Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 670 037
  • 3 232

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Harva asia enää saa vanhan hirveän iloiseksi, mutta tytön tänään varmistunut kaksoistutkinto (lähihoitaja, yo) veti hymyn naamalle. Vielä vähän aikaa sitten hänellä oli paljonkin ongelmia elämän kanssa, mutta nyt ollaan taas vahvasti voiton puolella.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ei kyllä yhtään. Enkä tiedä yhtään mistä tuo "video" on. Ihan outoja tyyppejä. Olen varmaan liian vanha...

Opetusmetodithan nyt lienee kuitenkin koulu-/opettajakohtaisia. Eipä oma vaimokaan näitä ole nähnyt, mutta itse olen 80-luvulla koulussa opetellut enkkua näiden kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hivenen normaalia suurempi voitto napsahti Viking Lotossa ja sekös hymyilyttää. Ei mikään maailmaa mullistava summa, mutta suurin voittoni ainakin kahdeksaan kuukauteen.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Historian yo-kokeen arvosana nousi lopullisten pisteiden jälkeen niukasti laudaturiksi. Eiväthän nuo hyvät arvosanat mikään itseisarvo ole, mutta mukava yllätys siitä huolimatta. Syksyllä muistaakseni kirjoitin vitutusketjun puolelle yhteiskuntaopin arvosanasta, joka putosi L -> E lopullisten pisteiden tultua, mutta tämä kompensoi sitä ihan sopivasti.

Hienoa myös, että meidänkin luokalta jokainen valmistuu nyt keväällä ylioppilaaksi, vaikka pari opiskelijaa joutuikin jännittämään tuloksia ihan viime metreille asti. Kaiken kaikkiaan positiivinen tulospäivä siis.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt oli egotrippikokemus. Nimittäin pakettiautomaatin alalootaan kurotellustani seurasi komplimentti takana venailleelta oikein mukavan näköiseltä naisoletetulta. Harmi, että olin paikalla yksin, koska viime aikoina on vähän kotona meikäläisen läsnäolo ollut eräälle kaikesta päätellen jonkinlainen itsestäänselvyys.

Kirjoitin aikoinaan 2 L:ää, äidinkielestä ja englannista. Luin yo-kokeisiin en ollenkaan, koska edessä oli kuitenkin pääsykoe, kun tiedekuntaan ei päästy millään yo-hömpötyksillä nykymeiningin tavoin. Tiedekuntaan mentiinkin sitten "heittämällä" kolmen pisteen turvin. YO-arvosanoilla en ole tehnyt mitään; joihinkin opiskeluaikojen alun harjoittelijahakemuksiin piti liittää muistaakseni yo-tutkinto, siinä se. Yliopistolla on kyllä tullut sitten vuosien aikana nähtyä näitä sadan L:n tyyppejä; hajonta on suuri, mitä tulee heistä jääneisiin vaikutelmiin.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tulipahan varattua ja maksettuakin liput Steve 'n' Seagullsin keikalle Leppävirran Konnustuvalla tulevana Juhannuspäivänä. Harvoin enää tulee edes näille yksittäisille keikoille lähdettyä, mutta nyt sitten... taas...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tulipahan varattua ja maksettuakin liput Steve 'n' Seagullsin keikalle Leppävirran Konnustuvalla tulevana Juhannuspäivänä. Harvoin enää tulee edes näille yksittäisille keikoille lähdettyä, mutta nyt sitten... taas...
Helvetin harvoin tulee enää millään keikoilla käytyä. Pari vuotta sitten oikeastaan viimeksi, kun täällä meidän paikallisessa Ilovaarirockissa oli Radiopuhelimet, joka on laadun tae. Sen jälkeen on ollut hiljaisempaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
En ole kyllä aikoihin tullut niin hyvälle tuulelle kuin tänään (no eilen kellon mukaan). Juttelin naisen tyttären kanssa, Ja hänen puheestaan kuuli hymyn.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
88-vuotias teräsvaari Pentti Keränen. Esimerkiksi miehen lihaskunto vetää suorastaan hiljaiseksi. Useampi jutussa tehty liike jäisi ainakin meikäläiseltä, yli puolta nuoremmalta, tekemättä.
 
Viime viikonloppuna yksi tapahtuma veti iloiseksi ja samalla yllättyneeksi. Minulla on aika vanha halpis ruohonleikkuri, jota ei ole koskaan huollettu, siitä on hävinnyt ilmanputsari ja se säilytetään talvet kylmässä liiterissä. Viime sunnuntaina otin laitteen esiin ja tempaisin käynnistysnarusta ja kone hörähti käyntiin. Ei huono.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Viime viikonloppuna yksi tapahtuma veti iloiseksi ja samalla yllättyneeksi. Minulla on aika vanha halpis ruohonleikkuri, jota ei ole koskaan huollettu, siitä on hävinnyt ilmanputsari ja se säilytetään talvet kylmässä liiterissä. Viime sunnuntaina otin laitteen esiin ja tempaisin käynnistysnarusta ja kone hörähti käyntiin. Ei huono.
Mulla on _ei_nyt_niin_hirveän_vanha_ puutarhajyrsin, jota käytetään tasan kaksi kertaa vuodessa, keväällä ja syksyllä - lopun aikaa se seisoo kylmässä autotallissa. Nyt lauantaina, viimekesäisillä bensoilla, lähti eka nykäisyllä tuokin rakkinen käyntiin, joskin hieman yskähteli ensi metrit, mutta hoisi hommansa...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Oletin, että tänään olisi erääntynyt satasen arvoinen lasku, mutta kävikin ilmi, että olin maksanut kyseisen laskun jo aikapäiviä sitten. Sossulta tullut ns. pikavoitto puolestaan oli odotettu asia, joten vaihteeksi on sellainen viikonloppu, jolloin meikäläisellä on hieman enemmän rahnaa taskussa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huomenna pääsee aloittelemaan kesän kalastuskauden. Viime viikkoina on tehty uusia hankintoja haukien kiusaksi ja malttamattomana odotellaan, että pääsee heittämään jerkkiä veteen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nuo omat lapset kyllä tuovat hymyn huulille joka päivä. Reason to live.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Nuo omat lapset kyllä tuovat hymyn huulille joka päivä. Reason to live.
Tähän vahva sama. Nyt jo näkee, että älliä ja potentiaalia on paljon enemmän kuin meikäläisellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös