Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 670 043
  • 3 232
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Hehe, maanantaina 30.11. kattomaan Toronto-Buffalo-matsia paikan päälle. Eka kerta!
12.11 menen paikan päälle katsomaan ottelua Tampa Bay - Minnesota. Minullekin tuo NHL-matsi on ensimmäinen Pohjois-Amerikassa. Tukholmassa ja Helsingissä NHL:ää olen jo nähnytkin, ja AHL-matsin näin Houstonissa pari vuotta sitten. Olen muutaman päivän Miamissa, mutta Panthers ei pelaa kotona juuri tuona ajanjaksona. Toisaalta ihan hyväkin, koska näin joukkueen juuri Helsingissä. Tuleepahan tehtyä pieni roadtrip siinä samalla.

Miamissa olen ollut aiemminkin (päivän visiitti laivalta), mutta nyt näen ensimmäistä kertaa myös Miami Beachin, jossa meidän hotellimmekin on. Toivotaan, että kelit suosivat siellä.

14.11 starttaa laiva kohti Dominikaanista tasavaltaa ja muutamille muille Karibialla oleville saarille. Aika hyvä ajankohta lähteä täältä pimeästä auringonpaisteeseen. Muutenkin tässä huomenna alkavalla neljän viikon lomalla ehtii tehdä yhtä sun toista. Tällä hetkellä mökillä ja ilma aivan mahtava. Pitääpä mennä ulos lapsien kanssa.

Ja tottakai meidän Rauman Lukko! Huikeaa kautta vedätte. Tässähän on onnenpissit tullut housuun jo monta kertaa. Ansaittu tauko, vaikkakin ehkä vähän pahaan kohtaan tulee, koska peli kerran kulkee. Siis mitä hemmettiä? Sehän on kulkenut koko ajan!! WO-HOO!!!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Olin juuri muutaman päivän reissussa. Täytyy sanoa, että vetää kyllä sekä iloiseksi että hymyn naamalle, kun huomaa, että (ainakin / edes, kummin vaan) kissalla ja yhdellä ihmisellä oli ikävä =)
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä lasten onnittelulaulu aamulla sekä itse tehdyt ja ujosti ojennetut isänpäiväkortit ja -lahjat saivat onnellisen hymyn kasvoilleni. Voiko ihanammin päivän enää alkaa, onko ihanampaa aamua kuin on tää...
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
7 - 0

Ei voi mitään, mutta kyllä tommonen pää painuksissa oleva ruotsin maajoukkuepelaaja on kaunis näky. ;)
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä hymyillyttää! Lauantain treffit meni hiton hyvin ja nyt vielä löysin facebookin kautta vanhan tuttavan, jonka kanssa ei olla oltu yhteyksissä 7-vuoteen.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Kyllä hymyillyttää! Lauantain treffit meni hiton hyvin ja nyt vielä löysin facebookin kautta vanhan tuttavan, jonka kanssa ei olla oltu yhteyksissä 7-vuoteen.

Hieno paikka kyl Facebookki. Itte löysin yli 10 vuoden takaa mun parhaan kaverin joka oli muuttanu muualle ja siten unohettu toisemme.

Mutta! Tänään selvis et muutan tässä lähiviikkoina 15 kilometriä lähemmäs Oulua, nimittäin Vantaalle ;). Parempi kämppä tiiossa ja soluasuminen on taaksejäänyttä elämää.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ei ole vähään aikaan ollut Jatkoaikalaisilla ilon aiheita, joten nostakin tämän nyt ylös.

Tänä aamuna nousi hymy naamalle, kun katsoin ikkunasta ulos. Ajattelin, että taas on samanlaista harmaata, kuin ennenkin, mutta yllätyksekseni huomasin, että siellähän on satanut lunta ja sataa itseasiassa edelleen. Tosin lämpötila keikkuu nollassa.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Mitä pidätte Carola Häggkvistin lauluesityksestä Uppsalan kirkossa?

Minut mykisti sanattomaksi, mutta sai iloiselle mielelle.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Veti kyllä iloisen hymyn naamalle kun lähdin serkun 50-vuotis juhlista ja autossa katsastin kännykästä SM-liigan sivuilta tämän päiväiset kiekkotulokset. Ilves-TPS 2-4.

Saakelin mukavaa lähteä joulutauolle kun on voittoja alla.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Saakelin mukavaa lähteä joulutauolle kun on voittoja alla.

Et tiedäkään kuinka saakelin mukava on lähteä joulutauolle kun joukkue on aivan sekaisin.

Teillehän tauko tulee aivan väärään väliin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ystävät.

Nainen jätti, tai sanotaanko, että suhde kuoli, mutta ystäviä on. Tänään on moni sanonut hienoja juttuja ja oli erään kaverin synttäreillä, jossa olin tervetullut hiukan tuntemattomienkin puolesta ja moni sanoi, että minua pitäisi nähdä useamminkin.

Ei elämässä kaikki aivan pielessäkään voi olla. Naisia tulee ja naisia menee, mutta kaverit ja ystävät on ne, jotka pitää virran liikkeessä.

Kippis.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vein nelivuotiaan poikani viime perjantaina katsomaan Mestiksen peliä LeKi-RoKi. Se oli ensimmäinen kerta, kun poika pääsee katsomaan jääkiekkoa paikan päälle. Kipinä taisi syttyä samalla hetkellä, kun LeKi teki ensimmäisen maalin: poika vilkaisi ympärillään olevia hurraavia ihmisiä, pomppasi penkiltä ylös ja hyppi tasajalkaa kädet ylhäällä varmaan puoli minuuttia. Sama ele toistui joka kerran, kun LeKi teki maalin. Viimeksi tänä aamuna tokaisi aamupalalla "leki teki kaheksan, ja roki vaan yhden".
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näyttelijä Reino Nordin kieltäytyi Salatut elämät -roolista vedoten mm. roolihenkilön epämääräisyyteen. Hienoa, että meillä on vielä tasonsa ja arvostelukykynsä säilyttäviä nuoria näyttelijöitä, jotka eivät ihan mihin tahansa skeidaan suostu edes rahasta. Tämä pelasti päiväni ja sai hymyn huulille. Ehkä sittenkin kansakunnalla on toivoa!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Näyttelijä Reino Nordin kieltäytyi Salatut elämät -roolista vedoten mm. roolihenkilön epämääräisyyteen. Hienoa, että meillä on vielä tasonsa ja arvostelukykynsä säilyttäviä nuoria näyttelijöitä, jotka eivät ihan mihin tahansa skeidaan suostu edes rahasta. Tämä pelasti päiväni ja sai hymyn huulille. Ehkä sittenkin kansakunnalla on toivoa!

Hän oli vielä sanonut, että ei halua mukaan, koska "ohjelma on sellaista ideaköyhää paskaa".

Minä kyllä tykkään tuosta jätkästä ihan näyttelijänäkin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Avautui vasta, kun Bob MacKenzie sen tuolla TSN:n streamissa sanoi, Ruotsi on voittanut U20-kisat viimeeksi 1981..
 
Juuri hetki sitten Jyväskylän Kansakoulukadun ja Sammonkadun risteyksen ylitti ihka oikea kärppä!

Ilahduin asiasta suuresti, sillä koko ikäni kaupungissa asuneena urbaanipellenä en ollut ennen tätä nähnyt kärppää kuin täytettyinä. Sitä en sitten tiedä, mitä asioita kyseinen näätäeläinyksilö keskustassa toimitteli.

Vittu sentään kun onkin nopea pikkuelukka! Havainnostani olen kuitenkin varma, sen verran hyvän näköyhteyden tien ylittäneeseen kärppään sain.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Poliisi antoi pysäköintisakon yhdelle ai~wan päin vittu pysäköidylle autolle. Kärry oli periaatteessa pysäköity aivan takana olevan auton puskuriin kiinni ja auton etuosasta n. 10cm oli suojatien päällä.
1. kerta, kun olen poliisin nähnyt tekevän moista.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Olin eilen jo tulossa avautumaan vitutus ketjuun, kun vanha rakas mazda ei enää lukuisten ruostevaurioiden takia mennyt leimasta läpi. Laiton matukan nettiautoon, kun itsellä ei ole paikkaa tehdä hitsauksia ja puhelin soi heti.
Nuori kundi soitteli, kyseli mazdasta ja alkoi ehdotella vaihtoa samanikäiseen vähemmän ajettuun ranskattareen.
Kahdet renkaat aluilla, siistissä kunnossa, leimassa, kaikki toimii. Hän vaan ei ranskalaisista tykkää... Varovasti kyselin, mitä tämä meinaa vaihdosta, missä väliraha hinnoissa liikutaan. Kundi paukautti, että jos päikseen!?
Nyt on sitten katsastettu ranskatar alla ja taas mennään, erittäin tyytyväinen olen kauppaan :)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mulla on nyt ainakin kesäksi töitä, että kai tämä nyt edes hieman hymyilyttää. =)

Pääsin Föglöön töihin johonkin historialliseenkin Enighetenin vierastaloon tms. Föglö on siis Ahvenanmaan yksi pienemmistä erillissaarista.

Aina olen haaveillut töistä joko Lapissa tahi Ahvenanmaalla ja nyt sitten minulla on mahdollisuus siihen toiseen. Hymyilyttää... =) Ahvenanmaan saaristomaisemat ja tietynlainen erakkomaisuus ovat itseäni aina kiehtoneet. Tai siis se toinen toteutuu, mikäli en sitten satu saamaan pitempiaikaista duunia tässä tuota duunia ennen, mikä luonnollisesti menee etusijalle...

Hassua, etten joutunut käymään edes työhaastattelussa. Puhelimitse kerran olin sinne yhteydessä ja sekin meni täysin puihin kun en handlannut täysin ruotsin kieltä. No onhan tässä aikaa ottaa pikaruotsinkielenpreppauskurssi...

Ahvenanmaan pääsaarellahan tuo nyt ei ihan ole, mutta pääseehän sinne Föglöstä helpohkosti kulkemaan kun ottaa oman pyörän mukaan. Siis pääsaaren ja Föglön välin menee lauttateitse, sehän on vielä kaiken lisäksi vissiin ilmaista pyöräilijöille. Ja Ahvenanmaahan on tunnettu siitä että siellä on hyvä pyöräillä...

Jeps. Aika innoissani olen tästä tilaisuudesta. Katsotaan miten äijän käy.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Peetu Piiroisen hopeamitali lumikourusta. Loistava suoritus todella sympaattisen oloiselta nuorelta jätkältä. Mitalitili on nyt sitten vihdoin avattu.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Nyt on sitten katsastettu ranskatar alla ja taas mennään, erittäin tyytyväinen olen kauppaan :)

En haluaisi pilata iloasi, mutta kannattaa varautua kalliisiin huoltoihin. Kai olet kuullut vanhan sanonnan, että parhaat ranskalaiset saa grilliltä.

Toki, jos toinen vaihtoehto olisi ajaa leimaamattomalla autolla, niin on tuo parempi.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Peetu Piiroisen mitalien jako. Poika oli aika isoissa ympyröissä ja kaikesta näki, ettei oikein tiennyt miten päin pitäisi olla. Veti siis ihan positiivisessa mielessä hymyn naamalle.

Myös tämä roottorin suosittelema FfvB - vBulletin Management for Firefox antaa aihetta iloon. Uskomattoman hienolta tuntuu, että jatkossa en tiedä edes vahingossa mm. schollin olemassaolosta tällä palstalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös