Jauhojärven vapaapäivä pulkkamäessä vaihtui dopingtestiin - Maastohiihto - Ilta-Sanomat
Jauhojärven kommentit.
Jauhojärven kommentit.
Lippu QPR-Everton peliin. Kyllä kelpaa..
Vetää hymyn naamalle kun pääset katsomaan ärriä vielä kun valioliigassa pelaavat. Hauskaa reissua ja tule ehjänä takaisin.
Kiitoksia! Enköhän minä selviä. Ärrien peliä menen kyllä katsomaan vähintään kerran kaudessa ihan sarjatasosta riippumatta.
No sehän on varmaankin kansainväliset standardit täyttävä yökerho. Onneks meillä vestraböölessä ei oo tommosia.Jonkun varmasti tekee iloiseksi se, että Helsingin Malmin Crazy Horse-baari saa tästä päivästä lähtien olla aamuneljään (yhdyssana?) asti auki, joka jumalanvi*un aamu. Alkoholilaki, mitä!?
Siis koko viikon meinaavat pitää neljään asti auki? Malmilla on tällaisista kokeiluista aika huonoja tuloksia. Viikonloppuisin kuppilat on kyllä lähes tukossa mutta ei noissa käsittääkseni arkisin paljon jengi jaksa notkua. Noh toivotaan että intialainen tietää mitä tekee.Jonkun varmasti tekee iloiseksi se, että Helsingin Malmin Crazy Horse-baari saa tästä päivästä lähtien olla aamuneljään (yhdyssana?) asti auki, joka jumalanvi*un aamu. Alkoholilaki, mitä!?
En nyt tule sanomaan, että väärin iloittu mutta... Itsekin näen monesti porukan heilauttavan kättään autoilijalle, joka pysähtyy suojatien eteen kun jalankulkija on sitä ylittämässä. Ja aika monesti nämä jalankulkijat hölkkäävät tämän tien ylityksen. Minusta tämä on vähän hölmöä, sillä ajoneuvon kuljettajan tulee lain mukaan aina pysähtyä siihen suojatielle, jos sitä ollaan ylittämässä. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys, eikä mikään erityisen kiitoksen aihe autoilijoille. Itse en ikinä huikkaa, jos joku viitsii pysähtyä suojatielle, koska se vääristää suojatiekulttuuriamme. Joskus kuulee kun takana oleva autoilija tööttää, kun edessä oleva pysähtyy suojatielle.Pysähdyin suojatien eteen ja sieltä kipitti pienen pieni koululainen kiireisellä askeleella kadun yli kippistäen kohteliaasti es:llään meikäläiselle. Hieno mies. Ei ole eka kerta kun nämä pikku jantterit morjenstavat kun niille antaa tietä.
Herätit minut kylmään todellisuuteen. Olen kaikki nämä vuodet turhaan kiittänyt kaupan kassalla vaihtorahat saadessani kassan tätiä, vaikka hänen lain mukaan tulee ne rahat minulle antaa.Minusta tämä on vähän hölmöä, sillä ajoneuvon kuljettajan tulee lain mukaan aina pysähtyä siihen suojatielle, jos sitä ollaan ylittämässä. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys, eikä mikään erityisen kiitoksen aihe autoilijoille.
En nyt tule sanomaan, että väärin iloittu mutta...,,
Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys, eikä mikään erityisen kiitoksen aihe autoilijoille. Itse en ikinä huikkaa, jos joku viitsii pysähtyä suojatielle, koska se vääristää suojatiekulttuuriamme. Joskus kuulee kun takana oleva autoilija tööttää, kun edessä oleva pysähtyy suojatielle....
Herätit minut kylmään todellisuuteen. Olen kaikki nämä vuodet turhaan kiittänyt kaupan kassalla vaihtorahat saadessani kassan tätiä, vaikka hänen lain mukaan tulee ne rahat minulle antaa.
Käsittämätön ajattelumalli.
Toki toivottavasti iän myötä tapahtuu pientä kehitystä.
Käsittämätön ajattelumalli.
Toki toivottavasti iän myötä tapahtuu pientä kehitystä.
Ymmärrän, ja näin myös itse usein teenkin. Mielestäni se vain kuulostaa usein huonommalta kuin "eipä kestä" tai "ole hyvä".Sama kirjoittaja ei ymmärrä sitäkään, että kiitokseen voi vastata sanomalla kiitos.
En nyt tule sanomaan, että väärin iloittu mutta... Itsekin näen monesti porukan heilauttavan kättään autoilijalle, joka pysähtyy suojatien eteen kun jalankulkija on sitä ylittämässä. Ja aika monesti nämä jalankulkijat hölkkäävät tämän tien ylityksen. Minusta tämä on vähän hölmöä(...)
Täällä yksi hölmöläinen, joka kiittelee ja lisäksi vielä usein hölköttelee tien yli! Onhan se nyt idioottimaista edistää autoilijan matkan jatkumista muutamalla hölkkäaskeleella, parempi hidastella ja tukkia liikennettä...