Poliittinen symboliikka on nyt korkealla tasolla, ehkä jopa taistelutahdon kohottamista tää. Ja se on totta!
Sama vääpeli oli meidän varuskunnassa edelliselle saapumiserälle antanut taakse poistu -käskyjä suksivaraston katolla olevaan järveen.Juu. Se oli kaveri sen hullun komppanian vääpelin kanssa, joka ei saanut enää toimia koulutustehtävissä, koska oli potkaissut jotain alokasta ampumaradalla piipun osoitettua väärään suuntaan. Korostan, että tämä tapahtui ennen minun saapumiserääni.
Fifalta tuli päätös et Venäjä saa kyllä pelata mut ilman tunnuksia, yleisöä ja neutraalilla kentällä. Taitaa olla saunotetuimpia veljiä tällä maapallolla, kaikenlaiselle perseenmyynnille löytyy kyllä hintalappu.
Fifa varmaan antaa sanktiot jos joku kieltäytyy.Eri asia onkin sitten, että haluaako kukaan pelata Venäjää vastaan... Mitä sitten tehdään..
Venäjä on jalkapallon maailmanmestari!Eri asia onkin sitten, että haluaako kukaan pelata Venäjää vastaan... Mitä sitten tehdään..
Noilla varoilla voisi tosiaan jälleenrakentaa Ukrainan sekä varustautua sitten myös sotilaallisesti Venäjää vastaan uusintaotteluun.Voi olla että putlerilta ja kaadereiltaan jäädytetty omaisuus pääsee vielä hyödyttämään Ukrainaa. Niillä venäläisiltä varastetuilla miljardeilla on myös hyvä ostaa aseita joilla taistella terroristivaltiota vastaan.
Heh, taidan tietää tämän tapauksen. Oli myös minun palvelusaikanani kouluttajana. Melkoinen persoona.Sama vääpeli oli meidän varuskunnassa edelliselle saapumiserälle antanut taakse poistu -käskyjä suksivaraston katolla olevaan järveen.
Ei siellä oo pakko pelataFifa varmaan antaa sanktiot jos joku kieltäytyy.
Päätös sinänsä oikeansuuntainen, mutta listan lopusta unohtui olennaisin: ilman vastustajia.Fifalta tuli päätös et Venäjä saa kyllä pelata mut ilman tunnuksia, yleisöä ja neutraalilla kentällä.
Sama vääpeli oli meidän varuskunnassa edelliselle saapumiserälle antanut taakse poistu -käskyjä suksivaraston katolla olevaan järveen.
Nyt niillä on kissatkin kentällä
Niillä on onneksi pieni puskuri edessä lahden toisen puolen.Ei se Ruotsikaan kovin heikko ole sotilaallisesti, jos tuommoisiin lahjoituksiin on varaa.
Heh, taidan tietää tämän tapauksen. Oli myös minun palvelusaikanani kouluttajana. Melkoinen persoona.
Esimerkiksi hävittäjiä olis menossa, uskoisin että sen kuski liittyy siihen ukrainan uuteen ulkomaanosastoon. Toivottavasti.
Toivottavasti EU saa sinne esim häivekoneen tai muuta nopeasti, ihan mieluiten jo yöllä
Joteki luulen, että saartajille tulee nälkä aiemmin tässä tapauksessa.Enpä usko siihen kaupunkihyökkäykseen. Tappiot hyökkääjälle ovat siinä aivan hirvittäviä, ja se voisi ruveta jo oikeasti kunnolla vahingoittamaan Venäjän kykyä jatkaa sotatoimia, jos näitä saarrostuksia on oikeasti nyt siis useissa kaupungeissa.
Saarrostusrenkaan tarkoitus on näännyttää sen sisällä olevia, ja saada heidät luovuttamaan.
Kunhan pistävät maansa EU kuntoon ensin. Ei ole helppo tehtävä.Poliittinen symboliikka on nyt korkealla tasolla, ehkä jopa taistelutahdon kohottamista tää. Ja se on totta!
Meillä se oli ylivääpeli ja varasto oli polkupyörävarasto. Ilmeisesti hän ei sittenkään ollut ”ylenemiskiellossa”, koska oli päässyt ylenemään yhden sotilasarvon verran.Sama vääpeli oli meidän varuskunnassa edelliselle saapumiserälle antanut taakse poistu -käskyjä suksivaraston katolla olevaan järveen.
Näin muistelen kuulleeni. Oli tosin muistaakseni vänrikki silloin kun itse olin armeijassa.Tämähän on se kaveri, joka sai ikuisen ylenemiskiellon tästä johtuen? Tapahtui juuri ennen kuin itse menin palvelukseen...
Ja vielä kesät talvet jäässä mutta silti sieltä palattiin uimalla, aikamoista!Vain Suomessa voi suksivaraston katolla olla järvi.
Meidän varuskunnassa oli synkempi juttu, joka ylitti uutiskynnyksen mediassa. Mämmikoura varusmies pudotti harjoituksissa kovan käsikranaatin poteroon, sokan jo irroitettuaan, ja valvomassa ollut skappari kuoli kun varusmiehen pelastaakseen heittäytyi kranun päälle.Sama vääpeli oli meidän varuskunnassa edelliselle saapumiserälle antanut taakse poistu -käskyjä suksivaraston katolla olevaan järveen.
Toivottavasti kaikki kieltäytyvät silti pelaamasta ryssiä vastaan vaikka tulisi minkälaiset sanktiot tahansa.Fifa varmaan antaa sanktiot jos joku kieltäytyy.