Venäjä hyökkää Ukrainaan

  • 10 323 890
  • 62 434

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos siellä on possujunaan suunniteltu huolella täsmäisku, niin mikäjottei. Tietävät tasan missä nuo menevät ja jos tosiaan liikkuminen on sitä mallia puskuri-puskurissa, niin nopeasti siinä tykistöllä vetää komealta väliltä vaunua paskaksi.
Tämäkin kertoo siitä että en vain jaksa uskoa että on totta, sotaa on käyty kohta kuusi päivää ja jos venäläiset edelleen jossakin etenevät possujunassa niin siellä on silloin harvinaisen typerät ihmiset johdossa. Se toinen kolonna on kuitenkin melkein 30km pitkä eli siellä on välit kunnossa.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Kremlistä saatujen vahvistamattomien huhujen mukaan tuon letkan väijytykseen aikovat osallistua Ukrainan armeijan 3. Natsikomppania ja 6. Narkkariprikaati. Lisäksi 7. Pedofiilitykistörykmentti tukee epäsuoralla tulella.
Lisäksi 8. Pervopioneeripataljoona asettelee jo Kremlin mukaan miinoitettuja Fleshlightteja Kiovan ympäristöön piirittäjien riesaksi. 12. Eläimiinsekaantujadivisoonan 5. komppanian hinttirauniokoirat auttavat löytämään 3. Väkisinmakaajarykmentin sotilaita romahtaneesta ilotalosta. Eikä pidä unohtaa myöskään 6. Nekrofiliarykmenttiä, joka hautaa kuolleet. Kaikki edellämainitut on alistettu 9. Sadomasoarmeijakunnalle, joita komentaa liiman haistelulle perso ja ekstaasinappeja popsiva transgender/transvestiitti/biseksuaalifeministi sateenkaarinatsiunivormussaan.
 
Viimeksi muokattu:

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
On ehkä ollut jo täällä tämä uutinen, mutta toistetaan nyt jos on helpompi uskoakin :D

21:12
Petri Burtsoff

Saksa lähettää hävittäjäpommittajia ja valvontalentokoneita Itämerelle​

Saksa kertoi tänään lähettävänsä Tornado-hävittäjäpommitajia sekä valvontalentokoneita tiedustelutehtäviin Itämeren alueelle.



Aiemmin Saksa kertoi lähettävänsä Itämerelle neljä sota-alusta.

Saksa ei kertonut yksityiskohtia alusten ja lentokoneiden tehtävistä.

Lähde: Reuters
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Huolimatta siitä, että tuomitaanko Putin virallisesti sotarikolliseksi, lienee selvää, ettei hänellä ole tämän jälkeen mitään edellytyksiä toimia Venäjän presidenttinä. Vallan on vaihduttava. Varmaan joku Pohjois-Korea voi vielä eritäytä täysin muusta maailmasta (nähdyin tuloksin), mutta ei Venäjän kokoinen valtio selviä siitä, että se katkaisee suhteensa kaikkiin muihin maihin.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Jos siellä on possujunaan suunniteltu huolella täsmäisku, niin mikäjottei. Tietävät tasan missä nuo menevät ja jos tosiaan liikkuminen on sitä mallia puskuri-puskurissa, niin nopeasti siinä tykistöllä vetää komealta väliltä vaunua paskaksi.
Droneja käytettiin Armenian ja Azerbaidzanin sodassa tykistön tähystysapuna. Liveuamap.comin kuvauksen mukaan tuho olisi tehty tykistön ja dronejen yhteistyönä.

Jos tuollainen määrä rautaa käryää tiellä, siitä luulisi tulevan huomiseksi useita videoita. Ukraina on alkanut jakaa dronevideoita ja tuollainen grillijuhla olisi oiva tapa kohottaa moraalia.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Mun mielestä lännen kannalta tämä pakotehomma on mennyt liiankin hyvin. Perusryssä jatkaa edelleenkin normieloaan syömällä borssikeittoa ja ryypiskelemässä päivät pitkät. Mutta ne, jolla on pienikin kytkös länsimaailmaan ollut tähän asti, niin se on estetty. Joka ikinen firma länsimaissa bannaa rybyt pois toiminnastaan ja jos ei, niin sitten kreml bannaa tämän firman. Vaikka kuinka olisi aivopesty, niin kyllä siinä aika pian alkaa ihmettelyt nousemaan kansan keskuudessa, kun mikään ei toimi. Lisäksi rikkaammat ihmiset tietävät totuudenkin ja samalla heidän omaisuutensa arvot romahtavat.

Putler tietysti tajuaa homman idean. Tämä meni nyt aivan reisille ja ei yhtään laskelmien mukaan. Kaikki pakotteet realisoituivat 4 päivää hyökkäyksen alun jälkeen. Kukaan maailmassa ei uskonut tähän. Pelikirjassa ei varmasti ollut sivua tämän varalle alkuunkaan. Tilanne alkaa olemaan hänelle ihan muutaman päivän sisään tulos tai ulos -tilanne. Tai ulos joutuu joka tapauksessa, mutta millä tuloksella. Jotain pitää tehdä ja pian, jotta jää haluttu jälki historiankirjoihin. Mitä se on, se jää nähtäväksi.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Olenko ainoa, joka on pistänyt merkille, että Putin tuntuu nostavan kätensä aina pöydälle? Esimerkki ohessa. Tuo käsien näyttäminen tekee tuosta asennosta jotenkin epämukavan. Onko tälle mahdollisesti jotain järkevää perustetta?




Olenko mä ainut joka on pistänyt merkille, että Putinilla on melko vanhat lankapuhelimet käytössä vielä?
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Olenko ainoa, joka on pistänyt merkille, että Putin tuntuu nostavan kätensä aina pöydälle? Esimerkki ohessa. Tuo käsien näyttäminen tekee tuosta asennosta jotenkin epämukavan. Onko tälle mahdollisesti jotain järkevää perustetta?



Muutenkin tuo Putinin koko olemus on kummallinen. Kehon asento on erikoinen, ja välillä ukko huokailee ja vetää henkeä kuin viimeisillä voimillaan. Todella kaukana on entisen KGB-miehen itsevarma olemus. On toki hölmöä edes yrittää tehdä jotain etädiagnooseja, mutta sen verran olen ollut sairaiden kanssa tekemisissä, että minusta hän vaikuttaa olevan sekä henkisesti että fyysisesti aika heikossa kunnossa.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olisi ja olisi. Olisi Zelenskyi voinut myös lähteä jenkkien kyydissä turvaan, mutta tiedämme kaikki, että hänellä oli aivan toisenlainen intressi. Kiova on noiden rakas pääkaupunki ja sitä ovat päättäneet puolustaa viimeiseen asti. Vai etkö ole aistinut miten valtava merkitys tällä on ukrainalaisten moraaliin ja taistelutahtoon?
No minä en ainakaan tartu aseisiin näiden henkilöiden itsenäisyyden puolesta kuten Martti Ahtisaari, Tarja Halonen, Erkki Tuomioja, Eero Heinäluoma, Paavo Lipponen, Sanna Marin, Esko Aho, Matti Vanhanen, Paavo Väyrynen, li Andersson, Paavo Arhinmäki. Taistelkoot itse!
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Muutenkin tuo Putinin koko olemus on kummallinen. Kehon asento on erikoinen, ja välillä ukko huokailee ja vetää henkeä kuin viimeisillä voimillaan. Todella kaukana on entisen KGB-miehen itsevarma olemus. On toki hölmöä edes yrittää tehdä jotain etädiagnooseja, mutta sen verran olen ollut sairaiden kanssa tekemisissä, että minusta hän vaikuttaa olevan sekä henkisesti että fyysisesti aika heikossa kunnossa.
No henkisen puolen osalta ei jää mitään arvailujen varaan. Täydellinen psykopaatti. Toivottavasti kansansa herää ja tekee tarvittavat johtopäätökset ja toimenpiteet.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
No minä en ainakaan tartu aseisiin näiden henkilöiden itsenäisyyden puolesta kuten Martti Ahtisaari, Tarja Halonen, Erkki Tuomioja, Eero Heinäluoma, Paavo Lipponen, Sanna Marin, Esko Aho, Matti Vanhanen, Paavo Väyrynen, li Andersson, Paavo Arhinmäki. Taistelkoot itse!

Hyi helvetti mikä lista!
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
No minä en ainakaan tartu aseisiin näiden henkilöiden itsenäisyyden puolesta kuten Martti Ahtisaari, Tarja Halonen, Erkki Tuomioja, Eero Heinäluoma, Paavo Lipponen, Sanna Marin, Esko Aho, Matti Vanhanen, Paavo Väyrynen, li Andersson, Paavo Arhinmäki. Taistelkoot itse!
Nyt on kyllä jäänyt politiikan seuraaminen vähälle jos mainitset Ahtisaaren tuossa seurassa. Hänhän on aina ollut todella länsimielinen poliitikko.

 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olenko mä ainut joka on pistänyt merkille, että Putinilla on melko vanhat lankapuhelimet käytössä vielä?
Puttehan ei tunnetusti käytä muuten älypuhelinta ollenkaan. Onkohan siirtynyt jo GSM-aikaan vai mennäänkö jollain paikallisella NMT:llä? Kertoo muuten siitäkin että kohtalaisen vainoharhainen kaveri taitaa olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös