Yks jannu bongas mut jokunen viikko sitten Starbucksista ja sanoi nahneensa minussa "fitness trainerin". En sita ole, mutta olevani eraan urheilulajin ammattilainen (opettaja/koutsi) kyllakin. Hanella olis kuulemma asiaa minunlaiselle tyypille. Sanoin, etta tassa on nyt kiireita ja Kanadaankin ollaan just lahdossa, mutta soittele parin viikon paasta.
Kundi soitti sunnuntaina ja sovittiin tapaaminen samaan mestaan taksi paivaksi. Kovasti se leperteli niita ja naita ja paperille tuli vaikka minkalaista viivaa. Puolen tunnin jalkeen sanoin sille, etta nyt kun sa oot puhunut puoli tuntia taysin mitaansanomatonta tekstia, niin kerro nyt ihmeessa mihin sa mua ja mun asiakkaita tarvitset ja miten sa oot mulle rahaa maksamassa?? No sitten alkoi "eh, oh, jees but, pill keits, billions...." -jutut. Nautin hetkesta, silla tajusin kundin olevan verkostomarkkinoinnin orjatyolainen, jolla ei ollut maailman meiningista mitaan tajua (entinen maalari-punaniska). Panin kundin verbaalisesti ja tiedollisesti kiikkuun ja ylos noustessani huikkasin viela, etta valmistaudupa ensi kerralla poika paremmin naihin asioihin, silla jos "asiakas" ei ymmarra sinua etka sina asiakasta, niin silloin sina olet metsassa.
Ei katellyt lopuksi... Hieno kokemus.