Hehe, maanantaina 30.11. kattomaan Toronto-Buffalo-matsia paikan päälle. Eka kerta!
12.11 menen paikan päälle katsomaan ottelua Tampa Bay - Minnesota. Minullekin tuo NHL-matsi on ensimmäinen Pohjois-Amerikassa. Tukholmassa ja Helsingissä NHL:ää olen jo nähnytkin, ja AHL-matsin näin Houstonissa pari vuotta sitten. Olen muutaman päivän Miamissa, mutta Panthers ei pelaa kotona juuri tuona ajanjaksona. Toisaalta ihan hyväkin, koska näin joukkueen juuri Helsingissä. Tuleepahan tehtyä pieni roadtrip siinä samalla.
Miamissa olen ollut aiemminkin (päivän visiitti laivalta), mutta nyt näen ensimmäistä kertaa myös Miami Beachin, jossa meidän hotellimmekin on. Toivotaan, että kelit suosivat siellä.
14.11 starttaa laiva kohti Dominikaanista tasavaltaa ja muutamille muille Karibialla oleville saarille. Aika hyvä ajankohta lähteä täältä pimeästä auringonpaisteeseen. Muutenkin tässä huomenna alkavalla neljän viikon lomalla ehtii tehdä yhtä sun toista. Tällä hetkellä mökillä ja ilma aivan mahtava. Pitääpä mennä ulos lapsien kanssa.
Ja tottakai
meidän Rauman Lukko! Huikeaa kautta vedätte. Tässähän on onnenpissit tullut housuun jo monta kertaa. Ansaittu tauko, vaikkakin ehkä vähän pahaan kohtaan tulee, koska peli kerran kulkee. Siis mitä hemmettiä? Sehän on kulkenut koko ajan!! WO-HOO!!!