Kisamakkaran myynti tuplaantuu kun Timppa tulee peliin, se on hyötyä se.Timo Soini liittyy Mestiksen hallitukseen
Timo Soini uskoo, että hänestä on hyötyä Mestikselle.www.iltalehti.fi
Tapahtuipa äsken:
Vaimoni pitää kovasti "Töysäläisistä", siis piparkakuista. Kaupassa käydessäni totesin, että ne olivat taas saapuneet kaupan valikoimiin ja ostin yhden paketin. Töistä kotiin tultuaan vaimoni huomasi paketin oitis ja hihkaisi: "Kato, näitä... Ihanaa!"
Hän tuli luokseni halaamaan minua ja minä, ilmeisesti mitään ajattelematta, tarrasin häntä tisseistä ja totesin: "Ja näitä.... Ihanaa!"
Seurasi hetken hiljaisuus, mutta sitten vaimo purskahti nauruun ja minäkin uskalsin virnistää typerästi.
Ei takuulla pelaa edes samalla sarjatasolla kun @banaaninviljelijäIkää päälle 40 ja siellä se jaksaa yhä polttaa kumia
Sama täällä. Uni toki tuli vasta neljän jälkeen, mutta heräsin vasta hieman ennen puoltapäivää.Kerrankin tuli nukuttua seitsemän tuntia ilman että heräsin kertaakaan välissä. En muista ihan hetkeen heränneeni saman tien niin virkeänä kuin heräsin tänään.
Minun talossa on yläkerran pappa. Eilenkin toivotti hyvää keskiviikkoa kun satuttiin tapaamaan alaovella.Yläkerran rouva on 90+ ja ihanan iloinen kun nähdään.