Kyllähän kaikki tämmöinen on mukavaa nähtävää.
Nyt on sitten Oviekin ottanut kantaa tilanteeseen:
Aleksandr Ovetshkin rikkoi hiljaisuuden, väisti kysymyksen Putinista: "Hän on minun presidenttini"
Venäjän kiekkosuuruus ei asetu kotimaansa sotatoimien tukijaksi.www.iltalehti.fi
Eipä se Ovie voi julkisesti Putinia arvostella, kun perhekin Venäjällä. Ja sehän tiedetään, mitä Kreml tekee arvostelijoilleen ja heidän läheisilleen.
Vaikka tässä ei Putinista sanota pahaa, silti tämä on askel oikeaan suuntaan. Ovie on aika pahassa raossa, eikä kaveri varmuudella ole mikään älykkö, vaan tosiaan urheilija. Ja jos miettii eräitä suomalaisia maalintekijöitä ja näiden poliittisia ulostuloja, niin meillä ei sillälailla ole mitään kehuttavaa.Nyt on sitten Oviekin ottanut kantaa tilanteeseen:
Aleksandr Ovetshkin rikkoi hiljaisuuden, väisti kysymyksen Putinista: "Hän on minun presidenttini"
Venäjän kiekkosuuruus ei asetu kotimaansa sotatoimien tukijaksi.www.iltalehti.fi
Ihmiskyrpä.Nyt on sitten Oviekin ottanut kantaa tilanteeseen:
Lähdin mukaan! Kaikki mukaan vaan. Tehdään Jatkoaika sinikeltaiseksiPS. Minulla on uusi sinikeltainen suosikkijoukkue, jota suosittelen vahvasti jokaiselle.
Lopettakaa nyt nämä tyhmät kommentit, kait nyt suojelee perhettään lähinnä..."Ei enää sotaa pyydän" ja "Putin on minun presidenttini". Ovechkin ei siis ilmeisesti näe noiden kahden asian välistä kausaliteettia. Vittu miten tyhmä jätkä.
Mielenkiintoista, ettei Venäjä sitten vetänytkään elektronisella sodanköynnillä ja kyberhyökkäyksillä Ukrainan tiedonvälitystä lakoon, vaan presidentti on päässyt esiintymään koko kansalle.Tämä!
Allekirjoittaneen Zelenskyi on yllättänyt aivan täysin. Muistan kun showmies voitti vaalit ja länsimainen media suhtautui erittäin skeptisesti tähän "koomikkopresidenttiin". Nyt on osoittautunut aivan vitun kovaksi johtajaksi, aivan helvetin tiukassa tilanteessa. Oikea johtaja johtaa esimerkillään.
Toivottavasti Kiova kestää kuin Kollaa!
Oli kyllä raakaa jälkeä. Kirjaimellinen kuvaus "perseraiskauksesta". Onneksi oli näitä kurkunleikkaaja saastoja, joiden tosin piti olla jotain supersotilaita. Ei näköjään ukrainalaisille pärjää kukaan.Tsetseniasta oli aiemmin tänään kuvaa Twitterissä satapäisestä ellei isommastakin miesjoukosta lähdössä Ukrainaan. Nyt tuli sitten ensimmäinen video aika pahaan kuntoon menneestä sankarista ja palaneesta Z-panssarista. Huh huh. Raakaa peliä.
Niidenhän piti olla internet-asioissa aivan huippuosaajia. Mutta pitihän se arvata, rostoi työtä jälleen kerran.Kyllähän kaikki tämmöinen on mukavaa nähtävää.
Sinikeltaisia ollaan nyt ja aina!Pentagonin mukaan Venäjän hyökkäys Kiovaan on jäljessä aikataulusta.
On se saatanan sinnikäs kansa ja meinaa liikuttua aina, kun lukee mitä urotekoja siellä tehdään koko maailman puolesta.
PS. Minulla on uusi sinikeltainen suosikkijoukkue, jota suosittelen vahvasti jokaiselle.
Tuonnehan vaaditaan valtaosa Venäjän armeijasta ja poliisista pitämään järjestystä yllä.Mielenkiintoista, ettei Venäjä sitten vetänytkään elektronisella sodanköynnillä ja kyberhyökkäyksillä Ukrainan tiedonvälitystä lakoon, vaan presidentti on päässyt esiintymään koko kansalle.
Jos tämä siihen menee, että Venäjä valtaa Kiovan, lahtaa Zelenskyin ja asettaa jonkun Bobrikovin valtaan, niin taitavat luoda siinä sellaisen katkeruuden ukrainalaisissa, että sota ei lopu tuolta ennen kuin venäläiset saadaan pihalle. Toivottavasti välttyy kuitenkin marttyyrikuolemalta.
Tukee siis edelleen ihan avoimesti Putinia, mutta yrittää pestä kätensä sillä, että on vain urheilija. Ei jatkoon.Nyt on sitten Oviekin ottanut kantaa tilanteeseen:
Mikä helvetti saa kaksi sotaa Venäjää vastaan käyneen alueen sotilaat sotimaan Venäjän puolella? Aika uskomatonta!Oli kyllä raakaa jälkeä. Kirjaimellinen kuvaus "perseraiskauksesta". Onneksi oli näitä kurkunleikkaaja saastoja, joiden tosin piti olla jotain supersotilaita. Ei näköjään ukrainalaisille pärjää kukaan.
Pentagonin mukaan Venäjän hyökkäys Kiovaan on jäljessä aikataulusta.
On se saatanan sinnikäs kansa ja meinaa liikuttua aina, kun lukee mitä urotekoja siellä tehdään koko maailman puolesta.
PS. Minulla on uusi sinikeltainen suosikkijoukkue, jota suosittelen vahvasti jokaiselle.
Aseella uhatenko häntä on käsketty avoimesti tukemaan Putinia kaikki nämä vuodet? Dorka jätkä, joka voisi hankkia pallit niin kuin Panarin.Lopettakaa nyt nämä tyhmät kommentit, kait nyt suojelee perhettään lähinnä...
No mitä ne tekisi Ovetshkinin babushkalle?Eipä se Ovie voi julkisesti Putinia arvostella, kun perhekin Venäjällä. Ja sehän tiedetään, mitä Kreml tekee arvostelijoilleen ja heidän läheisilleen.
Eiköhän se Putin sitten kohta kömmi bunkkerista ulos kun loppuu tekeminen.No nyt saattaa jo väestöön vaikuttaakin.
Ajatus on kaunis mutta yhtä hyvin voi mennä ulos karjaisemaan "Suomi Natoon!". Vaikutus on sama kuin adressit.comin adresseilla joita voi allekirjoittaa vaikka Aku Ankka.Suomen haettava NATOn jäsenyyttä
Nyt on julkaistu myös tuo adressi, missä toivotaan Suomen hakevan Nato-jäsenyyttä. Eli ei siis aloite kansanäänestyksestä, vaan suorasta Nato-jäsenyyden hakemisesta.
On kyllä koskettavia nuo videot rajanylityspaikoilta, missä vaimot ja lapset jatkavat turvaan, kun taas miehet palaavat ylpeinä taistelemaan maansa vapauden puolesta.
Vladimir Putin.Mikä helvetti saa kaksi sotaa Venäjää vastaan käyneen alueen sotilaat sotimaan Venäjän puolella?