Ex-hiihtäjä sanoi, että kun hän kävi USA:ssa parikymmentä vuotta sitten, moni asia tuntui vaikuttavalta.
– Nyt ymmärrän, että se on ihan takapuolesta. Oikeasti. Olen ollut yhteydessä ihmisiin. Jotkut heistä ovat jääneet 90-luvulle. He elävät katastrofin partaalla, Välbe väitti.
– Elämässä siellä ei ole mitään hyvää, minkä lisäksi LGBT-lait dominoivat, on transsukupuoliset ihmiset ja niin edelleen.
Vähän mä ihmettelen että miten venäläiset kehtaavat jatkuvalla syötöllä omalla naamallaan ja nimellään antaa näitä ulostuloja, joissa he saavat koko kansan vaikuttamaan uhmaikäiseltä, kiukuttelevalta lapselta.
"Sitäpaitti sun uus hiekkaämpäri on ihan paska ja ruma!! Eikä siinä ole edes hienoja reikiä pohjassa niinku mun ämpärissä!".
Välben mukaan ihmiset eivät USA:ssa uskalla viedä lapsiaan kouluun, minkä lisäksi maahanmuuttajat ja huumeaddiktit aiheuttavat ongelmia.
Toivomme toki kaikki, että Välbe ei joudu näitä ongelmia koskaan rakkaassa kotimaassaan todistamaan. Mutta eihän Pyhän Putlerin Paratiisissa kukaan mitään päihteitä tms tietenkään edes haluaisi käyttää.