tombraider
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tampereen Tappara
Ei nyt kuitenkaan anneta kenellekkään puhtaita papereita, ennen tutkimusten päätöstä. Mahdollinen, mutta erittäin epätodennäköinen vaihtoehto on, että äiti olisi ollut syvässä masennuksessa ja jopa psykoosissa. Haudannut tullessa vauvansa ja mennyt ystävän luo. Sairaaltahan tämä kuullostaa ja mahdollisuudet tuolle on promillen tuhannesosia.
Eli kaikki on mahdollista, valitettavasti. Odotetaan nyt ennen kuin hutkitaan.
Itse nukutimme poikaamme ulkona ja se oli paras vaihtoehto varsinkin talvisin. Raitis ilma sai unen todella hyväksi ja herätessä poika oli virkeämpi kuin jos päikkärit olisivat olleet sisällä. Itkuhälytin hoiti vahdin roolia, kun itse vaikka heitti pyykit koneeseen, laittoi ruokaa, siivosi tai hetken jopa levähti. Ei siinä ikkunan toisella puolella tarvitse kytätä ilman silmien räpsäyttämistä. Onneksi Suomi on maa jossa voidaan olla suht luottavaisia järkeviin tapoihin.
Eli kaikki on mahdollista, valitettavasti. Odotetaan nyt ennen kuin hutkitaan.
Itse nukutimme poikaamme ulkona ja se oli paras vaihtoehto varsinkin talvisin. Raitis ilma sai unen todella hyväksi ja herätessä poika oli virkeämpi kuin jos päikkärit olisivat olleet sisällä. Itkuhälytin hoiti vahdin roolia, kun itse vaikka heitti pyykit koneeseen, laittoi ruokaa, siivosi tai hetken jopa levähti. Ei siinä ikkunan toisella puolella tarvitse kytätä ilman silmien räpsäyttämistä. Onneksi Suomi on maa jossa voidaan olla suht luottavaisia järkeviin tapoihin.