Hyvä juttu Tarasovista Iltasanomissa (alunperin Urheilulehti), en tiedä onko täällä jo aiemmin linkitetty.
Ässien maalilla seisoo ujo jättiläinen, joka suututti seuransa KHL:ssä ja viestii käännösohjelman avulla
Huippulupaus Daniil Tarasov siirtyi Poriin, koska haluaa pelata tulevaisuudessa NHL:ssä.www.is.fi
Kovin on motivoitunut kaveri, toivotaan että tuossa jutussakin mainittu rauhallisuus palaa vielä runkosarjan aikana "pojan" pelaamiseen ja huippupotentiaali alkaa näkyä myös tilastoissa. Hieno on seurata, millaiseksi tällä kaudella kehittyy, vaikka alku on ollut haastava. Sen nyt näkee, että sitä potentiaalia on iso kasa, mutta jotenkin tuntuu että nimenomaan turhautuu tuohon, jos maaleja menee selän taakse ja sitten alkaa se paljon täälläkin puhuttu ylipelaaminen.
Juttua lukiessa vahvistuu mielikuva siitä, miten tärkeässä roolissa Jaakko Rosendahl on tällä hetkellä Tarasovin elämässä. Tottakai Jaakkoa täälläkin arvostellaan maalivahtivalmentajana, mutta hänellä on muutakin merkitystä valmennettavalleen. Näistä nuoren pelaajan pelin ulkopuolisistakin asioista huolehtiminen on mielestäni todella hienoa ja arvostettavaa.
Mä tekisin sen kyllä ihan ilmatteeks...täytyykin soitella tossa, kun olen tulos sukuloimaam Poriin lähtisikö Tarasov kaveriksi. Olis hieno joskus vanhempana jutella, kun Tarasov tienaa miljoonia, että toi on mun frendi ja oon opettanut sille kielenkin...tosin voi olla, että mun ruokavinkeistä ei paljon kehitystä tapahtuisi.Juttua lukiessa vahvistuu mielikuva siitä, miten tärkeässä roolissa Jaakko Rosendahl on tällä hetkellä Tarasovin elämässä. Tottakai Jaakkoa täälläkin arvostellaan maalivahtivalmentajana, mutta hänellä on muutakin merkitystä valmennettavalleen. Näistä nuoren pelaajan pelin ulkopuolisistakin asioista huolehtiminen on mielestäni todella hienoa ja arvostettavaa.
Eka meni tänään helposti, sen jälkeen ilmiömäinen peli.
Olisi ollut taas kamalaa menettää pisteet viime hetken perseilyihin
No, kai senkin nyt olis voinut tehdä kerran kaudessa.
Se oli jotain hassutteluyritystä noista viime hetken pistemenetyksistä.Nyt ei oikein auennut tämä?
Tarasov pelasi eilen hyvän pelin ja tänään vielä paremman!
Kyllä joo, aika monta maalia mennyt Tarasoville oman pelaajan luistimesta tai mailasta. Myös otteluiden muutamat ensimmäiset vedot olleet hankalia, niitä mennyt useampi.Tarasov tuntuu myös viihtyvän kiekkosateessa. Niissä peleissä joissa tilanteet ovat olleet harvemmassa niin on mennyt maaleja selän taakse. Jotenkin tuntuu myös, että hänelle on jo tähän mennessä sattunut kohtuuttomasti erilaisia pomppumaaleja