Tämä ja varsinkin tämä!Toinen huomio on enemmän surullinen ja samalla pohjattoman kaamea. Kun Venäjän hyökkäyslistaa ja haaveita suur-monVenäjästä on seurannut, niin jokainen henkensä etulinjassa antanut soturi ja silpoutunut ukrainalainen lapsi kuolee Suomen ja suomalaisten puolesta. Listoilla oli seuraavaksi Puola ja Baltian maat. Ikävä kyllä ainoa Ukrainan lisäksi oleva Venäjän länsinaapuri, joka ei ole NATOn jäsen taitaa olla Suomi. Jokainen murskattu venäläinen panssarivaunu säästää suomalaista verta.
Itse olen tuntenut suoranaista syyllisyyttä siitä, että itse saan täällä kirjoitella ilman pelkoa kuolemasta samalla, kun Ukrainalaiset sotivat puolestamme.
Olen koittanut tätä paskaa oloa parantaa lahjoittamalla rahaa suoraan aseapuun ja humanitääriseen toimintaan, vaan silti koen helvetillistä riittämättömyyden tunnetta.
Kunpa tämä kaikki paska ei olisi turhaa ja Ukraina säilyttäisi täydellisen itsenäisyytensä ja saisi 1991 rajansa takaisin.
Ja jos oikein unelmoidaan, niin tämä saatanallinen hyökkäys ihmisyyttä vastaan saisi koko venäjän kansan fundeeraamaan hiukan omia arvojaan ja tajuamaan, että tämmöinen paskahallinto tsaareineen, pajareineen ja ym oligarkkeineen ei kerta kaikkiaan voi enää jatkua.