Hellman ilmeisesti on Ässien mies ensikaudella. Näin väitti, kun moneen kertaan asiaa kysyin ja IFK:sta mainitsin ”varmana”. Aika näyttää, mut itselle tuli luottavainen olo.Täytyy toivoa, että nuo IFK-huhut eivät olisi mitään 100% faktaa.
Hellman ilmeisesti on Ässien mies ensikaudella. Näin väitti, kun moneen kertaan asiaa kysyin ja IFK:sta mainitsin ”varmana”. Aika näyttää, mut itselle tuli luottavainen olo.Täytyy toivoa, että nuo IFK-huhut eivät olisi mitään 100% faktaa.
Näin olen kanssa antanut itseni ymmärtääHellman ilmeisesti on Ässien mies ensikaudella. Näin väitti, kun moneen kertaan asiaa kysyin ja IFK:sta mainitsin ”varmana”. Aika näyttää, mut itselle tuli luottavainen olo.
Kyllä minä pidän Hellmanin siirtoa HIFKhon enemmän kun varmana, kuullut sen lähteestä josta tullut 0 hutia tähän mennessä.Millais @Seeepra vai kuka sitä piti varmana, että IFK:hon menee? IFK-fani jos toinenkin jo iloinnut kaverin saamisesta.
Olisihan kova kiinnitys. Tiedä vaan mihin uskoa, koska tuskin tilanne on niin hankala että on sopimus mutta ei ole.
Millais @Seeepra vai kuka sitä piti varmana, että IFK:hon menee? IFK-fani jos toinenkin jo iloinnut kaverin saamisesta.
Olisihan kova kiinnitys. Tiedä vaan mihin uskoa, koska tuskin tilanne on niin hankala että on sopimus mutta ei ole.
Tavallaan näissä kaikissa jutuissa mitä täällä on liikkunut, on todenperää. Lopulta olen antanut itseni ymmärtää, että olisi padan miehiä myös jatkossaMillais @Seeepra vai kuka sitä piti varmana, että IFK:hon menee? IFK-fani jos toinenkin jo iloinnut kaverin saamisesta.
Mistä ihmeestä HIFK olisi yhtäkkiä jo viime syksynä keksinyt jostain Ässien kymppipakista, joka ei ole saanut edes pelata liigassa kuin nyt vasta maaliskuussa?
Kimmo Kuhta ilmeisesti nähnyt tässä kymppipakissa jotain potentiaalia. Kuhta oli myös mukana valitsemassa Hellmania marraskuussa maajoukkueeseen, tosin sairastuminen / loukki esti maajoukkuepelit. En nyt muista kumpi.Mistä ihmeestä HIFK olisi yhtäkkiä jo viime syksynä keksinyt jostain Ässien kymppipakista, joka ei ole saanut edes pelata liigassa kuin nyt vasta maaliskuussa? Jo kait ennen joulua täällä väitettiin Hellmanin varmana lähtevän Helsinkiin.. sanoohan sen nyt jo terve järki, ettei tuolla kokemustaustalla Hellmanilla vielä muita ottajia liigassa ole, eli aivan varmasti saa lyödä rauhassa läpi Ässissä
Hieno homma jos/kun jatkaa..
Joo, saman tien viestin lähetettyäni muistin itsekin, että Kuhta oli tosiaan maajoukkuehommissa mukana.. no sehän se..Maju ja Kibe Kuhta?
*tarkennus aiempaan omaan viestiini, jos tässä minun viestiin arvoisa @PataJaska viittaat, niin viestin alku oli kiireessä tökerösti kirjoitettu, pahoittelut. Hellmanista ei siis kyse lähteessä, jolta tietoa tivasin.Joo, saman tien viestin lähetettyäni muistin itsekin, että Kuhta oli tosiaan maajoukkuehommissa mukana.. no sehän se..
@Seeepra edellä tuossa toveri kertoi Hellmanin sanoneen hänelle itse, että jatkaa Ässissä. Joten tuo kyllä kumoaa sinun lähteesi.. tuskin Hellman kuitenkaan lähtee päin naamaa valehtelemaan salatakseen sopimuksensa jonnekin muualle
Ai kyse ei ollut Hellmanista, jonka kanssa puhuit.. no sitten siis koko edeltävä keskustelu oli ihan turha, koska perustui ihan väärinkäsitykseen. Eli eipä siitä sitten sen enempää..*tarkennus aiempaan omaan viestiini, jos tässä minun viestiin arvoisa @PataJaska viittaat, niin viestin alku oli kiireessä tökerösti kirjoitettu, pahoittelut. Hellmanista ei siis kyse lähteessä, jolta tietoa tivasin.
"Viime kaudella tehtiin aikasemmin sopimus ja siitä jäi hyvä fiilis"Ja sanoi haastattelussa, että sopimus oli tehty hyvissä ajoin kauden aikana. Ne talven huhut IFK:sta olivat siis ankkoja.
Virityksiä IFKhon oli, mutta epäilen Kiviharjun muuttaneen Hellmaninkin tilannetta.