Twiitissä mainittu Klischiivka olisi Telegram-viestien perusteella jo Ukrainan näpeissä. Aluetta puolustaneiden venäläisjoukkojen johdossa väitetään käyneen harvennusta useamman nupin verran.Hyvältä vaikuttaa Ukrainan eteneminen.
Taitaa olla yksi noista aikaisemmista pudotuksista tänään eli edelleen neljä olisi päivän saldo.Kuulemma viideskin perseensuristin ammuttu alas tänään Brjanskissa.
Twiitissä mainittu Klischiivka olisi Telegram-viestien perusteella jo Ukrainan näpeissä. Aluetta puolustaneiden venäläisjoukkojen johdossa väitetään käyneen harvennusta useamman nupin verran.
Tässä taas aika kovaa tekstiä ja kyllä mä luulen, että tunkiovaltion piippolakit alkavat pikku hiljaa ymmärtämään, mikä on meno?
Hupsista! Sieltä sillan altahan löytyi varasto! Harmi kun joltakin putosi vahingossa tulitikku sillalta.
Tässä taas aika kovaa tekstiä ja kyllä mä luulen, että tunkiovaltion piippolakit alkavat pikku hiljaa ymmärtämään, mikä on meno?
UA:n uutta tiedusteluporukkaa:
Uusinta venäläistä sotilasteknologiaa: hiilikäyttöinen amfibio-lentotukialus! Ei löydy lännestä vastaavaa.Onko Admiral Kuznetsovissa pyörät nykyisin?!?
Eikä mikä tahansa amfibiokumivene, vaan videon perusteella ihan oikea hiilillä lapioitava maan sisään sukeltava amfibiolentotukialus. Jos Kuznetsov vielä lentäisi, niin savukone olisi kaikkien aselajien kiistaton lippulaiva-lentolaite-maavesisukellusvene.Uusinta venäläistä sotilasteknologiaa: hiilikäyttöinen amfibio-lentotukialus! Ei löydy lännestä vastaavaa.
But behind closed doors, Ukraine’s leader has proposed going in a more audacious direction — occupying Russian villages to gain leverage over Moscow, bombing a pipeline that transfers Russian oil to Hungary, a NATO member, and privately pining for long-range missiles to hit targets inside Russia’s borders, according to classified U.S. intelligence documents detailing his internal communications with top aides and military leaders.
Tulee jopa välillä mieleen ammutaankohan omia jo ihan tarkoituksella.Mutta sitten tuo että ampuvat Venäjällä omiaan alas... Voi morjens.
Ternopilissa tehdasalueelle osunut
Jaahas, siellä on piippolakkien isompia pamppuja vaihtanut jälleen hiippakuntaa. Uutta vaan tilalle odottamaan vuoroaan:
Joo toi isku tais olla täsmälleen Ukrainan viisuesityksen aikana.Jännä ajoitus sinänsä kun samaan aikaan oli käynnissä Euroviisut, joissa Ukrainaa edusti kaksikko, joka oli nimenomaan Ternopilistä ja heillä oli myös jonkinlaista asustetta siinä omassa katsomossaan päällä, jossa oli kyseisen paikkakunnan nimi.