Aivan eri ihmiseltä Putin nykyään vaikuttaa kuin v 2000. Valta turmelee ja latvalaho etenee.
Kyllä on arvee mennyt totaalisesti halpaan.
Olin neuvostovastainen, pidin Suomea suomettuneena ja YLEä progandamediana.
Gorba oli raikas tuulahdus, uuden kulttuurin edustaja.
Rautaesiripun romahtaminen yllätti minut täysin, tervetulleena toki. Jeltsin tankin päällä, jee.
Sekavaa meininkiä, mutta myös kansainvälistymistä Pikku-Roballa.
Putin. Uusi mies. Vaikutti jämäkältä, mutta kuitenkin modernilta. Talous / hyvinvointi tähtäimessä ja kansa luottaa.
Muutama journalisti hyppää luotiin, järjestöjen toimintaa rajoitetaan. Putin-Jugend näkyy televisiossani, mutta minä en kuitenkaan näe.
Lehdistö ja media keskittyy, mutta minä en osaa venäjää vieläkään. Kauppa käy, perusvenäläisistä tulli- ym. epäjohdonmukaisuuksista huolimatta.
Arvee ei NATO-optiolla paljon päätään rasita.
Sotshin olympialaiset : pompöösit avajaiset ja minulle taitaa vasta tällöin iskeä tajuntaan mies Berliinissä 1936.
Sen jälkeen härskiä painostusta, väkivaltaa, ylimielisyyttä, siviilikoneen alasampuminen, valehtelua, suurempaa ylimielisyyttä, jatkuvaa valehtelua, aseiden toimittamista siviilejä tappavalle kätyrjoukolle. Törkeää vääristelyä ja valehtelua Venäjän kansalle. Jne.
En tajua. Kyllä on pelle-diktaattori pystynyt vetämään alas minun arvostukseni myös venäläiseen ihmiseen, Putinin äänestäjään.
Kunpa Vladimirin saisi lillumaan toiletin sakkatasolle. Vetäisisin kerran nautinnolla, ja sitten vielä toisenkin. Ou jee.