- tai 80-luvulla? Ei ketään? Vedetäänkö nyt eri aineita?
Juuri toissapäivänä satuin monen mutkan kautta katsomaan Youtubesta pitkästä aikaa tämän Fehérin pätkän ja täytyy sanoa että veti jälleen kerran melkoisen hiljaiseksi. Ensin mies hymyilee ja kaikki on hyvin mutta 5 sekunttia niin elämä pysähtyy. RIPMuistaisin, että unkarilaisen 24-vuotiaan Miklos Fehérin kuolinsyyksi kuitenkin paljastui synnynnäinen sydänvika. Eli ei nyt vedetä liian hätäisiä johtopäätöksiä.
Olen parin viikon päästä 23-vuotias ja karulta tuntuu päättää pelaaminen pahoihin ongelmiin polven kanssa.
Tosiaan, laji kuin laji niin junnuvalmennuksessa ainakaan ei koskaan ole liikaa porukkaa. Ehdottomasti tiedot ja kokemus kiertoon.Onneksi valmentaminen kiinnostaa ja lienee myös mahdollista.
Tosiaan, laji kuin laji niin junnuvalmennuksessa ainakaan ei koskaan ole liikaa porukkaa. Ehdottomasti tiedot ja kokemus kiertoon.
Jaksamista sinulle. Tuollainen on varmasti raskasta kuultavaa.Nyt itseasiassa vetää jälleen hiljaiseksi, kun muistui taas mieleen se pariminuuttinen ortopedin kanssa jutellessa, kun meni mahdollisuudet unelma-ammattiin sekä pelaamiseen.
Vähän hiljaiseksi veti uutinen Mihail Shtalenkovin katoamisesta (Iltalehti). Eihän näistä koskaan tiedä, mitä taustalla on, mutta mies valmentaa maalivahteja, joten siitä päätellen ei ole ollut aivan hakoteillä elämässään. Toivottavasti löytyy kunnossa.
Joo mä oon jo pitkään ihmetellyt noita ns. "katoamiseen" liittyviä uutisia. Siis kyllähän nyt varmaankin tosi moni käy välillä vähän viihteellä viihtymässä, ja ei kait sitä nyt aina jaksa tai muista kaikille niistä ilmoitella, siis jos vaikkapa käyt vaan Tallinnassa heittämässä jonkun pidennetyn viikonlopun. Itse asiassa monesti jatkoajan posse on ainut joka tietää mun reissuista, heh.Ihan vaan tainnut napata pari kuppia ja unohtunut koko vaimo, muistunut sitten taas kun on kärki taittunut.
Miehet pidätettiin, mutta kaksi heistä vapautettiin, koska heidän vanhemmillaan oli yhteyksiä politiikkaan.