Mainos

Vessanpönttöasiaa

• 30 934
  • 176

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Gakelbergmarjoista.
Ainakin allekirjoittaneella on tuuhea karvoitus persvaossa. Aina silloin tällöin joudun repimään persvaon pohjalta kakka/paperinöyhtää. Mukana lähtee välillä tukuttain karvoja - sattuu perkeleesti - repiä näitä nöyhtäpalloja pois. Mikä ratkaisuksi? Perskarvojen ajeluko? Kuulostaa kylläkin g-miesten jutuilta...

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti sopuli
Eivät naiset käy paskalla. Ainakaan hyväperseiset. Eikö tästä ole täällä palstalla jo tarpeeksi annettu evidenssiä?
Ja jos käyvätkin, niin ei tuo mikään ongelma olisi. Kaikkihan me telkkaria katsovat pulliaiset tiedämme, että terveyssiteistä saadaan nykyään tehtyä aivan **tun ohuita. Miksi sitten ei vaipoista? Sitäpaitsi pikku tuotekehittelyllä olisi täysin mahdollista tehdä ns. string-mallin vaippa, jossa tuotos ohjataan omaan tilaansa huomaamattomampaan paikkaan ohuella ja huomaamattomalla kangassuikaleella. Kyllä, eri paikkojen suojaus olisi toteutettu huolella. Pakarat siis erottuisivat ihan yhtä hyvin kuin nykyäänkin.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Tähän kyseiseen sanaan voisivat mielestäni ottaa osaa jatkoajan kielitieteilijät, ensimmäinen asia olisi löytää varmasti oikea saundi ja kirjoitusasu kyseiselle marjalle. Nyt teitä todellakin tarvitaan. Lisäksi marjan koostumus johon mielestäni urbaanina aikana on tullut uutuutena paperi, elikkä tämäkin marja on evoluution saatossa kehittynyt ja muuttanut muotoaan. Olisikin mielenkiintoista tietää marjan eri kehitysjaksot ym, tuskinpa kukaan on siitä vielä kirjoittanut minkäänlaista tutkielmaa. Jatkoaika voi olla erittäin tärkeässä roolissa, tuskinpa JHag tiesi avatessaan tämän ketjun minkälaisiin tieteelliseen tutkielmiin se voi johtaa.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Missä ovat kaikki naiset tästä ketjusta? Vai eikö muka oikeasti meillä paremmilla puoliskoilla riitä häveliäisyys ottaa kantaa asiaan?

Tuonpa sitten tällaisenkin aspektin keskusteluun: ujokakka. Tiedättehän, ne ihmiset jotka eivät voi käydä kuin kotonaan yksin ollessaan kakalla? Tai sitten tarkoin valikoiduissa paikoissa, tarpeeksi tuttujen ihmisten seurassa.

Allekirjoittanut lukeutuu tuohon ryhmään. Ette usko millaista tuskaa se välillä on.

(ai niin, mutta eihän naiset pasko.)

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Edesmennyt vaarini sanoi aina menevänsä paikkaan missä kuninkaallisetkin ovat yksin, mennessään paskalle. Sopii hieman epäillä, että joskus keskiajalla kuninkaalliset vaivautuivat pyyhkimään perseensä itse. Eiköhän hovista löytynyt kuninkaallinen perseenpyyhkijä, joka hoiti sutjakasti tämän homman. Keskiajalla suurissa kaupungeissa heitettiin housut tai hame nilkkoihin ja vedettiin tortut kadun vieressä olevaan ojantapaiseen, joten turhaan sitä nykyajan pissiksille naureskellaan. Linnoisssa (mm. Olavinlinnassa) taas oli muurista erottuva ulkonema, josta saattoi iloisesti paskantaa vaikka juoksuhautaan tai parhaassa tapauksessa jonkun alamaisen niskaan.

Tiukat paikat on ollut monta kertaa, kun olen tullut lätkämatsista kostean illan jälkeen kohti kotia. Illalla syöty rasvainen pitsa ja useat oluset alkavat kummasti paskattamaan ja hätä vain pahenee mitä lähemmäksi kotiovea pääsen. Ovella onkin tullut vedettyä useasti aikamoista twistiä avaimia jurrissa etsiessä. Ilmeisesti aivokoppa alkaa viestittämään jossain vaiheessa alapäälle, että kohta helpotus koittaa ja tästähän alapää innostuu liian aikaisin. Paska juttu.

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Holocaust
Mukana lähtee välillä tukuttain karvoja - sattuu perkeleesti - repiä näitä nöyhtäpalloja pois. Mikä ratkaisuksi?

Invalidiliiton palvelutalossa tutustuin veitikkaan tekniseen ratkaisuun. Vammaispöntössä oli sellainen automatiikka, että ensin kohdistui kankkuun tarkkaan suunnattu - varsin nautinnollinen - lämmin vesisuihku ja hetikohta tämän jälkeen kuivaava föhn-puhuri. Tuli siinä istuskeltua tovi jos toinenkin muka paskalla. Samanlaisia vekottimia on Japanissa hotelleissa ihan yleisesti. Joten mars mars kodinkoneliikkeeseen, vaikkapa Mustaan Pörssiin, ja sieltä tilaten vessanpönttö vesipistooli- ja puhuritoiminnoilla.

Puhaltelusta tuli sellainen mieleen, että yksi hienoimpia paskakokemuksiani on vaellusretki Ylipään maisemissa. Siinä kun on syönyt sissimuonaa päivän annoksen, kävellyt 30-kiloinen rinkka selässä rakkaa parikymmentä kilometriä ja asettuu päivän päätteeksi tunturin laelle kahden kivenlohkareen väliin kyynärvarsien varaan ja antaa parhaansa tulla uskomattomia maisemia ihaillen. Se vasta tuntuu uskomattomalta! Siinä käärme luikertaa ja samalla tunturituuli hyväilee pers- ynnä pallinkarvoja. Vilunväreet tulee pelkästä ajatuksestakin.

Vaipoista en niin vakuuttunut ole. Vuodeosastolla noita on tullut vaihdeltua joskus ihan työkseen, ja kyllä se enemmän työstä kävi. Käyhän se tietenkin säästötoimenpiteenä että vanhusta makuutetaan tenavaipoissa ettei tarvitse hitaasti talutella edestakaisin.
Poikani näyttää kyllä olevan asiasta toista mieltä. Ei millään halua luopua vaippapaskasta vaikka kykenee jo pytyllä tai potalla muuten istumaan. Jotain kieroa nautintoa se saa siitä vaipan sottaamisesta ja siitä kun paskaa pitää kauhoa kankuista, jaloista ja haarovälistä. Ilmoitti juuri ettei aio koskaan kakata pottaan. Selvyydeksi sanottakoon että ikää ei ole neljää vuotta enempää.

No kirjoitetaan tänne sitten suunnilleen ensimmäisenä naisena. Muuta en nyt kommentoi kuin että olipahan fiksu idea lukea ketjua ja koittaa nauttia "aamu" palastaan... Mutta jatkakaa, kahvit on jo juotu.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Evenuel
Tuonpa sitten tällaisenkin aspektin keskusteluun: ujokakka. Tiedättehän, ne ihmiset jotka eivät voi käydä kuin kotonaan yksin ollessaan kakalla? Tai sitten tarkoin valikoiduissa paikoissa, tarpeeksi tuttujen ihmisten seurassa.

Allekirjoittanut lukeutuu tuohon ryhmään. Ette usko millaista tuskaa se välillä on.
Minun häveliäisyyteni ei riitä neuvottelemaan paskajutuista koska olen aika hieno ja sivistynyt ihminen, mutta nyt on pakko osallistua tällaiseenkin brutaaliin ketjuun ihan vaan kysymyksen muodossa. Käytkö todellakin jonkinlaisella ryhmäpaskalla tuttujen seurassa ? Tuollaisesta ulostamismuodosta en ole koskaan kuulluutkaan. En liioin ole nähnyt tällaiseen tarkotukseen varattuja wc-laitoksiakaan mutta onhan sitä kaikenlaista suuressa maailmassa.

Terveisin koo

Suosikkijoukkue
Viestin lähetti koo
Minun häveliäisyyteni ei riitä neuvottelemaan paskajutuista koska olen aika hieno ja sivistynyt ihminen, mutta nyt on pakko osallistua tällaiseenkin brutaaliin ketjuun ihan vaan kysymyksen muodossa. Käytkö todellakin jonkinlaisella ryhmäpaskalla tuttujen seurassa ? Tuollaisesta ulostamismuodosta en ole koskaan kuulluutkaan. En liioin ole nähnyt tällaiseen tarkotukseen varattuja wc-laitoksiakaan mutta onhan sitä kaikenlaista suuressa maailmassa.
----------------------------------------------------------------------

Äläs nyt Koo kyllä tytöt kävivät ennen yhdessä kakkalla, olen itse ollut katsomassa. Ja sitäpaitsi naiset menevät usein yhdessä vessaan, olen itsekkin odotellut heitä monet kerrat kännipäissäni takaisin, mihin he muuten pystyvät katoamaan ? (Kuin ilmaan). Ennen oli kymmenenkin pientä pyllyä huusseissa peräkkäin !

Ps, Luvian kansakoulun huussit 1966. (lähde)

Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti veinikretski
Viestin lähetti koo
Ja sitäpaitsi naiset menevät usein yhdessä vessaan, olen itsekkin odotellut heitä monet kerrat kännipäissäni takaisin, mihin he muuten pystyvät katoamaan ? (Kuin ilmaan)

Niin no jos vaanit heitä kuvailemallasi tavalla pantteriuimahousut jalassa niin kyllä siinä aremmilla savet karkaa punttiin, voisin kuvitella ja veikata.

Minäkin luulin ettei trimmaatko sieltä alhaalta- ketjua voita tarinoissaan enää mikään mutta tässä aletaan olla samoilla viivoilla.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Viestin lähetti koo
Käytkö todellakin jonkinlaisella ryhmäpaskalla tuttujen seurassa ? Tuollaisesta ulostamismuodosta en ole koskaan kuulluutkaan. En liioin ole nähnyt tällaiseen tarkotukseen varattuja wc-laitoksiakaan mutta onhan sitä kaikenlaista suuressa maailmassa.

Arvasin heti viestin laitettuani, että joku nappaa tuohon kiinni. Selvennykseksi: ei, minä en käy normaalisti ryhmäpaskalla. Tarkoitin vain, että vain tarpeeksi tuttujen ihmisten luona voi käydä paskalla.

Mutta kyllä sitä on erään kaverin kanssa viikon erätelttametsäleirillä tullut käytyä sellaisessa pressuista tehdyssä kahden ihmisen huussissa aamupaskalla. Kun molemmilla oli ujo kakka, niin johan onnitui kaksistaan :)

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti veinikretski
Ja sitäpaitsi naiset menevät usein yhdessä vessaan...
Tämä pitää paikkansa ja on kaiken lisäksi ns. yleismaailmallinen ilmiö. Ehkäpä se johtuu siitä, että naiset yleensä tunteellisempina olentoina kokevat sen syvällisemmin, kun joutuvat jättämään osan itsestään tuntemattomaan vessaan. Silloin on hyvä olla joku, joka pitää kädestä kiinni ja lohduttaa.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Holocaust
Gakelbergmarjoista.
Ainakin allekirjoittaneella on tuuhea karvoitus persvaossa. Aina silloin tällöin joudun repimään persvaon pohjalta kakka/paperinöyhtää. Mukana lähtee välillä tukuttain karvoja - sattuu perkeleesti - repiä näitä nöyhtäpalloja pois. Mikä ratkaisuksi? Perskarvojen ajeluko? Kuulostaa kylläkin g-miesten jutuilta...

Samojen ongelmien parissa minäkin painin, kun vieläpä olen hyvin jäykkää tyyppiä (likimain mallia rautakanki), on turha kuvitellakaan, että itse kykenisin taipumaan ja ajelemaan karvoitukseni pers'vaosta. Olisikin mukava tietää löytyykö jatkoaikalaisten parista kyseisen alan eksperttiä tai edes vinkkiä parturoimisliikkeeseen jonka tarjoamiin palveluihin kuuluu myös pers'vaon karvoituksen huolellinen ajelu?

Vai onko turvauduttava Yläpesän vinkkiin ja otettava yhteyttä invalidiliittoon? Sellainen luksuspönttö voisi myös olla mielenkiintoinen tuttavuus, vesipesu ja kuivaus päälle. Entäpä jos siitä vesipesusta saa kiksejä, ja jää siihen suorastaan koukkuun? Voiko siitä saada jopa orgasmin?

vlad.

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti bozik
Silloin on hyvä olla joku, joka pitää kädestä kiinni ja lohduttaa.

Ei ne mitään paskalla käy. Ne vaan menee puhumaan sinusta paskaa ja nauramaan paskaisesti kun Monsieur bozik on juonut taas vähän liikaa aperatiiveja.

ps. huh hellettä, mon ami.

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti vlad
Samojen ongelmien parissa minäkin painin, kun vieläpä olen hyvin jäykkää tyyppiä (likimain mallia rautakanki), on turha kuvitellakaan, että itse kykenisin taipumaan ja ajelemaan karvoitukseni pers'vaosta. Olisikin mukava tietää löytyykö jatkoaikalaisten parista kyseisen alan eksperttiä tai edes vinkkiä parturoimisliikkeeseen jonka tarjoamiin palveluihin kuuluu myös pers'vaon karvoituksen huolellinen ajelu?

Vai onko turvauduttava Yläpesän vinkkiin ja otettava yhteyttä invalidiliittoon? Sellainen luksuspönttö voisi myös olla mielenkiintoinen tuttavuus, vesipesu ja kuivaus päälle. Entäpä jos siitä vesipesusta saa kiksejä, ja jää siihen suorastaan koukkuun? Voiko siitä saada jopa orgasmin?

vlad.

Jossakin ohjelmassa oli mies joka testasi karvojen poistoa kosmetologilla, eli siitä vaan soittelemaan liikkeet läpi, että missä poistetaan karvoitusta. Siellä ne perskarvatkin lähtee.

Vaihtoehtoisesti voi hommata tyttöystävän, ne kun tykkää huseerata miesten alapääkarvoitusten parissa terävillä esineillä.

Suosikkijoukkue
Viestin lähetti vlad

vlad.

Onhan niitä teippejä olemassa, teippaa tuoliin kaksipuolista teippiä ja istuu paljaan perseensä siihen teippimattoon, jos on oikein lujassa karvat niin nauloilla penkin jalat kiinni, ja räväkkä nousu. karvanpoistosalva voi olla myöskin helpottava tekijä, siitä löisin vetoa että orgasmi siitä on kyllä melko kaukana.

Viimeksi muokattu:

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Viestin lähetti vlad

vlad.

Pöh. Pyydä vaimoketta (käsittääkseni sinulla sellainen on) tekemään tuo.
Minä ainakin ihan mielelläni ajelin exältä karvat pois, siis etupuolelta myöskin. Vaikutti se kuitenkin minunkin mukavuuteen :) (mieluummin katselen siistiä peppua kuin karvapersettä)

Joo tai ne voi poistaa vaikka epilaattorilla. Repii karvat juurineen. Voi olla tosin melko sykähdyttävä kokemus. Kyllähän ne naiset sinne vessaan yhdessä menee yleensä höpisemään kaikesta. Myös miehistä. Ilmeisesti kakka kokemuksia ei vaihdella. Tai ainakaan itse ole näin tehnyt. Ravintolan wc on yleensä myös se hyvä pakopaikka jos joku yli innokas liian juopunut mieshenkilö ei tajua lähteä pois. Siinä vaiheessa on hyvä todeta että pitää mennä naistenhuoneeseen. Ja hyvä puoli on että yleensä nuo vessat sijaitsee ulko-oven läheisyydestä, josta on helppo livahtaa ulos vessassa käynnin jälkeen.

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti mtmela
Jossakin ohjelmassa oli mies joka testasi karvojen poistoa kosmetologilla, eli siitä vaan soittelemaan liikkeet läpi, että missä poistetaan karvoitusta. Siellä ne perskarvatkin lähtee.

Helsinskissä missä on muutenkin vapaamielinen ja luova kulttuuri niinkuin on lehdistä saanut lukea, löytyy varmaankin jokin Salon Pontus tai vastaava, jossa ilomielin hoidellaan nurmikonajelu waxeilla.

vlad, se älypönttö tarjoaa tosiaan monia ulottuvuuksia. Edellä käytyä määrittelyä muokaten se mahdollistaa MäRPan (märkärunkkupaska).

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Heikompia hirvittää, joten laitetaan "pökköä" pesään? Kerronpa tarinan suljetulta vuodeosastolta, jolla olin kesätöissä 80-luvulla. Siellä oli vuoteeseen "lepositeillä" kiinnitetty vähän yli keski-ikäinen dementikko, joka oli hereillä ollessaan todella levoton. Siteitä tarvittiin käsien kiinnittämiseen sängyn laitoihin. Lisäksi kaveri karkasi heti silmän välttäessä ja häntä sai etsiä kissojen kanssa piiloista ja hieman pelätä seuraavasta syystä. Eräs hänen ikävimmistä ominaisuuksistaan oli paskan syöminen. Saatuaan jomman kumman käden vapaaksi siteistä hän paskoi vaippaansa ja söi sitä posket lommolla. Kädellään. Suuhun. Putsaaminen ei ollut niitä mukavimpia tehtäviä joten meikäläiselle se yleensä lankesi ja siinähän sitä oppi uusia asioita.

Kerran kävi niin, että kaveri oli juuri samana aamuna tehnyt nämä tepposet, kun meille kerrottiin, että hänelle oli tulossa vieraita. Siinä täytyi pistää töpinäksi, jotta ehdittiin pestä ja vaihtaa vaatetus kuntoon. Kun tukkaansa juuri kammattiin siistiksi, niin sukulaiset pölähtivät sopivasti sisään. Huokaistiin helpotuksesta. Vieraat kyllä moittivat poislähtiessään, että parempaa saisi hoito olla, kun hampaat olivat niin likaiset.

Veijari

Jäsen
Aiemmin joku jutteli luontoon paskantamisesta.

On sitä joskus itsekin tullut paskannettua luonnossa intin lisäksi, nimittäin Turkulaiset tietävät Markulantien, sinne jonnekin ojan pohjalle. Olin reippaana poikana tulossa Impivaarasta potkupalloharjoituksista ja odottelin bussipysäkillä linkkaria. Aikani odoteltuani iski valtaisa paskahätä ja kun ei ollut vessaa lähellä niin hyppäsin pysäkin takana olevan ojan pohjalle hajareisin. Siinä sitä oli hyvä päästellä ja kun olin aika kloppi vielä silloin niin ei varmaan edes lippistä näkynyt, oli sen verran syvä oja. En ojaan jäänyttä screeniä tarkastanut, mutta kalsareihin tuli oikein komiat sillä paperia ei tietenkään ollut matkassa.

Nykyisin sitä jo paskantaisi suoraan housuihinsa mielummin kun alkaisi kyykkimään jossain katuojassa... siis jos ei olisi huussia saatavilla.

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Olettekos koskaan nähneet, kun raavas mies pesee -15° lämpötilassa lumella itseään. Lankomies nimittäin onnistui toteuttamaan kaikkien pilkkimiesten urbaanilegendan jokunen vuosi sitten.

Paskahätä iski keskellä Näsijärven selkää. Vilkuilu ympärille, haalari alas ja kyykkypaskalle siihen. Haalari takaisin päälle ja epäuskoinen ilme. Tuotos tuli tehtyä suoraan pilkkihaalarin huppuun. Autolle oli matkaa joku 2-3km, siellä oli sitten onneksi vaihtovaatteetkin matkassa. Pakotimme lumipesuun ennen kuin huolimme herran samaan autoon.

t. hanu

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Yläpesän mainiosta tarinasta inspiroituneena laitan tähän muutaman rivin paskan syömisestä:

Elettiin Dingo-manian aikaa, joskus vuonna '85. Pikku-Uleåborgir teki Oulun Kuivasjärvellä havainnon jäniksenpapanoista. Taskussa oli sellainen standardiluonteinen kioskin vitosen karkkipussi, tyhjä. Keräsin siihen papanoita. Menin pussi kädessä himppeen ja kysyin isännältä "missä meillä on sokeria". Isäntä laski 1+1=3 ja varoitteli sokeroimasta niitä jäniksenpaskoja. Sanoin isännälle, etten tietenkään olisi makeuttava papanoita, syy sokerintarpeeseen on toinen. Isäntä lähti keittiöstä ja valvovan silmän ollessa pois, sokeroin nuo pupusen papanat. Sitten lähdin taloyhtiön leikkipaikalle tarjoilemaan pussista "makeisia" pikkuipanoille, vielä pienemmille kuin minä. Kakaroista nuo makeiset olivat kovin maukkaita. Enkä edes paljastanut niiden koostumusta. Lähdin vain pois.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy