For whom the Bell Tolls?Kirkonkellot raikaa:D Kauhuleffan ainekset.
Täysi painajainen tämä hulluus onkin humanitäärisesti.Kirkonkellot raikaa:D Kauhuleffan ainekset.
Tolle aseelle ole kuin yksi oikea suuntaus. Putinin perse.Buratino käytössä Harkovassa? Melkoista rytinää siellä..
Tsetseenikätyrin kulkue on tämän mukaan tuhottu.
Se on surmanloukku joo. Siis puhtaasti. Ei mitään selviytymismahdollisuuksia pitkässä juoksussa, paitsi jos saavat apujoukkoja.Ei kai noi voi kaupunkiin hypätä, olisi mahdollisesti täysi surmanloukku?
Nämä taisi olla jossain muualla kuin Kiovassa?Edelliset hyppääjät otettiin kai jo vangiksi. Tuskin näillä kovin paljon parempi kohtalo on.
Ne jotka haluaa jatkuvia päivityksiä striimistä niin varmaan katsovat sitä itse. Tartte jokasta pikkuasiaa tänne erikseen raportoida.Nyt posahti jossain. Auton hälytys laukesi.
Samaa mieltä. Tämä ei ole mikään lätkämatsi johon sopii liveseuranta.Ne jotka haluaa jatkuvia päivityksiä striimistä niin varmaan katsovat sitä itse. Tartte jokasta pikkuasiaa tänne erikseen raportoida.
Ne taisivat tosiaan olla jossain läntisessä Ukrainassa.Nämä taisi olla jossain muualla kuin Kiovassa?
Mistä tunnistaa munattoman dikaatttorin, jolla ei enää aivotoiminta riitä rationaaliseen ajatteluun? Siitä että se pakenee piiloon 'maan alle' tilanteissa joissa oma maa hyökkää toista maata kohti.
Seisoisi edes tämä vappupallot kansansa edessä, mutta ei. Äijä makoilee jossain vuorille tehdyssä luolastossa ja katselee luultavasti Netflixiä samalla kun syö piippalakki päässä kaviaaria ja blinejä.
Kuvottava anti-ihminen, jonka arvo ihmiskunnalle on nolla ja joka _ihmisenä_ unohdetaan mitättömänä peräreikänä hyvinkin nopeasti.
mistä tieto?Kovaa paukkuu Kiovassa. Taitaa tulla helvetillinen yö.
Maidanin kamerassa kuuluu ainakin kunnon jytke.mistä tieto?
mistä tieto?
mistä tieto?
Epäilevät että Uralilla mutta ei tietenkään varmuutta.Tietääkö kukaan yhtään missä tämä ukko on? Onko kadonnut ihan kokonaan maan päältä?
Pysy pois jos ei kiinnostaNe jotka haluaa jatkuvia päivityksiä striimistä niin varmaan katsovat sitä itse. Tartte jokasta pikkuasiaa tänne erikseen raportoida.