Anteeksi, nimim.
@Ck , mutta olet nyt hieman yksin tuon boldatun kanssa... Et käytännössä alustanut linkkausta mitenkään. Ja kyllä, siinä on hieman eri klangi, huusivatko venäläiset sitä 7 vuotta vai 7 päivää sitten.
Mainitsit jossain viestissäsi että olet asennoitunut niin, että ollaan jo sodassa. Kannattee ottaa kierroksia ehkä hieman alas, jos tuollainen asiallinen huomautus saa tämmöistä myrskyä aikaan. Kaikella hyvällä. sulta tulee myös hyvää sisältöä, ja paljon, tähän ketjuun.
Kuten sanottua, ajattelin, että se aukeaisi siitä alustuksesta jatkoaikalaisille, joillekin aukeisi, toisille ei.
Ei ole eka kerta kun olen yksin jonkun asian kanssa jatkoajan keskustelussa, se ei tarkoita, että olen väärässä. Ei toki tarkoita, että oikeassakaan. Ei se määrä ihmisiä kerro siitä, kuka on oikeassa tai miten jostain pitää ajatella. Yli 60% Venäjän kansasta kannattaa Putinin toimia Ukrainassa, mutta ei se tarkoita, että he ovat oikeassa tai se on hyvä juttu.
Tarkoitukseni oli kuitenkin ihan vilpitön ja luulin, että se on helppo ymmärtää siitä tekstistä, ei ollut ilmeisesti ja jengillä hitsasi kyllä naurettavan pahasti kiinni siitä, että uutinen oli kirjoitettu 2015. Toisaalta ymmärrän toki myös sen, että se saattoi säpsäyttää, että tänäänkö tällainen uutinen, mutta olisin luullut, että asia aukee kun yhdistelee tekstin. Ensi kerralla kirjoitan, että uutinen on 2015.
Ei se edellä oleva vaikuttanut linkin alustukselta ollenkaan. Vaikka se sinulle tekstin kirjoittajana avautuu, niin se ei todellakaan tarkoita, että avautuu muille, kuten tässä nyt huomattiin. Ihan turha lähteä nyt vihjailemaan, että minä tai muut samaa mieltä olevat emme ole "fiksuja ihmisiä", kun emme tuota tajunneet.
Jos se edellä ollut teksti oli todellakin tarkoitettu linkin alustukseksi, niin meni pahasti pieleen. Siitä kannattaa ottaa oppia jatkoa varten, eikä vihjailla miten tyhmiä muut ovat, kun eivät ymmärrä tekstiäsi oikein.
Niin, ei tarkoita, kuten sanoin. Luulin, että se aukeaa, ei auennut. Varmaan monta kertaa aiemminkin olen kirjoittanut jotain, jonka olen luullut, että aukeaa, mutta ei se aina aukea.
Niin, ei kyse ole vihjailusta. Kyse on siitä mitä tässä ketjussa on puhuttu viikon ja siihen liittyvästä alustuksesta sekä uutisesta. Jos olet lukenut yhtään mun viestiä tässä ketjussa, niin kertaakaan en ole koittanut johtaa harhaan, joten aika monta erilaista ajatusmallia olisit voinut käydä päässäsi ennen kuin aloit kirjoittaa vaahto suussa.
Ei ne sunkaan viestit kauheen kunniottavia ollut, ihan alusta asti. Väitit, että yritin harhauttaa. Miksi olisin yrittäny, mikä olisi ollut se saavutus siinä?