Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 670 056
  • 3 232

Heinolan Gee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Kuvaannollinen vesnappi ilmaantui pilkkeen viereen silmäkulmaan kun näin YLEn kisastudiossa Tapio Suomisen studioisäntänä. KIITOS YLE, ELÄKÖÖN TAPIO!
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Kymppiuutisissa Pirjo Nuotio kysyi nuorelta mieskollegaltaan Muumi-kevennyksen päätteeksi;
"Kummatkos teillä katsovat enemmän Muumeja; lapset vai aikuiset?"
Johon terävä vastaus:
"Molemmat"

Kummasti tuli Studio Julmahuvin uutisten loppukaneetti mieleen.
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Sakke Pietilä, kaveria kun katselee ja kuuntelee, niin kyllä siinä pakostakin kääntyy suupielet ylöspäin. Enkä tarkoita tätä pahassa mielessä.

Kruununa tämä kuitti Hyypiälle.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kun tulin juuri asioilta takaisin kotitoimistoon niin kaivinkone oli myllännyt taloni pihalle johtavan portin etusen ympäri. Jotain nuo ovat viime päivät täällä kaivaneet ja nyt sitten olivat meidän kohdalla. Iloiseksi tämän teki se kun kaivinkoneen kuljettaja pysäytti vehkeen, hyppäsi ulos ja tuli luokseni samalla sanoen..."jätettiin tuohon teidän portille nyt sitten valokaapeli rullalle jos joskus liittymän tarvitsette". En mä noista optisista jutuista mitään ymmärrä mutta kai tuo iloinen juttu sitten on. Mukava mies oli koneenkuljettaja ja helkkarin ystävällinen. Ilostuin tästäkin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Pitkään oon tuskastellut 49e hintaista kuntosalin kuukausimaksua. Tänään sitten selvisi että perhana, uuden työpaikan pomo maksaa työntekijöille kuntosalimaksut! Siispä tuokin 50e sujahtaa sitten kuukausittain säästötilille!
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kakkoselta tulee tällä hetkellä "Toisenlaiset frendit", joka kertoo kehitysvammaisista ystävyksistä. Mukana on esimerkiksi Sanna, joka esitti Roosaa Salkkareissa.

Tulee hyvä mieli itselle, kun huomaa kuinka ohjelmassa olevat henkilöt ottavat ilon irti pienistä asioista ja vaikuttavat erittäinpositiivisilta ihmisiltä. Eräskin kaveri oli intopiukassa kun pääsi työharjoitteluun Anttilaan.

Pitääpä itsekkin yrittää oppia heidän asenteestaan.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Onhan se ihan kiva että edes suosikki NHL-seura edes voittaa mestaruuksia! Edellisestä kerrasta olikin jo kulunut 15 vuotta kun Leijonat voitti legendaarisen maailmanmestaruuden. Tällä tahdilla seuraavan kerran aurinko paistaa tähän risukasaan vuonna 2025, jolloin toivottavasti on sitten Bluesin vuoro (jos organisaatio on vielä pystytyssä). Ei paha. Sitä odotellessa. :)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Huomenna aloitan työt täällä Föglön saarella Ahvenanmaalla. Ensin vietin täällä noin viikon verran lomaa muilla saarilla. Pitkään sitä pelättiin järjestyykö asuntoasia ollenkaan vai onko vastassa peräti telttamajoitus.

Nyt sitä ollaankin sitten vanhan maalaistalon isäntä. Maalaistalo sijaitsee ihan meren rannalla. Ei kai hassumpi tilanne. Talon miehitykseen liittyy kyllä maanantaina pari likkaa, mutta onhan täällä tilaa... Kyllä tämä pienoisen hymyn naamalle vetää.

Kunpa nyt vaan oppisi tuota ruotsiakin vähän lisää puhumaan ja pärjäisi töissä...
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ensimmäinen viesti tähän ketjuun, ja syystä.

Olin viettämässä iltaa kaverin luona ja yllättäen osalle porukasta tuli puolenyön aikaan kiire yökerhoihin. Eipä siinä mitään, porukka jakautui omille teilleen ja itse lähdin kaverilta n. klo 2.30.

Kävelin kaupungille päin ja matkaa kertyi "oikoreitteineen" suunnilleen 10 kilometriä. Jossain vaiheessa horjahdin ojaan ja kastuin läpimäräksi.

n. 2 kilometria ennen määränpäätäni taksikuski ajaa rinnalle ja kysyy tarvitsenko kyytiä. Yritin selittää että rahatilanteeni on huono ja muutenkin olen matkan varrella rypenyt itseni hyvinkin paskaiseksi..

Ei kuulemma haitannut ja pääsin autolla lähes ilmaiseksi loppumatkan, 4 euroa annoin kuljettajalle perillä vaikka sitäkään ei varmaan olisi tarvinnut maksaa. Eli suuret kiitokset kyseiselle taksikuskille, veti iloiseksi ja hymyn naamalle.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Café Strindberg jatkaa ehkä sittenkin vanhoissa tiloissa.

Linkki TalSan juttuun.

Itse boikotoin Strindbergiä vuodet 03-08 saatuani järkyttävän huonoa palvelua, enkä vieläkään käy kovin usein. Silti se kuuluu Espan katukuvaan, sillä Espalla kuuluu olla kahviloita ja ravintoloita, eikä mitään rumia mekkoja myyviä kauppoja.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Etsin Prisman sivuilla tuotehaussa sanalla antenni. Vastaukset olivat melkoisia lähtien Biolanin mullasta sulkapallo mailoihin sekä kiukaisiin.

Heh, pitänee käydä paikanpäällä.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ristiinan lähellä kadonneen 2,5 -vuotiaan pikkupojan löytyminen suht ehjänä ja hyvä kuntoisena sai hymyn naamalle. Voi vain kuvitella, minkälaiset fiilikset on vanhemmilla ja muilla lähiomaisilla olleet viimeisen vuorokauden aikana, kun pojasta ei ollut mitään havaintoa. Onneksi tällä kertaa tarinalla oli onnellinen loppu.
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Olin aivan varma kuullessani tuosta, että pikkupojan retki päättyy niin murheellisesti kun kaikki maailmassa aina päättyy. Siinähän oli kai jotain vesistöäkin vieressä. Noh, nyt kävi kuitenkin hyvin ja tuon lukiessa tulli kyllä erittäin hyvä fiilis. Naperolle massu täyteen sapuskaa ja huilaamaan retken päätteeksi. Kasvakoon naperosta hieno mies!
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kasvakoon naperosta hieno mies!

Näin todellakin. Napero oli lähtenyt perheen kissan perään pihalla ja kadonnut sille tielleen. Tässä on hyvä esimerkki siitä, miten jo parivuotiaskin osaa äkkiä mennä omille teilleen, kun jotain kiinnostavaa löytyy. Ketään syyttämättä olkoon tämä muistutuksena kaikille pienten lasten vanhemmille.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Harvoin olen ollut täysin vieraiden ihmisten puolesta niin vilpittömän onnellinen, kun olin kuultuani Ristiinan tapauksen ratkeamisesta. Olin nimittäin täysin varma, että katoaminen ei selviä koskaan, tai ei ainakaan positiiviseen suuntaan. Olin hakemassa remonttikamoja rautakaupasta, kun myymälän radiosta kuului uutiset ja pakko myöntää, että liikutuin. Piti pysähtyä tarkastelemaan väliovia hiukan lähemmin hetkeksi. Maailmassa on niin paljon paskaa, että tällaiset jutut ovat välillä ihan tervetulleita.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tuo pikkuskidin löytyminen tosiaan veti iloiseksi aiemmin. Itsekin kohta puoltoistavuotiaan naperon isänä voi vaan kuvitella sen ahdistuksen, joka tuolla on ollut sinä aikan kun poika on ollut kateissa.

Nyt veti hymyä naamalle tämän ketjun perässä roikkunut Googlemainos:
"Kauniita Naisia Baltiasta
Valmiina muuttamaan Suomeen. Rekisteröidy ilmaiseksi nyt! "
Mitähän avainsanoja se on bongannut, kun tuollaisen tuonne täräytti?
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Itsellä myös likka alle kaksi ja koko ajan saa katsella perään, ettei karkaa omille teilleen. Kyllähän tuo tenavan löytyminen pudotti painoa hartioilta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kauppareissulla ihmettelin kassahihnalle tavaroita latoessani, että mikä purkki vuotaa punaista nestettä, kunnes tajusin sen tulevan sormestani. Onneksi repussa oli käsipyyhe, ettei tarvinnut koko paikkaa sotkea. Hetken päästä takaani kuului varovainen "anteeksi". Takanani seissyt aasialaissyntyinen viehättävä nainen oli huomannut tilanteeni ja tarjosi minulle laastaria. Kiitollisena otin tarjouksen vastaan. Nyt kannan ylpeästi Dumbo-laastaria sormessani :)

Niin hyvä mieli jäi ystävällisyydestä, etten jaksanut edes rähjätä sen pikkukersalle, joka ronkki ostoksiani hihnan toisessa päässä. Alan pehmetä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös