Ei hemmetti että hajosin tolle örkkien lipulle mikä törröttää vessanpöntöstä:
www.reddit.com
Reddit - Dive into anything

Voi voi. Örkit pääsemässä sisämurtoon ylitettyään Donetsjoen Luhanskin alueella. Nyt olisi UA:lle vastahyökkäyksen paikka, ettei tule örkeille läpimurtoa ja UA:lle saarrostusuhkaa...
Nou hätä. Höökiminen alkaa olla kontrollissa.Toivottavasti läpimurto ei onnistu ja johda johonkin pahempaan. Ei se hyvä olisi missään vaiheessa, mutta tällaisena päivänä se saisi ihan liian suuren symbolisen arvon.
Liekkö sit pelätty että torille tulee Bayraktar
Tässä oikeasti hiukan vaikuttavampi voitonpäivän paraati mitä Putlerin naZit pystyy ikinä tarjoamaan.
Oranssimusta Yrjön nauha on toisen maailmansodan natsi-Saksan kukistamisen tunnus. Putin halus liittää oman sankaritekonsa natsien kukistamiseen nimittämällä ukrainalaisia natseiks ja käyttämällä Ukrainan hyökkäyksen tunnuksena samasta nauhasta muodostettua Z-kirjainta.Kyllähän ne pari päivää sitten kuitenkin kenraaliharjoituksessa oli ilmassa. Vaikea näistä on ottaa selvää, mistä on kysymys.
Itse asiassa Pyhän Yrjön (sic) nauha on olennainen osa Pyhän Yrjön ritarikunnan ristiä, joka otettiin käyttöön 1800-luvulla. Mistäkö tiedän? Isän äidin isoisä on tuollaisen saanut Krimin sodan muistona. Löytyy himasta.Oranssimusta Yrjön nauha on toisen maailmansodan natsi-Saksan kukistamisen tunnus. Putin halus liittää oman sankaritekonsa natsien kukistamiseen nimittämällä ukrainalaisia natseiks ja käyttämällä Ukrainan hyökkäyksen tunnuksena samasta nauhasta muodostettua Z-kirjainta.
Ylilennon harjoituksista oli jossain kuva ja hävittäjät muodostivat Z-kirjaimen. Haluan ajatella että syy ylilennon perumiseen oli se, että Putteri on alkanut epäillä sotamenestystään. Häntä koipien välissä poistuminen Ukrainasta olisi noloa ja Z-symbolin muuttuminen irvikuvakseen ja sen käyttäminen paraatissa vielä nolompaa. Siitä jäisi Putterille ikuinen häpeä.
Kyllä se otettiin käyttöön jo N-liiton aikana.Itse asiassa Pyhän Yrjön (sic) nauha on olennainen osa Pyhän Yrjön ritarikunnan ristiä, joka otettiin käyttöön 1800-luvulla. Mistäkö tiedän? Isän äidin isoisä on tuollaisen saanut Krimin sodan muistona. Löytyy himasta.
Tämä otettiin uudelleen käyttöön Putinin aikana. Neuvostoliiton aikana ko merkkiä tai nauhaa ei nähty.
Venäjällä sentään oikeat ammattilaiset keräävät totuudenmukaista tietoa julkaistavaksi. Alkavat olla selitykset kohdillaan.
Putin, the Internet expert.
Hopeajodidi on oikea tavara. Sillä saadaan muodostumassa olevat pilvet tiivistymään ja satamaan vetenä alas.Muistaakseni niinkin eksoottinen aine kuin hopea, oli ainakin olympialaisissa käytössä pilvien hajottamiseen.
Tämän päivän lentojen perumisen syyksi on epäilty terroiuhkaa.
Vanhuus ei tule näköjään yksin, kiitos.Hopeajodidi on oikea tavara. Sillä saadaan muodostumassa olevat pilvet tiivistymään ja satamaan vetenä alas.
![]()
Sadepilvien kylväminen – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Näinkin. Toisaalta kyseessä oli täysin selvä provokaatio Venäjän taholta lähettää suurlähettiläs näin tulenarassa tilanteessa tuonne väkijoukkoon kekkuloimaan.Puolalaiset ovat todellakin vihaisia. Mitä tulee tähän tapaukseen, niin pidän tuota vähän kaksipiippuisena juttuna. Olen koko lailla sitä mieltä, että diplomaattien pitäisi olla turvassa kaikelta sellaiselta, mikä tulkitaan fyysisen koskemattomuuden rikkomiseksi. Ja tämän pitäisi säilyä jopa sodan aikana.
Itse mielenosoitus ja muu seremonia ovat taas tuossa kohtaa hyvinkin kannatettavia.
Ja jos ihan rehellisiä ollaan, niin sen verran vittuuntunut minäkin Venäjän toiminnasta olen, etten osaa surra pätkääkään tuota maalia kasvoilleen saanutta suurlähettilästä, vaikka ison kuvan kannalta tuota en niin hyvänä asiana pidäkään.
Puola vapautettiin itäosiensa hallinnasta eli vähän luovalla tulkinnalla tuo pitää paikkansa.Lisäksi tämä samainen suurlähettiläs on väittänyt Molotov - Ribbentropin sopimuksen tähdänneen Puolan vapauttamiseen.
Hienosti liehuu old glory (yhdysvaltain lippu)
Näinkin. Toisaalta kyseessä oli täysin selvä provokaatio Venäjän taholta lähettää suurlähettiläs näin tulenarassa tilanteessa tuonne väkijoukkoon kekkuloimaan.
Venäjä vielä pari vuotta sitten esim. kiisti Katynin teloituksia ikinä tapahtuneen (ainakaan heidän toimestaan). Lisäksi tämä samainen suurlähettiläs on väittänyt Molotov - Ribbentropin sopimuksen tähdänneen Puolan vapauttamiseen. Vielä päälle tämä nykyinen sota, jossa Puola Ukrainan lähimpänä veljeskansana on kantanut suurimman vastuun heidän humanitäärisestä auttamisestaan. Voi aika suoraan sanoa että suurlähettiläs sai sitä, mitä itse meni hakemaankin.