Veroehdotukset -mätkyjä vai palautuksia?

  • 52 861
  • 583

Veroehdotukset -mätkyjä vai palautuksia?

  • Euroja tulee

    Ääniä: 581 70,2%
  • Euroja menee

    Ääniä: 114 13,8%
  • Euroja ei tule eikä mene

    Ääniä: 66 8,0%
  • En ole saanut vielä veroehdotusta

    Ääniä: 67 8,1%

  • Äänestäjiä
    828

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
400 euroa takaisin, enemmän odotin, mutta ei auta valittaa. Kaikki on kotiin päin.
 

Rocco

Jäsen
350 about tuli takaisin. Summa pienenee vuosi vuodelta, vaikken veroprosenttiin tee muutoksia... outoa.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Mätkyjä tuli

Micco! kirjoitti:
Uskalsinpa äsken avata esitäytetyn veroilmoituksen. Tiesinhän minä, että sieltä on mätkyjä tulossa ja olin niihin varautunutkin. Uskoin summan olevan 1000-2000 euron välissä.

Joo. Mätkyjä tuli yhteensä hieman rapiat kolme tonnia. Voi perkeleen vittu minä sanon.

Vois vetää kalsarit, ei tunnu tässä konkurssissa.

Lainasin itseäni Vitutusketjusta. Näinhän siinä kävi. Vitutus melkoisen suuri. Ennen kuin kukaan valopää alkaa inisemään sitä tuttua, "olisit laskenut tulosi oikein ja veroprosenttisi sen mukaan, niin ei tarvitisisi mätkyjä maksella" - mantraa, niin voin sanoa, ettei tässä tapauksessa ollut mahdollista.

Nämä tulot tulivat yllättäen ja pyytämättä, kuten faksit Jäätteenmäelle konsanaan. Yllättäviä osinkotuloja, joiden takia en mm. syksyllä tehnyt töitä ollenkaan. Paha oli alkuvuoden aikana tietää ja varautua, että kesällä tulee kiva potti osinkotuloja. Itse kyllä verolaskurilla päädyin n 1800 euron mätkyihin. Pitää selvitellä mistä tuli reilusti yli tuhat euroa kuviteltua enemmän.

Fiksua miehenä toki nämä ihan hyvät osinkotulotkin on kohta tuhlattu. Ensin kannattaa tuhlata ja elää helvetin leveästi, sitten vasta katsoa paljonko tulee veroja, kun jäljellä rippeet. Elämä on.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Micco! kirjoitti:
Fiksua miehenä toki nämä ihan hyvät osinkotulotkin on kohta tuhlattu. Ensin kannattaa tuhlata ja elää helvetin leveästi, sitten vasta katsoa paljonko tulee veroja, kun jäljeläl rippeet. Elämä on.
Kyllä, juuri näin. Älä tuosta itseäsi turhaan ruoski, et sä osinkoja voi kuitenkaan hautaan viedä mukanasi. Helpottiko?

Itse lainasin korotta valtiolle n. 700 euroa.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1500e takasin ihan sen takia, että tuli maksettua tuota vapaaehtoista eläkevakuutusta enemmän kuin mitä oli suunniteltu. Taidanpa laittaa palautukset taas siihen vakuutukseen, kun ei tässä suurempia menoeriä liene luvassa...
 

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itselleni tulee nelisensataa euroa takaisin. Viime vuodesta tipahti neljäsosaan, mutta onhan tuokin ihan mukava jouluraha.

el pebe kirjoitti:
Tässä välissä voinkin tietäviltä kysyä, onko vika täällä päässä kun euro-symbolin paikalla seisoo aina että ? Jos vika ei ole vain minun romussani, vaan joka tai ainakin melkein joka puolella, miksi sitten tunkea itsepintaisesti sitä merkkiä sinne, jos se ei näy?
Kyllä tuo tummennettu kirjain minun näytössäni on juurikin euron merkki, joko sinulla on asetuksissa vikaa tai minulla päässä - se taas ei ole poissuljettua tuossa ensimmäisessäkään tapauksessa.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
173 Eugenia takasin, mutta siihen täytee tehdä korjausta.
Sen päälle tulee vielä 4 kuukaudelta kilometrikorvauksia 80km/päivä.
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Luulin, että ei tule palautuksia eikä mätkyjäkään, kun olen niin vähän ollut duunissa viime vuonna, lähinnä pelkästään kesätöissä. Loppujen lopuksi palautuksia tulee kuitenkin hurjat 18€..
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
239 euroa palautusta. En viitsi hirveästi valittaa. Kaikki mitä tulee on plussaa. Eiköhän tuollekin summalle jotain käyttöä löydy.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No joo, lievä pettymys, mutta opiskelijalle kohtuu hyvä summa rahaa tulee palautusta: noin 320 euroa.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ite oon yleensä säätäny verokorttia vuoden lopussa niin ettei tulis paljoa mätkyjä tai toisaalta saatavia....mielestäni tuo on suhteellisen järkevää? Yleensä siis itsellä tuo on nollan lähellä ja niin oli nytkin, 120egee tuli takasin.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Kunhan matkakulut laskee mukaan niin jotain 600-700eskoa takaisinpäin
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
242,56 €uroa palautusta... vouti kiittää ja kuittaa.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Noh 629 eemeliä tuli takaisin, että sellasta hiihtokenkää. Mukavahan tuo on ennen joulua ottaa.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Palautusta tyrkkäs 260euforia, no eiköhän tuokin tavalliseen elämiseen mene! Kiva kuiteskin saada kun maksaa. Viimeks meni maksun puolelle.
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
305 euroa tuli takaisin. Voisi sitä viikko alkaa paskemmissakin merkeissä ja esitäytetty veroilmoitus näytti sekin olevan ihan järjissään. Ihan kiva näin. Tuolla maksat opintolainan korot joulukuussa ja ostat jotain mukavaa joululahjaakin vielä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
50€ mätkyjä. Elämä on.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
178 euroa veronpalautuksia. Sinäänsä ihan kiva summa, mutta harmi, että joutuu odottelemaan joulukuulle. No eipähän ainakaan heti pysty tuhlaamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös