Mainos

Vessanpönttöasiaa

• 30 909
  • 176

Kyle

Jäsen
Re: Mein Kakf

Viestin lähetti Tumba
Huomio: Ne, jotka pitävät siitä, että sieltä tulee ulos, pitävät varmasti myös siitä, että sinne laitetaan sisään. Helpotus tulee siitä, kun lasti lähtee pois. "Joko otit pois?" kysymys esitetään Staffanille, ei paskalle. Pidättääkö homot muuten paskaa? Voisiko joku homo vastata? JHag? Veinikretski?

Vaikka en myönnä olevani homo, saatika sitten JHag tai Veinikretski, niin oma näkemykseni on ettei homot saa hyvänolon tunnetta paskan pidättämisestä. Joku homppeli voi saada itse paskantamisesta lyhyen hyvänolon tunteen, mutta se rajoittuu siihen sekunnin murto-osaan tai riippuen "anakondan" pituudesta. Tyydytys ei tule siis paikoilla pysyvästä pidättämisestä, vaan siihen tarvitaan edestakainen liike, juu nou?

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Re: Mun vessa

Viestin lähetti Kuvernööri
Näiden urheilullisten tuoksujen lisäksi vessaani värittää kohtalaisen kehittynyt aineenvaihduntani, joka pakottaa minut ulostamaan keskimäärin 1,5 kertaa päivässä.
Minä taas alan kaivella lääkärin numeroa, jos sulkijalihas ei löysty valkean posliinin yllä vähintään kolmesti päivässä.
Mutta normipäiväkään ei vedä vertoja sairastamalleni paskataudille. Nimittäin! Kiinalaisesta ravintolasta hankittu salmonella löi olon suhteellisen honteloksi. Kolmeen ensimmäiseen päivään ei voinut syödä mitään, yöt meni 40+ kuumeessa ja täristen horkasta. Pöntöllä piti käydä 15 sekunnin-30 minuutin välein myös yöllä, ja kaikki yläkautta sisään mennyt tuli alakautta ulos vetisenä suihkuna. Tärinästä johtuen pöntöllä pysyminenkin oli vaikeaa, saati sitten sairauden viidentenä päivänä rakkaan persereikäni putsaaminen. Paperia ei voinut enää käyttää, se kun vaikutti kulmahiomakoneen lailla aroille limakalvoilleni. Käsisuihkun salat tuli opeteltua aika hyvin, haalea vesi kun oli ainoa helpottava tekijä koko vessassa käynnissä.
Paino putosi viidessä päivässä viisi kiloa. Vaikka kuinka lipitti juotavaa, se tuli takapäästä ulos. Kertaakaan en muista käyneeni pelkästään kusella sinä aikana, neste ei ilmeisesti riittänyt siihen toimitukseen.
Mainittakoon vielä, etten ole siihen ravintolaan enää jalallani astunut. Enkä astu.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Mein Kakf

Viestin lähetti Tumba
Huomio: Ne, jotka pitävät siitä, että sieltä tulee ulos, pitävät varmasti myös siitä, että sinne laitetaan sisään. Helpotus tulee siitä, kun lasti lähtee pois. "Joko otit pois?" kysymys esitetään Staffanille, ei paskalle. Pidättääkö homot muuten paskaa? Voisiko joku homo vastata? JHag? Veinikretski?

Jätkä sanoo mua homoksi? Toihan on järkyttävä provo ja kunnon homofoobikkona totean: paskapuhetta!
Lisäksi kysyn; "ne jotka pitävät siitä että sieltä tulee jotain ulos" - mitä tarkoitat tällä? Etkö itse pidä siitä, että uloste pääsee pihalle ja olo kevenee? Pidätkö ummetuksesta? Miksi? Ulostaminen, oksentaminen, virtsaaminen, siemensyöksy - kaikki helpottavat oloa ja osa näistä on tavoittelemisen arvoisia tiloja. Sen sijaan sisään pistäminen (esimerkiksi syöminen) voi oikeasti ällöttää. Joten parempi ulos kuin sisään ja ihanaa olla miessukupuolen edustaja tämän vuoksi! Biologisestihan ulostamisella ja henkilön seksuaalisella suuntautumisella, varakkuudella, iällä tai sukupuolella ei ole mitään korrelaatiota keskenään. Kaikki paskantavat. Ja kaikki pitävät siitä. Myöntävät tai eivät. Paskantaminen on kuin kuolema - ihmiskunnan suurin tasa-arvoistaja. Kakka ja kuolema ovat kova kaksikko. Molemmat tulevat jokaiselle.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Re: Re: Mein Kakf

Viestin lähetti JHag
Kaikki paskantavat. Ja kaikki pitävät siitä. Myöntävät tai eivät. Paskantaminen on kuin kuolema - ihmiskunnan suurin tasa-arvoistaja. Kakka ja kuolema ovat kova kaksikko. Molemmat tulevat jokaiselle.

Niinpä, senhän jo vanha kansa tiesi: Minkä suu sisään siirtää, sen perse ulos työntää (Oulu 2005).

Eräällä tutullani on autenttiselta kuulostava teoria siitä, miksi miehet pitävät jöödin väännöstä niin kovin. Kakka näetsen hieroopi suolen matamisliikkeen (lue: paskan punnertamisen) yhteydessä eturauhasta, prostataa. Prostatassa sijaitsee seksologisen tutkimuksen mukaan miehen g-piste (tämä viimeinen ei siis teoriaa, vaan kansainväliseen tutkimukseen perustuvaa evidenssiä).

P.S. Naisilla tämä piste on noin kello kahden kohdalla naisen sisäisessä genitaliassa, l. ****ssa. (tämän tosiseikan julkituontia perustelen lopullisen tarkoitus-perän paljastamiseksi, en muun perän).

Eli: mies joka ei nauti paskantamisesta, on jollain tapaa seksuaalisesti kieroutunut/seksualistisesti sairas. Se, joka ei kehtaa myöntää nauttivansa paskantamisesta on ujo ja estynyt (mm. ns. Sinisen veljeskunnan edustajat ovat tällaisia). Paskantamisen ilon tunteva mies on täysin terve ja evoluution kannalta sankariainesta.

Irrota siis sinäkin Tumba reilusti paska paskasta ja iloitse siitä niinkuin mies ainakin!

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kirjoitin jo neljä painokelvotonta tekstiä, niin että tyydytään JHagin selventävään vastaukseen ja jatketaan kirjoittelua jatkoaikaan.

Ps, Kirjoitetaanko muuten apinanräkä yhteen.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Mun vessa

Viestin lähetti dohf
Mainittakoon vielä, etten ole siihen ravintolaan enää jalallani astunut. Enkä astu.

Voisit toisaalta ilmoittaa ravintolan Painonvartijoille? Sieltä saisi pikaisesti avun tähän "5 kiloa kun sais nopeesti pois" -dilemmaan.

Niin, eturauhanen, miehisyyden keskus, sijaitsee todellakin perseen uumenissa. Niinpä kunnon pano tuntuu ejakulaation hetkellä just siellä...toisinaan siis. Oikein aistii kuinka siittiöt, nuo pikkuvintiöt, ponkaisevat baanalle. Myös miehisenä tunnettu Popeda-yhtye on todennut, että "kunnon rokkenrolli lähtee jostain perseen pohjasta". Toimiva suolisto pitää eturauhasen elastisena ja urologien mukaan rankka ummetus ja kovavatsaisuus saattaa aiheuttaa sukukypsyyden heikkenemistä. Jopa erektio-ongelmia. Siis sellaisia, että sitä ei ole. Ei niitä, että se on, mutta ei ole mestaa minne sen tökkäisi.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Isot pojat ovat kertoneet, että joskus paskahädän tullessa ja itse paskoessakin saattaa ottaa eteen.

Näin siis kertoivat isot pojat, itse en asiasta tiedä mitään. Enkä tunnusta istuneeni pöntöllä m****u tanassa.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kyllähän kunnon paska huonon panon voittaa! Yksi asia, jota vihaan ovat epäergonomiset pöntöt. Vituttaa, kun nuppi meinaa osua pytyn sisäpintaan, jonka seurauksena pitää hakeutua taaksepäin. Tästähän seuraa perkeleelliset jarrutusjäljet, joita saat sitten hinkata yleisen pahennuksen välttämiseksi. Tällainen puurtaminen tyhjentymisen seurauksena tulevassa raukeuden tilassa on mitä epämiellyttävintä! Tässä tilanteessa käytän usein apuna kättä, jolla ohjaan sapeliani hieman takaviistoon, jolloin vältän jarrarit ja posliinin viiltävän kosketuksen. Ikävä kyllä miehuuteni on epäkäytännöllisen suuri, joten pitää varoa tulilinjalle joutumista.

Käyttääkös täällä kukaan muu ns. iskareita? Sopiva määrä paperia veden pinnalle ennen istahtamista estää veden loiskumisen poskille. Tällainen loiske, jos mikä, on todellinen turn-off kaltaisilleni nautiskelijoille.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti sopuli
Yksi asia, jota vihaan ovat epäergonomiset pöntöt.
Itse taasen vihaan epähygieenisiä ja likaisia pönttöjä, joissa ties mikä rohnoperse on juuri hetkeä aikaisemmin liu'utellut hikistä persettään. Kuvottaa varsinkin jos istuinrenkaaseen on jäänyt jotain epämääräistä möhnää siitä johtuen. Myönnän olevani hivenen neuroottinen näissä asioissa, mutta ei voi mitään. Puhtaalle (juuri pestylle) pöntölle on mukavaa istahtaa.

Käyttääkös täällä kukaan muu ns. iskareita? Sopiva määrä paperia veden pinnalle ennen istahtamista estää veden loiskumisen poskille. Tällainen loiske, jos mikä, on todellinen turn-off kaltaisilleni nautiskelijoille.
Käytetään. Olen häveliäs ja loiskahtelu inhottaa jos mikä, varsinkin jos on vaara, että joku ulkopuolinen vieläpä kuulee! Toinen asia on se, etten todellakaan halua pöntön pohjalla killuvan veden loiskahtavan persposkille syvyyspommin tipahdettua.

Kyllä vessassakäynti on minulle hyvinkin privaattitapaus ja en halua sille mielellään mitään silminnäkijöitä enkä korvinkuulijoita.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Viestin lähetti sopuli

Kyllä. Kirjoitin aiheesta jopa Niksi-Pirkkaan, mutta eivät julkaisseet. Sellainen 5-6 arkkia pitkä siivu rullasta on sopiva määrä, kunhan sen asettelee Arabian nieluun sopivasti. Paras asettelu onkin sellainen lieriömäinen kuvio, jossa lieriön aukko osoittaa yhtäältä ********n ja toisaalta viemäriverkostoon. Tällöin lanta ei upota koko iskunvaimennussarjaa vedenpinnan alapuolelle, vaan pinnan yläpuolellekin jää vielä paperia. Tämä on hyödyllistä silloin, kun koko kakasto ei koostu pelkästään yhdestä pökäleestä.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Yksi asia jäi mainitsematta. Aamupaskan jälkimainingeissa tulee välillä tarve pestä hampaat. Tämä siis siinä tapauksessa, että hätä on suuri, muuten pesen hampaat ensin. Itseäni vituttaa suunnattomasti pestä hampaita paskan käryssä. Lisäksi tulee käsiä hinkattua saippualla lähes maanisesti kakkimisen ja harjaamisen välissä - ei mene paskaa suuhun kato.

P.S. Vaikka minä pöntöllä fiilistelen, en sentään koprofiilistele.

P.P.S. Tämä aihe on näköjään rakas, tulee vaikka mitä mieleen. Menen kuitenkin nukkumaan, aamulla hesarin kanssa vessaan...

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti fat of the land
Screenien pyhdistukseen ei tarvita välttämättä harjaa vaan pystykusella ollessaan niitä on hauska kusta alas seiniltä. (pöntön)

Joo tämä tähtäilyharrastus tuo lisää mielenkiintoa toimitukseen. Tavoitteena on saada kaikki yhdeltä seisomalta pois, mutta aina se ei onnistu. Välttämättä ei pelkkä osuma riitä, toisinaan screeni on niin tiukassa, että kusen on tultava kovalla paineella, jotta lähtee pöntön seinä puhtaaksi.

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti sopuli

Itsekin tunnustaudun tähän iskaripaperin käyttäjien joukkoon. Mikään ei tunnu vastemielisemmältä, kuin ns. märät posket -kakka. Se pilaa totaalisesti paskantamisesta saatavan nautinnon. Siihen vielä yhdistettynä tahmatassukakka, niin voi jo puhua paskasta reissusta. Tahmatassu- eli mesikämmenkakkahan tarkoittaa sitä, että paperi näyttää samalta ensimmäisellä ja 20. pyyhkäisykerralla. Yleensä kannattaa lopettaa, kun paperiin ilmestyy punaisen värisävyjä.

Screeneistä sen verran, etten itse harrasta. Oikeastaan jossain määrin jopa inhoan niitä. Minulle ei tuota vaikeuksia välttää seiniä, mutta kämppikselleni tuntuu tuottavan. Tässä tapauksessa ei puhuta mistää jarrustusjäljistä, vaan siitä, miten kovalla paineella tuleva paska leviää ympäri pönttöä. Kyseistä tuotostahan kutsutaan sulkutulikakaksi, yleensä myös pilkulliseksi arabialaiseksi. Näyttää hyvin vastenmieliseltä. Vesi pöntössä ei värähdäkään, mutta reunat ovat ihan ruskeina..

Parhaimpiin kakkakokemuksiin kuuluu yleensäkin teflonkakka, joka ei jätä minkäänlaista jälkeä pönttöön tai paperiin. Sellaista valitettavasti ei kovin usein kohdalle osu, vaikka kakilla tuleekin käytyä yleensä kolme kertaa päivässä.

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Ruutuässä
Siihen vielä yhdistettynä tahmatassukakka, niin voi jo puhua paskasta reissusta. Tahmatassu- eli mesikämmenkakkahan tarkoittaa sitä, että paperi näyttää samalta ensimmäisellä ja 20. pyyhkäisykerralla. Yleensä kannattaa lopettaa, kun paperiin ilmestyy punaisen värisävyjä.
Piireissä kuvailemasi ilmiö tunnetaan nimellä marokkolainen rasvapaska.

Mielenkiintoisin posliinimersu, jolla Dante on perseellään ajellut, sijaitsee Charleroissa olevassa kuppilassa Belgian maalla n. 140 km Vaterloosta etelään ja piirun länteen. Tuossa kermanvärisessä mukavuuslaitteessa poikkeuksellista oli valtavan koon lisäksi säiliön kyljessä sijaitsevat "liikennevalot". Kopissa katselin epäillen, josko moisen kapistuksen päälle rohkenee istahtaa, mutta luonto ei antanut vaihtoehtoja. Valojen idea selvisi vasta toimituksen jälkeen kun huuhtelunapin löydetyäni istuinrengas alkoi liikkua ja pyörähti täyden kierroksen. Se pesi itsensä!

Tuo pönttö oli myös tasanne-mallia eli poskien kastumisen vaaraa ei ollut. Pöntön suuren koon ansiosta myöskään ns. "lämmin kosketus" ei ollut kuviteltavissa. Oli mielenkiintoista katsoa miten ovat belgialaiset paskainsinöörit suunniteleet laitteiston selviävän kolmen päivän perisuomalaisesta, sellaisesta ranteen vahvuisesta ja vajaan kyynärän mittaisesta, kivibooasta. Hyvin selvisi. Taitavia ja mukavia ihmisiä ovat belgit.

art ho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ketju improvisoi artia runouden puolelle:

Mikä syöden tulee
se kakaten menee
mutta mikä ei tule ulos
tämä erotus on kaiken tulos

Yllä oleva ei kuitenkaan ole minun tekstiäni, en nimittäin itse pysty tuollaiseen sanataiteeseen. Puhuuko joku kauttani? Onko se Jumala? Toiminko universaalin sanoman välikappaleena?

Lisäksi päässäni on soinut hyvin suurella volumella muutaman päivän ajan seuraava Cliftersin viisu: "Tsiikakkaa, joku heittää paskaa seinään, hyvä bore, paha tsumpa taivaaseen."

Tämän voi tulkita vain yhdellä tavalla. Laulun kirjoittaja on ollut todistamassa Jeesuksen ylösnousua. Minulla ei ole harmainta aavistusta mitä tuo tsumpa tarkoittaa, mutta taivaaseen laulussa kuitenkin ollaan selvästi menossa. Lauluhan alkaa "Tsii", joka viittaa siihen että sanoittaja näkee Tsiisuksen, mutta sana jää ihmetyksessä kesken, koska ympärillä leijuu kakkaa, jopa seinään asti. Tulkitsen tämän niin, että aina kun tehdään ihmetekoja: kakka is involved.

Seuraava todiste saa aikaan kylmänväreet selässäni. Sama voima, tajuan sen nyt, joka tuotti tuon runon, vei minut viime vuonna Louvreen tai johonkin muuhun persläpeen, ja näin siellä Leonardo da Vincin Mona Lisan. Tutkiskelin taulua tarkoin, ja kun oikein tarkkaan tavailin, näin, että Mona on taulussa kakkavaljaissa! Mona Lisan salaperäisen hymyn takana onkin siis se, että hän on paskalla, vieläpä kyykkypaskalla da Vincin avokonttorissa.

Jumalallisen väliintulon todisteista viimeisin ja selvin. Kun aamulla heräsin, Jehovan todistajien lehtinen oli avautunut viereeni sivulta, jossa puhuttiin Pyhästä maljasta, mutta paskakärpänen oli kuollut malja-sanan kohdalle. Tästä todisteesta voi luonnollisesti vetää vain yhden johtopäätöksen: vuosisatojen ajan on jatkunut hirvittävä kirjoitusvirhe tai pergamentin kuluminen. Jumalallisten kirjoitusten kohde ei olekaan Holy Grail vaan Holy Shit. Kyseessä ei olekaan vuosituhantinen, Jeesuksesta meidän päiviimme jatkunut verilinja, vaan kaiken takana on Pyhä Kakkaketju.

Näiden todisteiden valossa on selvää, että elämän tarkoitus, salaisuus, kaava on kirjoitettu sinun ja minun jokapäiväiseen kakkaan. Kun tänä aamuna väänsin tortut, katsoin alas likakaivoon ja katso: tavarasta muodostuikin selvääkin selvempi yhtälö, matemaattinen funktio! Se on kuin onkin totta.

Onko maailma kuitenkaan vielä valmis suureen paljastukseen, kakan Sanomaan? Onko minua käytetty väärällä tavalla hyväksi, joku puhuu kauttani, kirjaimet ruudulla eivät ole minun, näppäimiä eivät liikuta sormet vaan sulkijalihas, onko se Pyhän Kakan vai Pyhän Anti-Kakan sulkijalihas. Olisi kaiken kakkiaan parempi, että joku mode asettaisi art ho'n parin viikon pelikieltoon, ettei Se, whatever it is, pääse puhumaan kauttani, ennen kuin asia on selvitetty perän pohjin. Tarvitsen konsultointiapua. Lähden Vatikaaniin selvittämään asioita.

Viestin lähetti sopuli
Käyttääkös täällä kukaan muu ns. iskareita? Sopiva määrä paperia veden pinnalle ennen istahtamista estää veden loiskumisen poskille. Tällainen loiske, jos mikä, on todellinen turn-off kaltaisilleni nautiskelijoille. [/B]
Kyllä kyllä.
Joskus jossakin (paska?)lehdessä oli haastateltu jotain ravintoterapeuttia tai vastaavaa. Hän sanoi että ihmisen pitäisi paskantaa n. 80cm tavaraa vuorokautta kohden. Onko teillä vessassa mittanauhat mukana, tai kenties pöntön sisäpuolelle maalattuna mitta-asteikko?

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mielenkiintoisia havaintoja. Tuo yltiöpäinen hygieniahyökkäys paskalla käymisen yhteydessä kiehtoo myös itse aktin ohella. Nykyinen arvovaltainen ammattini sallii minulle luontaisetuna palkallisen paskomisen, eli voin käydä työnantajan maksamana aikana hänen kustantamassaan vessassa. Ajatuskin siitä että saan palkkaa pytyllä istumisesta tuo mielihyvää siinä määrin, etten juurikaan nautiskele kotona.

Duunipaskassa on vain se vika, että seremonian joutuu suorittamaan yhteisvessassa, jossa toki on yksityislooshit ja kaikki privaattimausteet. Mutta siinä pytyllä on istunut joku juuri samana päivänä, hän on tahrinut pytyn kannen ja istuinmuovin, joita joudun käsittelemään käsin (joskus homma onnistuu kyllä jalallakin). Samoin looshin oven kahvaan on takuulla tarttunut bacillus rectorum -suvun sitkeitä edustajia. Turha on kuvitella myöskään lavuaarin tai kostean vesihanan vivun olevan puhtoisia alueita. Ja jos olet juuri saanut saippualla sekä paperiteollisuuden kärkituotteella puhdistettua sormet, kynnenaluset ja kynsinauhat, joudut kuitenkin vielä tarttumaan wc-tilan ulko-oven kahvaan, josta nuo miljoonat peräsuolilähtöiset pieneliöt kipuavat jälleen pikavauhtia sormenpäihin ja kämmeniin. Näihin voisi toki valmistautua siten, että pitää kädessään aina kyseisiin pintoihin tarttuessaan käsipyyhettä, mutta en ole varma miten muut tähän suhtautuisivat.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Monethan myös vetävät vessan (esim. töissä) ennen paskalle menoa, jotteivat loiskahdukset ja äänet kuulu naapuriin niin helposti. Singapore, tuo Orwellin ihannevaltio, on hoitanut homman kätevämmin. Siellä on julkisissa vessoissa seinässä ns. valehana, josta kääntämällä aiheutuu samanlainen ääni kuin oikesta vessan vetämisestä, mutta tällöin säästetään vettä ja rahaa.

Yksinkertainen neuvo, niille jotka eivät halua pestä hampaita paskan hajussa; raapaiskaa tulitikku ja hajut häviävät. Toki ääritapauksessa myös koko vessa voi hävitä, mutta eipähän haise paska enää.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti PeteX
Singapore, tuo Orwellin ihannevaltio, on hoitanut homman kätevämmin. Siellä on julkisissa vessoissa seinässä ns. valehana, josta kääntämällä aiheutuu samanlainen ääni kuin oikesta vessan vetämisestä, mutta tällöin säästetään vettä ja rahaa.
Singaporit on neroja! Ämpöliivipöl! Haluan moisen valehanan kotiini, ehdottomasti nyt ja heti!

Yksinkertainen neuvo, niille jotka eivät halua pestä hampaita paskan hajussa; raapaiskaa tulitikku ja hajut häviävät.
Itse taasen suosittelen suitsukkeita, mutta minä nyt olen muutenkin tälläinen hindu.

Jaa tämä kuuluisi kenties tuonne vitutusketjun puolelle mutta laitetaan tänne koska sivuaa aihetta. Siis miehän en kakalla käy muuta kuin kahvia juotuani. Aamukahvia tuli nautittua se tavan 2 kupposta. Tuossa just sitten toiletissa kävin. Ihmettelin siinä istunnolla kun yläkerrasta kuuluu kolinaa. Ihan kuin jotain putkiremppaa tehtäis. No siinä sitten istunnon jälkeen vielä korjasin kissankin jätökset pyttyyn ja vetäisin sen. Kun aloin pesemään käsiäni niin eihän sieltä hanasta vettä tule perkeles. Sama juttu myös keittiössä. Ilmeisesti ovat sitten sulkeneet vedenjakelun. No pytyn sentään sai normaalisti vedetty mutta se kai tuleekin eri putkistosta se vesi. Siinä sitten iski vitutus ettei saa käsiä pestyä kun on tarpeillaan käynyt ja kissanhiekkojakin vielä siivonnut. Mutta onneksi löytyi yhdestä pullosta puhdasta vettä, mikä on kukille tarkoitettu. Eikä tarvitse tässä kirjoitella paskaisilla käsillään.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti tintti83
Ilmeisesti ovat sitten sulkeneet vedenjakelun. No pytyn sentään sai normaalisti vedetty mutta se kai tuleekin eri putkistosta se vesi.
Eri putkistosta 'se' vesi? Tai sitten 'sitä' vettä oli pytyn säiliössä (semmoinen hassu laatikkomainen osio jota monet luulevat pelkäksi selkänojaksi). Seuraava veto on sitten kuivempi jollei vedenjakelu ole palautunut.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kerrotaanpa vielä tositarina ruotsinlaivalta, vessanpytyn kannet ja reunat olivat jonkilaista ihmeellistä laminaattia jotka murtuivat, elikkä olivat pieniä halkeamia täynnä. No arvata saattaa mitä tapahtui, satakiloinen (noin) täti istahti pytylle halkeamat laajenivat ja ottivat tädin karvat sisäänsä, elikkä ylös ei sitten enää päässykkään. Onneksi aluksen ripeät työmiehet irroittivat tädin perskarvoistaan pytyn kannesta.

Uskoisin että siinä olisi harmittanut hieman itseäkin kun tunnin verran pyöritään ympärillä.

Ps. Kuinka tärkeää onkaan karvojen poisto.

Niin no joo voi olla. Kun ei tullut sen tarkemmin kuunneltua täyttyikö se säiliö kun sen vedin. Luultavasti ei. Ja taitaa suomessa tuo vesi tulla samasta paikasta pyttyyn ja vesihanoihin. Pientä ajatuskatkosta näin aamuun tuli taas. Ja pihalla tosiaan näkyy joku putkifirman auto. Perhana tuosta olis pitänyt ilmoittaa ainakin kolme viikkoa etukäteen, että ois osannut varautua... Tai sitten informoida noita naapurin kinuskeja ettei sieltä pytystä vedetä alas ihan mitä tahansa ja että se ei ole pesukone.

Sim0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Itseäni kiinnostaisi tällaisten hätätapausten (no pun intended) välttämisten tutkiminen. Esimerkiksi tietynlaisille teflon-housuille voisi olla suurempaakin markkinarakoa. Nämä siis tietysti sellaiset housut, joihin ei sisäpinnoille tarttuisi mitään, ja voisi siis aivan rauhassa housuja riisumatta (oletetaan, että menee kommandona) päästellä aivan mihin haluaa, kunhan vaan vähän ravistaisi lahjetta. Ainoastaan lenkkareiden osalta tulisi olla hieman varuillaan, mutta tämän pikku kauneusvirheen voisi kai hieman pidemmällä tutkimisella ohittaa vaivattomasti. Tämä koko hanke tietysti kuuluu 'herrasmiespaska' otsikon alle.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti sopuli

Tämä tapa on ollut käytössäni lapsuudesta lähtien, aina vähintäänkin muutama pala paperiä pönttöön ennen istunnon aloittamista - lapsena (70-luvun pula-ajat) vanhempani toisinaan sanoivat sen olevan turhaa paperin tuhlausta mutta mielestäni (istunto on siis tunnelmallinen kokonaisuus) pöntön vedenpinnan ja pers' poskien välissä on oltava muutama siivu ehtää wc-paperia.

vlad.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy