Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 671 474
  • 3 233

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tänään on lennetty paikasta toiseen ja syömisetkin meni miten sattui. Tekaisin tossa illansuussa moussakaa ja koska alkoi olla jo pikkuneitimme (1v 5kk) nukkumaanmenoaika, niin hänelle ei "tarjoiltu". No neitipä vaati päästä paikalleen istumaan ja sitten vaati myös safkaa lautaselle.

No eihän siinä auttanut muu kuin antaa. Neiti siinä sitten lappaa ruokaa suuhun ja jokaisen lusikan jälkeen isoon ääneenä "Nam nam". Oliskohan ollut neljännen lusikan jälkeen, kun emäntä sanoi, että "voi lopettaa jo, ei olle kokkisodassa"

Pakko myöntää, että isukin suupielille nousi hymy, kun tuota samaa reaktiota ei juurikaan ole noiden purkkimössöjen kanssa vastaan tullut.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
3t:llä tuli vedettyä tuolta rautatiasemalta eteenpäin. Mikonkadulla nousi nuori mimmi kyytiin. Hetken päästä japanilainen matkustaja(ei tämä mimmi) alkoi kysellä vierustovereilta kamerasta, kaikki pyörittelivät silmiään ja itsekin luulin aluksi, että hän halusi vain kuvan itsestään.

Japanilainen kuitenkin viittoi pysäkille ja näinhän siinä kävi, että mimmiltä oli jäädä järjestelmäkamera tuonne. Näin ollen kyseinen mimmi ehti käydä hakemassa kameransa ajoissa.

Tuskin olisi kauaa ehtinyt vanheta kamera pysäkillä, jos se olisi siihen unohtunut. Toki olisi voinut meikäläisen mielestä heittää latin tai kaksi tälle japanilaiselle.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Toki olisi voinut meikäläisen mielestä heittää latin tai kaksi tälle japanilaiselle.

Mikäli yhtään japanilaisia tunnen, niin lantin heittäminen kiitokseksi olisi saanut japanilaisen hyvin hämilleen ja jopa vaivautuneeksi. Ne kulttuurierot... eli kaunis kiitos on tällaisessa tilanteessa paljon parempi ratkaisu, näin uskon.

vlad.
 

J.Petke

Jäsen
Mikäli yhtään japanilaisia tunnen, niin lantin heittäminen kiitokseksi olisi saanut japanilaisen hyvin hämilleen ja jopa vaivautuneeksi. Ne kulttuurierot... eli kaunis kiitos on tällaisessa tilanteessa paljon parempi ratkaisu, näin uskon.

vlad.

Itse myös ihmettelen aina välillä tätä länsimaista tapaa, että aina pitäisi olla tyrkyttämässä rahaa jokaisesta ystävällisestä eleestä. Vilpitön kiitos ainakin riittää minulle enemmän kuin hyvin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Itä-Stadin dösässä matkusti tänään erittäin näyttävä brunetti, jonka erinomaisen hyvännäköisiä reisiä tuijottelin kymmenen minuuttia, kunnes hän jäi pois. En ollut ainoa, joka havaitsi tämän kohteen. Tulin hyvälle tuulelle, sillä hän asuu kohtalaisen lähellä duunipaikkaani.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mielikuva tästä IL:n trombiuutisessa mainitusta miehestä veti kyllä hymyn naamalle.

Miehen puoliso pysytteli asuntovaunussa koko episodin ajan. Mies kiirehti vaunuun itsekin, kun tilanne alkoi rauhoittua.

- Juoksin vaunuun emännän turviin. On tämä aivan järkyttävää, aivan järkyttävää.

Awwww, vai miten sitä nykyään kuuluukaan sanoa?
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Jos sitä tästä vaikka lähtis katsomaan U2:sta tonne Olympiastadionille. :)
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Kielipoliisit-ketju. Mun mielestäni on vaan aivan järjettömän mahtavaa että muitakin ihmisiä kiusaa typerät kirjoitus- ja tekstivirheet aivan hulluuteen saakka. Kohtalotovereitani.

Jessus, etenkin Facebookissa saattaa nähdä sellaisia suorituksia ettei tiedä itkeäkö vai nauraa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jessus, etenkin Facebookissa saattaa nähdä sellaisia suorituksia ettei tiedä itkeäkö vai nauraa.

Väitätkö, että Face book olisi tulvillaan yhdys sana virheitä?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Väitätkö, että Face book olisi tulvillaan yhdys sana virheitä?
Joo...mulla on muutama kaveri joiden päivitykset ovat aivan kultaa. Eräs ystäväni kommentoi sitä, kuinka ilma pikkuhiljaa kylmenee ja näin. Tämä sankari oli heti kommentoimassa:
toppa kaman niskaa vaan, niin kyl se siittä..
Ei tämä ollut edes pahin, mutta enpäs vaan jaksa kaivaa nyt muita. Oikein kirjotus onvaikeaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tuli nukuttua oikein urakalla viikonloppuna ja nyt sitä keikkuu töissä pirteämpänä kuin aikoihin. On se uni vaan tärkeätä ihmiselle.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liki kuukauden pimeänä ollut mokkulayhteys toimii taas. Mukavaa kun ei enää tarvi jäädä työpaikalle hoitelemaan siviiliasioita.

Tai onhan tuo mokkula toiminut huimalla 4-30 kb/s nopeudella.
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Jukka Rautakorpi lenkillä. Schaeferin kanssa, kuinkas muutenkaan. Jukka vei ja koira seurasi.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jukka Rautakorpi lenkillä. Schaeferin kanssa, kuinkas muutenkaan. Jukka vei ja koira seurasi.

Kukin meistä tulee tietysti eri asioista onnelliseksi. Osaatko vielä täsmentää kumpi sinut teki onnelliseksi, Jukka vai koira?

Niin ja ehkä jopa minä ymmärrän, että on varmaan livennyt väärään ketjuun, mutta olen vaan luonnostani näin tolkuttoman hauska...
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Kukin meistä tulee tietysti eri asioista onnelliseksi. Osaatko vielä täsmentää kumpi sinut teki onnelliseksi, Jukka vai koira?

Niin ja ehkä jopa minä ymmärrän, että on varmaan livennyt väärään ketjuun, mutta olen vaan luonnostani näin tolkuttoman hauska...

Sitten kun siellä pääkaupunkiseudullakin joskus saavutetaan jonkinlaista menestystä puuduttavalla prosenttikiekolla vähäväkisellä joukkueella, ymmärrät varmasti miksi tämä näky veti hymyn naamalle. Tai muistele viime maalis-huhtikuun vaihdetta. Vastatakseni kysykseesi, molemmat.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Todella mukavalta naikkoselta vaikuttaa tämä Lee-Anne Pace, joka aiemmin tänään voitti Finnair Mastersin. Juttua riitti lehdistötilaisuudessa, mutta ilmeisesti Tyryn Teemulla oli tänään ns. hankala päivä, koska hän oli ainoa, jota homma ei tuntunut naurattavan.
Myös viimevuotinen voittaja Beatriz Recari oli miellyttävä yllätys, vaikkei omistanutkaan aivan yhtä mielenkiintoista huumoria kuin Lee-Anne.

Kaiken kaikkiaan tämä päivä oli positiivinen tunnelmaltaan.
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Jatkoajan juttu Jukureiden ja SaPKon organisaatioiden kohtaamisesta. Hienoa suomalaista kiekkokulttuuria! Ei ole matkittu mistään suuren veden takaa, vaan ihan itse keksitty tapahtuma. Voi olla muutamien vuosien päästä hieno tapahtuma ja varmasti kuumaverinen ottelu kun pelataan tuttuja vihulaisia vastaan jokaisessa ikäryhmässä. Tunnetta varmasti riittää. Hienoa työtä!
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lomalta palatessani useampi asiakas kertoi jo kaivanneensa tuloani. Ei voi mitään, kyllä se sai hymyn suupieliin ja tunteen, että on valinnut oikean alan.

Jos lehdistä miettii, mikä saa hymyilemään ja iloiseksi, niin se on aina sellainen juttu, joka päättyy hyvin, erityisesti lasten kohdalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös