Alkaako öljy- ja kaasuhanojen kiristys Unkariin liittyen?
Taisi olla Suomen NATO-jäsenyyden ratifiointi liikaa pikku-hitlerille. Toivottavasti maiden suhteet menee kunnolla pilalle ja Orbanin taru tulisi sitä myötä taputelluksi.
Taisi olla Suomen NATO-jäsenyyden ratifiointi liikaa pikku-hitlerille. Toivottavasti maiden suhteet menee kunnolla pilalle ja Orbanin taru tulisi sitä myötä taputelluksi.
Juuri näin!Taisi olla Suomen NATO-jäsenyyden ratifiointi liikaa pikku-hitlerille. Toivottavasti maiden suhteet menee kunnolla pilalle ja Orbanin taru tulisi sitä myötä taputelluksi.
Toivottavasti! Se jotenkin alleviivaisi Orbanin vastenmielisen yrityksen larpata Erdogania.Alkaako öljy- ja kaasuhanojen kiristys Unkariin liittyen?
You invaded #Ukraine, a sovereign, independent nation that posed NO military threat to #Russia whatsoever. If anyone in the world has Russophobia, you can thank yourselves for that. By the way: What we have in the civilized world isn't Russophobia, which means "fear of Russia". The truth is, nobody's afraid of you; in fact, the civilized world now laughs at you. Your vaunted armed forces are a joke, and your entire country is absolutely riddled with corruption from top to bottom.
Jokunen viikko takaperin. Ruokakaupassa viereen tulee venäjää kovaan ääneen mollottava mieshenkilö.Olen ruvennut sanomaan Helsingin kaduilla kaikille vastaantuleville venäläisille, että Slava Ukraini! Siihen päälle katse silmiin ja semmonen narrimainen hymy, niin lopputulos on miltei aina toivotunlainen: venäläisen pasmat menevät täysin sekaisin ja suorainan paskahalvaantuminen valtaa ropan. Katse kääntyy pois nanosekunnissa ja kissa vie kielen. Äskenkin uimahallissa ja muutama viikko takaperin kadulla. Tulee hyvä mieli, itselle. Tee perässä.
Mikä on sun salaisuus että miten erotat venäläisen vaikka ukrainalaisesta kadulla?Olen ruvennut sanomaan Helsingin kaduilla kaikille vastaantuleville venäläisille, että Slava Ukraini!
Mikä on sun salaisuus että miten erotat venäläisen vaikka ukrainalaisesta kadulla?
Mikä on sun salaisuus että miten erotat venäläisen vaikka ukrainalaisesta kadulla?
No kyllähän moni suomalainen on opiskellut venäjää koulussa tai työn kautta. Niin meidänkin perheessä. Toisaalta en tiedä teistä, mutta mä tunnistan venäläisen, varsinkin naisen, jo kaukaa. Kasvonpiirteet ja vaatetus.Mikä on sun salaisuus että miten erotat venäläisen vaikka ukrainalaisesta kadulla?
Tää on kyllä kova kyky. Itsellä on nykyään ongelmia tunnistaa ihan suomalaisia ulkomaalaisista kun ihonvärikään ei nykyään meinaa sitä kertoa.Toisaalta en tiedä teistä, mutta mä tunnistan venäläisen, varsinkin naisen, jo kaukaa. Kasvonpiirteet ja vaatetus.
Tää on kyllä varsin kova kyky ihan Ukrainalaisia ja Venäläisiä naisia nähneenä. En mä ainakaan erottaisi. Enkä kyllä kielestäkään, kun ovat varsin lähellä toisiaan.No kyllähän moni suomalainen on opiskellut venäjää koulussa tai työn kautta. Niin meidänkin perheessä. Toisaalta en tiedä teistä, mutta mä tunnistan venäläisen, varsinkin naisen, jo kaukaa. Kasvonpiirteet ja vaatetus.
Joko tupakointiin liittyvää tai sitten Putinin verisuoniin.Näin. Suomi on vartti sitten liittynyt natoon.. Sivuhaarana todettakoon. Varmaan venäjän puolelta lisääntyvät pamaukset jatkuu.. Oli sitte kaivostoiminnasta tai mistä lie johtuvia.
En tähän itse väittelyyn lähde, mutta huomautetaan myös, että ukrainalaisista useampi kymmenen prosenttia puhuu myös äidinkielenään Venäjää eli sikäli saa kyllä olla aika fakiiri jos erottaa venäläisen jostain entisen neuvostomaan venäjänkielisestä.Tää on kyllä varsin kova kyky ihan Ukrainalaisia ja Venäläisiä naisia nähneenä. En mä ainakaan erottaisi. Enkä kyllä kielestäkään, kun ovat varsin lähellä toisiaan.
Kymmenestä et viittä tunnistaisi tunnistusrivissä oikein.
Kohtalaisen helpostikin nykyään. Siinä on vähän erilainen nuotti, ja joissakin äänteissä on selkeitäkin eroja.Jos tarkkaan kuuntelee, niin ukrainankielen itseasiassa erottaa venäjänkielestä.
Kohtalaisen helpostikin nykyään. Siinä on vähän erilainen nuotti, ja joissakin äänteissä on selkeitäkin eroja.