Ilya suuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Venäjä, Suomi, Atlanta Trashers
Morozov oisi mukava apu joukkueeseen. Eikös Morozov ole pelannut aika hyvin tällä kaudella rhl:ssä?
Ei taida saada Zubrus edustaa Venäjää Olympialaisissa. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikös World cupissa mennä eri säännöillä ?Adoley kirjoitti:Zhamnovin pappa ei osallistu kisoihin. Kuka tilalle? Sitä sopii vain arvailla. Itse ottaisin World Cupissakin esiintyneen Dainius Zubruksen mukaan. Liettualainenhan tuo Zubrus on, mutta onhan hän aiemminkin Venäjää edustanut, eikä huonosti ollenkaan. Onkohan passit vielä kunnossa...
Jusa #91 kirjoitti:Jos saisivat Fedorovin vielä houkuteltua joukkueeseen niin se olisi kyllä paras mahdollinen ratkaisu. Jos Fedorov ei suostu niin sitten ottaisin ehdottomasti Brylinin ja rakentaisin ketjut seuraavasti.
kovalev kirjoitti:Ei taida saada Zubrus edustaa Venäjää Olympialaisissa. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikös World cupissa mennä eri säännöillä ?
Samsonov kieltäytyi.Johannes kirjoitti:Sergei Samsonovin jättäminen pois joukkueesta ihmetyttää minua
Johannes kirjoitti:Sergei Fedorov on tehnyt tällä kaudella 29 pelissä tehot 2+12 ja hänet myytiin Anaheimista Columbukseen. Sama pelaaja teki n. 10 vuotta sitten kaudessa 120 pistettä (56+64). Taitaisi Sergeistä nykykunnossa olla enemmän hyötyä vastustajille kuin omalle joukkueelle.
Johannes kirjoitti:Sergei Samsonovin jättäminen pois joukkueesta ihmetyttää minua, samoin Oleg Kvasha (195cm) olisi saattanut olla sopiva pelaaja hieromaan hanskalla naamaa jonkun Bertuzzin kanssa. Tampa Bayn Stanley Cup-voittaja Dmitri Afanasenkov ei myöskään paljon pisteitä tehtaile, mutta olisi tuonut joukkueeseen vähän erilaista osaamista.
Johannes kirjoitti:Datsyuk pelasi vielä Oulussa elokuun lopussa harjoitusturnauksessa Dynamon riveissä. Ketju Haritonov-Datsyuk-Sushinsky lienee yksi varma yhdistelmä ilman loukkaantumisia, ns. Dynamo-ketjuna. Pari Ovechkin ja Malkin muodostaa yhden ketjun rungon, olisikohan Buffalon vauhtikone Afinogenov toisella laidalla.
Kukahan pelaa Kovalchukin sentterinä. Se on vaativa paikka, kun Iljalla on tapana alkaa kiukuttelemaan ja sooloilemaan, jos Venäjän peli ei kulje, Yashin ja Zhamnovin korvaaja (??) ovat vaihtoehdot. Miten olisi Kovalchuk-Yashin-Kovalev, huikeaa taitoa. Yhteen ketjuun jäisi sitten Frolov-(Zhamnovin korvaaja)-Kozlov.
...ehkä Kovalchuk ja Ovechkin ovat korvaamattomia, muuten kyllä vaihtoehtoja riittää, jos joku loukkaantuu ennen kisoja.
Jusa #91 kirjoitti:Jos saisivat Fedorovin vielä houkuteltua joukkueeseen niin se olisi kyllä paras mahdollinen ratkaisu. Jos Fedorov ei suostu niin sitten ottaisin ehdottomasti Brylinin ja rakentaisin ketjut seuraavasti.
Frolov-Dats-Kovalev
Ilja-Yashin-Kozlov
Ovechkin-Malkin-Afinogenov
Kharitonov-Brylin-Sushinski
Derby kirjoitti:Jos kisoissa pelaa ketju Ovechkin - Malkin - Kovalchuk ni minua ei saa telkkarin ruudun edestä kirveelläkään pois
kovalev kirjoitti:Aattelin lähinnä sitä, että päästääkö seura jos hän toipuu juuri kisojen alla. Nähtäväksi jää. Ihmeen kauan sitä puuttuvaa sentteriäkin Krikunov panttaa. Täytyy uskoa edelleen Fedoroviin.
Mitään virallista ei ole vielä kuulunut. Nämä on vain näitä palstalaisten optimistisia toiveita.Maaginen mailavirtuoosi kirjoitti:Hä? onko multa mennyt jotain ohi. Eikö Fedorov kieltäytynyt kisoista. Onko se nyt muuttanut mielensä?
Toripolliisi kirjoitti:Mitään virallista ei ole vielä kuulunut. Nämä on vain näitä palstalaisten optimistisia toiveita.