Parempi elämä sai odottaa
Samaa Better Lifen korttia yritettiin minullekin Kampissa kaupitella. Puhelimessa "ns tuttuni" kertoi, että hänellä on antaa ilmaiseksi minulle hyvä etukortti.
Valitettavasti totuus oli jotain aivan muuta. Haistoin jo puhelimessa palanneen käryä ja kysyin kaverilta, että eihän kyseessä ole verkostomarkkinointi. Vastaus oli, ei ole. Menin paikalle ja totesin kortista seuraavaa. Aivan paskat edut, kallis, pakko-ostot ja ennen kaikkea sitä pitäisi vielä jaksaa luukuttaa. Tarjottu palkino oli hyvät lisäansiot. Ansioita kannattaa kyllä tehdä työelämässä. Oikotietä onneen ei ole. Älkää missään nimessä lähtekö hommaan mukaan. Lystiä ei kauaa tule kestämään. Mulle jäit tästä keikasta saldoksi tunti hukattua aikaa ja harmitus siitä, että tuli huijatuksi. Paikassa näytti olevan käynnissä myös useita muita lyhytesitelmiä
Myönnän itse nuorena hairahtuneeni hyvän ystäväni kanssa Nature's Owniin mukaan. Kerta riitti ja kalliit oppirahat tuli maksettua. Hommaa pyörittivät jo ketjussakin mainitut kaverit: Olli A, Cristoffer K, Sfaffan L, Janne K,Manu etc. Samat kaverit ovat sitten toistaneet hommia lukuisia kertoja. Seven (puhelin liittymät, nettpelihommaa ja vaikka mitä muuta.
http://www.teaminfinity.biz/ on heidän verkostonsa osoite. Aina uusi nimi ja vähän viilattu konsepti, joka on muka aikaisempaa parempi. Homma elää lyhyen aikaa ja perustuu katteettomille lupauksille, jota ei anneta kirjallisessa muodossa.
Tuolla huipulla homma toki lyö leiville, mutta ei voi kun ihmetellä kaverien sitkeyttä ja moraalia. Ihmettelen myös, että viranomaiset eivät ole tarkemmin toimintaa tutkineet. Kaikista eniten ihmettelen vielä mukaan lähteviä. Tietoa on nykyään onneksi netti täynnä. Miksi joku lähtee tutustumatta asialliseen aineistoon, jota on näistä lukuisista virityksistä saatavilla? Taustatkin löytyvät netistä.
Moraali pitää vaurastumisessakin olla, valitettavasti sitä ei ole kaikilla.