Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 670 004
  • 3 232
Suosikkijoukkue
Suomi
Postilaatikon roskaposti väheni huomattavasti, nyt kun eduskunnan aprillinarraajat on valittu.
Samoiten media mainosten valehtelu, ja tienvarsi kyltit poistuivat. Ainakin enimmät.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Kokoomus voittaa vaalit, ja Suomesta tulee Naton jäsen. Kaikki tämä muutaman päivän sisällä. Mahtavia asioita Suomi-nimiselle valtiolle ja meille suomalaisille.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kokoomus voittaa vaalit, ja Suomesta tulee Naton jäsen. Kaikki tämä muutaman päivän sisällä. Mahtavia asioita Suomi-nimiselle valtiolle ja meille suomalaisille.
Kokoomuksen voiton olen jo muutaman kerran nähnyt, tää NATO-juttu on tietysti ainutkertainen, mutta en koskaan uskonut näkeväni Eduskuntaa, jossa ei ole Paavoa ja/tai Erkkiä... jos tiedätte, keitä tarkoitan...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No kyllähän se pienen hymyn voisi nostaa naamalle kun Pelsut voitti Ilveksen (heidän kotonaan). Tästä voi tulla vielä tiukka vääntö joka voi kääntyä meille. GO PELICANS GO!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kyllähän tämä kevään eka olut terassilla vetää suupielet hymyyn.
Vois illemmalla tehdä saman havainnon. Terassi on vihdoinkin täysin lumesta ja jäästä vapaana. Aurinko mollottaa täydeltä terältä.

Huomenna sitten grillikauden avaus. Ja siihen touhuunhan kuuluu olennaisesti myös pari olutta.
 

MegaForce

Jäsen
Pitkä kävelylenkki meren rannalla, yksi galleriakäynti. Aurinko paistaa ja mittari näyttää noin +12. Kevään ensimmäinen terassiolut pääsiäislauantaina. Elämä hymyilee juuri nyt.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230408-142927_Gallery.jpg
    Screenshot_20230408-142927_Gallery.jpg
    528,7 KB · kertaa luettu: 71

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Terassi on vihdoinkin täysin lumesta ja jäästä vapaana.
Meillä on terassi ollut lumesta ja jäästä vapaana koko talven. Mitä nyt muutaman kerran ovi vähän jäätyi eikä meinannut aueta. Joulun aikaan kävin terassilla glögiäkin juomassa. Nyt on useamman kerran syöty "ulkona" kun aurinko paistaa niin terassi lämpiää hyvin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Meillä on terassi ollut lumesta ja jäästä vapaana koko talven. Mitä nyt muutaman kerran ovi vähän jäätyi eikä meinannut aueta. Joulun aikaan kävin terassilla glögiäkin juomassa. Nyt on useamman kerran syöty "ulkona" kun aurinko paistaa niin terassi lämpiää hyvin.
Itse asun sen verran pohjoisessa, että tuo oli käytönnässä mahdoton toimenpide. Tai olisihan sitä voinut petkeleen ja lumilapion kanssa heilua.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Itse asun sen verran pohjoisessa, että tuo oli käytönnässä mahdoton toimenpide.
Meidän terassi on lasikuutio muovilevykatolla talon itäseinällä. Ja vuosien aikana on tilkitty niin hyvin ettei nykyään lumi pääse (oikeastaan) mistään raoista sisälle. Tällä hetkellä terassi on "kärpästen valtakunta" ja ennen kesää pitää pestä sitten kattoparrut kärpäsen kakasta (ja "homeesta") puhtaaksi.
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
Ai että kun hymyiltyttää!

Parhaan ystävän kanssa vihdoinkin löydettiin peli mitä voidaan pelata yhdessä. Nimittäin Valheim. Peli joka ei ole vitun perseestä(uusin cod), sisältää crossplayn ja hän saa sen koneelle ja minä Xboxille.

Hän pelaa lätkää 5x viikossa, minä harrastan teatteria ja koeviikotkin häiritsevät niin näemme useimmiten vain kerran tai kaksi kuukaudessa. Parhaille ystäville tämä ei tietenkään ole tarpeeksi. Olipa ihanaa viettää pari tuntia aikaa tehden yhteistyötä virtuaalisesti, ja jutellen elämästä.

Kesällä tietenkin näemme melkein joka päivä, sitä odotellessa!

Hauskaa nähdä ihmisiä täällä palstalla iloitsemassa minun ikäistensä lapsien elämästä. Ja nyt kirjoittelen tänne itse! Varsinkin kun selaa vanhempia ketjuja, ehkä isäni kirjoitti että poika tuli joskus 2000-luvun puolivälissä. Hän on kuitenkin ollut aktiivinen käyttäjä täällä jo siitä asti ennenkuin synnyin. Hän pitää käyttäjänimensä salassa kuitenkin. Pitää aloittaa tutkimukset sillä hänen käyttäjänsä on minun pakko löytää!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Hauskaa nähdä ihmisiä täällä palstalla iloitsemassa minun ikäistensä lapsien elämästä. Ja nyt kirjoittelen tänne itse! Varsinkin kun selaa vanhempia ketjuja, ehkä isäni kirjoitti että poika tuli joskus 2000-luvun puolivälissä. Hän on kuitenkin ollut aktiivinen käyttäjä täällä jo siitä asti ennenkuin synnyin. Hän pitää käyttäjänimensä salassa kuitenkin. Pitää aloittaa tutkimukset sillä hänen käyttäjänsä on minun pakko löytää!
No tuo on aika mielenkiintoinen tilanne! Tietääkö faijasi muuten että sinä kirjoittelet palstalle? Itse en ole tähän mennessä paljastanut "siviilissä" kenellekään kirjoittavani Jatkikseen enkä varmaan koskaan aio paljastaakaan. Se olkoon minun ikioma salaisuuteni.

Ihan piristävää kieltämättä törmätä nuorempiinkin, kun tottunut siihen että olen siellä nuorimmassa promillessa luultavasti kaikista kirjoittajista. No, kyllä yliopistollakin tuntee itsensä välillä nykyisin vanhaksi kun monet kurssikaverit ovat tällä vuosituhannella syntyneitä.
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
No tuo on aika mielenkiintoinen tilanne! Tietääkö faijasi muuten että sinä kirjoittelet palstalle? Itse en ole tähän mennessä paljastanut "siviilissä" kenellekään kirjoittavani Jatkikseen enkä varmaan koskaan aio paljastaakaan. Se olkoon minun ikioma salaisuuteni.

Ihan piristävää kieltämättä törmätä nuorempiinkin, kun tottunut siihen että olen siellä nuorimmassa promillessa luultavasti kaikista kirjoittajista. No, kyllä yliopistollakin tuntee itsensä välillä nykyisin vanhaksi kun monet kurssikaverit ovat tällä vuosituhannella syntyneitä.
Tietää hän, itse kehotti minua liittymään kun olin 14. Nyt olen 17, hän tietää käyttäjänimeni, minä en hänen. Joten mistään nuuskankäytöstä tai nais(tässä iässä tyttö)asioista ei tänne kannata kirjoitella. Hups taisin juuri mainita. Mitenköhän löydän hänen käyttäjänsä?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tietää hän, itse kehotti minua liittymään kun olin 14. Nyt olen 17, hän tietää käyttäjänimeni, minä en hänen. Joten mistään nuuskankäytöstä tai nais(tässä iässä tyttö)asioista ei tänne kannata kirjoitella. Hups taisin juuri mainita. Mitenköhän löydän hänen käyttäjänsä?
Jaa a, enpä osaa neuvoa tuohon :D Omaa kirjoitusintoa varmaan häiritsisi se jos joku perheenjäsen tietäisi tänne kirjoittelustani, tällainen anonyymiys siltä osin sopii itselle parhaiten.

Oho, olet samanikäinen kuin veljeni! Tai ehkä vieläkin nuorempi? Taas tuli fossiili olo.
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
Jaa a, enpä osaa neuvoa tuohon :D Omaa kirjoitusintoa varmaan häiritsisi se jos joku perheenjäsen tietäisi tänne kirjoittelustani, tällainen anonyymiys siltä osin sopii itselle parhaiten.

Oho, olet samanikäinen kuin veljeni! Tai ehkä vieläkin nuorempi? Taas tuli fossiili olo.
Veikkaan ettei iskä minua täällä stalkkaile, sen verran avoimia ollaan keskenämme.

Esimerkkinä tulin takaisin kemuista suhteellisen selkeästi laskuhumalassa hirveät fritsut kaulassa ja hän antoi fistbumpin ja siinä sitten saunottiin ja juteltiin elämästä. Pääasia oli että selvisin hyvin himaan eikä mennyt överiksi, eikä ole jokaviikonloppuista.

Mahtava tyyppi, ei auta kuin olla kiitollinen että olen näin läheinen isäni kanssa. Monilla ei ole tätä etuoikeutta
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Veikkaan ettei iskä minua täällä stalkkaile, sen verran avoimia ollaan keskenämme.

Esimerkkinä tulin takaisin kemuista suhteellisen selkeästi laskuhumalassa hirveät fritsut kaulassa ja hän antoi fistbumpin ja siinä sitten saunottiin ja juteltiin elämästä. Pääasia oli että selvisin hyvin himaan eikä mennyt överiksi, eikä ole jokaviikonloppuista.

Mahtava tyyppi, ei auta kuin olla kiitollinen että olen näin läheinen isäni kanssa. Monilla ei ole tätä etuoikeutta
Isäsi kuulostaa tosiaankin hienolta mieheltä. Kuten sanoit, ole kiitollinen noista saunahetkistä ja muutenkin jokaisesta hetkestä jonka saat hänen kanssaan viettää. Ne eivät ole itsestäänselvyyksiä. Sitä hetkessä olemisen kiitollisuutta monilta jää helposti puuttumaan, ja myöhemmin se kaduttaa.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kyllähän se oman joukkueen pääsy SM-liigan loppuotteluun on mukavata. Ihan meinasi hymyksi pistää kun ottelun lopputulos oli selvä.
Onnea! Mulla oli joskus Pelicansin ihan alkuaikoina seuran lippis, niin olen melkein sukua Pelicans-faneille, Kangasniemelle ja Nurmisen Pasille.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Soitto lippu.fi:n asiakaspalveluun on tän ketjun kamaa. Tarkoituksena soitolle oli pyytää rahoja takaisin epäonnistuneesta ostotapahtumasta Pelicans-Tappara finaaliin. Aspan työntekijä saikin kaivettua mulle jostain vapaana olleen lipun siihen peliin. Pääsen sittenkin paikan päälle! Olo on suunnattoman kiitollinen ja iloinen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Janne Ahonen (45 v.) ei ole enää ykköshyppääjä perheessään. Poika Mico (21 v.) voitti isänsä SM-kisoissa Rovaniemellä.

Mico oli kisan neljäs ja Janne 11:s.
Pääasia, että oli hauskaa. Kaikista eniten mieltä lämmittää, kun en ole enää meidän perheen paras mäkihyppääjä, (Janne) Ahonen naurahti Ylen lähetyksessä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tuossa eilen käytiin paikallisessa kylpylähotellissa lounaalla ennen Mualimannavassa käyntiä.
Sattuipa niin, että viereisessä urheilukeskuksessa oli jokin jalkapallon junnuturnaus ja näitä tulevia jarilitmasia oli sitten yhtäaikaa meidän kanssamme lounaallakin. Kysyin siinä salaattia ottaessani eräältä pikkupojalta, jalkapalloturnausko heillä oli ja posket innosta hehkuen kaveri hihkaisi: "Joo ja mepä päästiin loppuotteluunkin!"
Tuli niin elävästi mieleen aika, kun omat lapset olivat pieniä ja heidän kanssaan kuljettiin harjoituksissa peleissä ja turnauksissa ja se ilo, mikä noista lapsista silloin ja nyt kumpusi, on vielä jotenkin niin aitoa ja hersyvää.
Hymy huulilla tuli nautittua lounasta, vaikka/koska taustamelu oli melkoinen lasten keskustellessa edesottamuksistaan...
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Tuli niin elävästi mieleen aika, kun omat lapset olivat pieniä ja heidän kanssaan kuljettiin harjoituksissa peleissä ja turnauksissa ja se ilo, mikä noista lapsista silloin ja nyt kumpusi, on vielä jotenkin niin aitoa ja hersyvää.
Olin itse koko viikonlopun koutsaamani salibandyjoukkueen kanssa Tampereella TFT-turnauksessa. Kyseessä 9-10 -vuotiaiden joukkue. Pelit menivät kohtuullisen mukavasti, mutta eipä niiden lopputulosta kukaan enää parin viikon päästä muista. Sen sijaan se joukkueen kaksipäiväinen yhdessäolo puistoissa, ravintoloissa, salissa ja bussissa, ja kaiken tämän kautta automaattisesti tapahtuva yhdentyminen ja joukkuehengen tiivistyminen, sekä itselleni koutsina mahdollisuus jutella poikien kanssa kaikenlaisia mukavia ja tutustua näihin henkilökohtaisesti entistäkin paremmin. Enpä muista, milloin hymy olisi jähmettynyt naamalle niin pitkälle sunnuntai-iltaan kuin eilen. Iloisia päiviä!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös