Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 669 570
  • 3 231

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En mä nyt varsinaisesti hae uutta duunia, mutta kun hunter soitti niin pitihän se katsoa ja kuunnella mikä on homman nimi.
No, tänään juteltiin mahd tulevan työnantajan kanssa tunnin verran. Ja huomenna iltapäivällä jatketaan.

Duunina olis mielenkiintoinen. Kahtellaan, sano Rahikainen.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
En mä nyt varsinaisesti hae uutta duunia, mutta kun hunter soitti niin pitihän se katsoa ja kuunnella mikä on homman nimi.
No, tänään juteltiin mahd tulevan työnantajan kanssa tunnin verran. Ja huomenna iltapäivällä jatketaan.

Duunina olis mielenkiintoinen. Kahtellaan, sano Rahikainen.
Etkös sä just vähän aikaa sitten vaihtanut duunia?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Etkös sä just vähän aikaa sitten vaihtanut duunia?
Juu. Mut aina voi kahtella uutta.

En mä vielä ole luvannut muuta kun kuunnella mitä tarjotaan. En mä ole aktiivisesti hakenut, mutta kun soittivat.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Se on valmis nyt... ristipistotyynyni. Ei siihen mennytkään kaikkine taukoineen edes paria vuotta. Nyt pitää vielä laittaa taustakangas ja sitten tyyny sisään. Vähän jopa harmittaa kun ei ole enää pisteltävää kun sai hyvän vauhdin päälle. On minulla tuolla yksi pohja vielä tekemättä mutta ei jotenkaan huvita aloittaa taas alusta.
 

Liitteet

  • IMG_20200528_085647~3.jpg
    IMG_20200528_085647~3.jpg
    651,2 KB · kertaa luettu: 104

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Juu. Mut aina voi kahtella uutta.

En mä vielä ole luvannut muuta kun kuunnella mitä tarjotaan. En mä ole aktiivisesti hakenut, mutta kun soittivat.
Nonni. Haistatellaan sitten ensi viikolla. Katsotaan saavatko mut houkuteltua Ilmalaan duuniin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Löysin lähimetsästä (talon takaa) käpytikan pesän. Sellainen sirkutus siellä käynnissä ettei ollut vaikea havaita. Ainakin kaksi eloisaa poikasta siellä vaikuttaa olevan äänistä päätellen. Jotenkin tästä luonnon monimuotoisuudesta tuli hyvä mieli. En ole aiemmin omalla tontilla tikan pesää havainnut. Voi niitä olla ollut mutta en ole huomannut.
 

Glove

Jäsen
Ja hyvä niin. Tekeekö sinulle muuten yhtään tiukkaa saada sitä verenottopiikkiä käsivarteen?
Aika vaikea on mulla tuo käsivarren verisuoni mistä ne haluaa sen veren ottaa. Kulkee jossain syvällä ja vaikea löytää. Perjantain kokeen ottaja tosin löysi sen suonen piikillään, mutta ei meinannut saada sieltä tarpeeksi verta. Kolmas putkilo jäi puolilleen, mutta näköjään saivat siitä tutkittua. Monesti on verikokeet otettu kämmenselän suonista. Sattuu kyllä enemmän, mutta mieluummiin yksi piikki siihen kuin ensin käsivarteen ja epäonnistumisen jälkeen kämmenselästä. Alkaahan noihin piikkeihin tottua.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vetänyt hymyä naamalle koko kevään, kun ensimmäinen jälkeläinen tulossa. Ja ekassa ultrassakin näytti hyvälle. Kädet ristissä toki että menee myös loppu. Ja ettei mahdollinen toinen aalto koronasta pilaa mahdollisuuksia osallistumista synnytykseen.
 
Eilen tuli Teemalta katsottua Melrosen keikka keskusteluineen. Veti iloiseksi, kun muistelin nähneeni Tokelan yli kolmekymmentä vuotta sitten esiintymässä Porvoossa erittäin energisesti ja edelleen setä jaksaa heilua (tosin hieman rauhallisemmin).
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mulla oli oikeasti ihan mahtavan upea täti. Noita ei ole edes yhtä tuhannessa.
TJEU Hesari tänään.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulla oli oikeasti ihan mahtavan upea täti. Noita ei ole edes yhtä tuhannessa.
TJEU Hesari tänään.

Tarkentava kysymys: kun puhut mennessä aikamuodossa, niin löytyykö tätisi kenties nekrologeista? Anteeksi jos tämä on tahditon kysymys.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on kaikki samettiruusujen ja asterien taimet istutettu. Kasvimaalla alkaa olla lähes kaikki itänyt... jäävuorisalaatti ja persilja antaa vielä odottaa itseään. Sipulit ei ole vielä inahtaneetkaan mutta ne aloittaa hommat kasvattamalla juuret ja sitten vasta rupee lyökkiä työntämään. Vielä pitäisi kylvää paksoit mutta ne kylvetään vasta keskikesällä että eivät ala kukkimaan (luin pussin kyljestä)... Roskia aka rikkakasveja ei ole vielä päässyt kovasti kertymään. Nyt voi hetken olla tyytyväinen...
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Heh, pääsin näemmä sittenkin AMK-valintakokeen toiseen vaiheeseen. Eihän tämä nyt mitään toki takaa kun se ensimmäinenkin koe oli niin vaikea, mutta olo asian suhteen on paljon toiveikkaampi kuin esim. eilen.
Itsekin pääsin toiseen vaiheeseen. En nyt vaikeaksi tuota ensimmäistäkään kutsuisi. Johtunee siitä, että odotin jotain yo-kokeen tasoa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tulin just fysioterapeutin luota. Kyllä tuosta mun selästä vielä toimiva tulee... ja oli vielä kaunis nainen hoitelemassa selkää. Aurinko paistaa ja lämpöä piisaa, vetillä siis hymy huulilla. Tosin nyt pitäs taas orientoitua duunintekoon. Huominen vielä, sit ois pari viikkoa lomaa (pl parina päivänä pitää olla etäpalaverissa = läppäri mukaan mökille).
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Mun ystävä kertoi tänään löytäneensä vuosien sinkkuuden jälkeen naisystävän. Oli aivan tohkeissaan ja silmin nähden onnellinen. Ja minä heidän puolestaan. Jee!
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Kävin ihan huvikseni tsekkaamassa tässä samalla kun Deep as Ocean soi jälleen kuulokkeista, että missähän päin maailmaa tällä bändillä mahtaa olla eniten kuuntelijoita Spotifyn tilastoinnin mukaan. En ihan odottanut löytäväni Helsinkiä toiselta sijalta muutaman "hieman" isomman kaupungin edeltä, vaikka olenkin tämän yhtyeen musiikkia täällä parhaani mukaan aina tilaisuuden tullen mainostanut ja suositellut :) Tässä kohtaa ei voi muuta kuin olla ylpeä meidän kansasta ja hymyillä leveästi. SUOMI!
 

Liitteet

  • no oho.jpg
    no oho.jpg
    16,2 KB · kertaa luettu: 113
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös