Patakakkone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pata
Lainaan nyt itseäniTavallaan näissä kaikissa jutuissa mitä täällä on liikkunut, on todenperää. Lopulta olen antanut itseni ymmärtää, että olisi padan miehiä myös jatkossa
Lainaan nyt itseäniTavallaan näissä kaikissa jutuissa mitä täällä on liikkunut, on todenperää. Lopulta olen antanut itseni ymmärtää, että olisi padan miehiä myös jatkossa
Olisi jännä tietää mikä lopulta käänsi kuviot, itse veikkaan, että Kiviharju. 100% varma tieto minulla on siitä, että suullinen sopimus on ollut jo aikaisin syksyllä.Lainaan nyt itseäni
100% varma tieto minulla on siitä, että suullinen sopimus on ollut jo aikaisin syksyllä.
Suullinen sopimus on maailman lavein käsite, ihan jo että kuka nyt sitten laskee minkäkin "suulliseksi sopimukseksi". Ei sellainen sitten lopulta paljon mitään paina, jos nyt tyyliin ohimennen on jotain puhuttu. Kiviharjulla oli toki aivan varmasti lopullinen ratkaiseva merkitys, koska hän on kuitenkin niin iso tähtikaappaus..Olisi jännä tietää mikä lopulta käänsi kuviot, itse veikkaan, että Kiviharju. 100% varma tieto minulla on siitä, että suullinen sopimus on ollut jo aikaisin syksyllä.
Menee kyllä todella mielenkiintoiseksi, ja etenkin jos Matinpalo lähtee, niin sitten kyllä nimenomaan Hellman on se jolle roolia avautuu. Koska siinä tapauksessa hänen hommansa olisi seuraavan parin kauden aikana kasvaa uudeksi Matinpaloksi..Tärkeä jatko! Vakiinnuttaa paikkansa kuuden pelaavan sakissa.
Mielestäni vääristä huhuista tai jutuista, jotka eivät toteutuneet olisi vähän hölmöä alkaa kenellekään vinoilemaan, kun kumminkin täällä on paljon porukkaa, jotka kieli pitkällä toivovat saavansa lukea palstalta huhuja. Joillekin pelaajien siirrot ja tulevan kauden kokoonpanojen suunnittelu tuntuvat olevan melkoinen intohimo ihan ympäri vuoden.
Akuutein mielenkiintoinen kysymys on kuitenkin se, kumpi on ensi kaudella pakkihierarkiassa edellä, Viirret ja Hellman?
Hienoja pelaajia kumpikin, mutta molemmat tarvitsevat apua luistelunsa kehittämiseen ensi kesänä. Nopeutta varsinkin pitäisi kaivaa esille, se mitä pystytään.Molemmilla ovat täysin eri vahvuusalueet. Viirret tekee tulosta hyökkäyspäässä mutta on omissa enemmän pulassa ja varsinkin jos joku alkaa jalalla haastamaan. Hellman on taas isompana vahvempi omissa ja pelaa stay-at-homea (mainitsi kylläkin haastattelussa, että pyrkii parantamaan hyökkäyspäänpelaamista). Ehkä Viirret olisi parempi seiskapakkina (pelaa ehkä myös ylivoimaa) ja Hellmanille olisi parempi olla pelaavassa kuusikossa tai sitten sivussa.
Ei taida olla paljon helpompaa tapaa saada kannattajilta huomiota. Joku tekee tuota varmaan ihan piruuttaan.Itse en kauheasti ole ennenkään uskonut IG -seurausten perusteella oleviin huhuihin enkä kyllä usko vieläkään.
No olisit sitten voinut sen suoraan sanoa, että kertoi sulle itse.Nyt on niin varmasta lähteestä(joukkueen sisältä) kuultu, että voi tännekin varmana sanoa ettei Hellman edes käynyt keskusteluja tällä kaudella Hifk:n kanssa.
Tuohon ekaan ei tarvitse kuin sopivasti liikkua väärään suuntaan niin joku oman elämänsä amatimies tyyliin Lassi Heikkinen kolhii egonsa ja puhaltaa vihaisesti pilliin.Kumpi tapahtuu ensin, Hellmanin jäähy vai Määtän maali?
Hellmanin jäähy. Riittää, että joku puolitoistametrinen ja viiskytkilonen kalakukko ajaa väärälle linjalle pää munissa.Kumpi tapahtuu ensin, Hellmanin jäähy vai Määtän maali?
Hellman.Vai voisiko kysymys olla myös, kumpi ensin maalintekijänä, Hellman vai Määttä.