On toi Putte kyllä sekaisin, kyllä huolestuttaa, että mitä tuo kaveri saa vielä aikaan. Tämä on täysin psykopaattisen ihmisen tekstiä, lähde IS:
Mä olin just linkittämässä tätä samaa. Siellä on Vladolf varmaan samanlaisissa kamoissa missä Hitler oli viimeisinä päivinä. Toivottavasti myös Putinin viimeiset päivät on nyt käsillä.On toi Putte kyllä sekaisin, kyllä huolestuttaa, että mitä tuo kaveri saa vielä aikaan. Tämä on täysin psykopaattisen ihmisen tekstiä, lähde IS:
Putin kuvaili Ukrainan johtoa "terroristeiksi, uusnatseiksi ja narkomaaneiksi"
Vladimir Putin luonnehtii Ukrainan johtoa "terroristeiksi ja narkomaanien ja uusnatsien joukoksi", kertoo STT. Putin kehottaa Ukrainan armeijaa suistamaan maan johdon vallasta.
Ovat sentään naisia ja lapsia, koska miehet puolustavat maataan.
Mitä? Tunnustiko Tavja tuossa haastattelussa, että presidenttikausi tai muukaan toiminta ei mennyt ihan putkeen? Oliko esimerkiksi sitä mieltä, että ne jalkaväkimiinat olisi voinut sittenkin jättää? Kuulostaa todella lupaavalta, pakko katsoa!Suosittelen, että katsot YLE Areenasta parin kuukauden (?) takaisen Tarja Halosen haastattelun Ykkösaamussa. Palaa sitten panettelemaan Halosta, jos edelleen tunnet pidäkkeetöntä tarvetta siihen.
Todennäköisesti näpyttelisin tätäkin viestiä nyt neuvostoliiton kielellä.
Mistä Venäjä haluaa neuvotella Ukrainan kanssa?
Mahdollisimman paljon näitä nyt kiitos. Toivottavasti Rublevin lähipiiri on jossain turvassa.
Emme anna Tiltun pelotella meitä.Mitä muutakaan ulkoministeriön edustaja voi sanoa ilman että hänelle käy "onnettomuus".
Koivistokin on vanhasta tämänpuoleisesta muistista todennäköisemmin rintamalla kuin Tarja.Eikö Tavja muka lähtisi rintamalle?
Missä on mun mielestä oleellisempi. Voisi Presidentin helposti vangita Minskissä.Mistä Venäjä haluaa neuvotella Ukrainan kanssa?
Putin ei tule poistumaan bunkkeristaan moneen vuoteen. Lähettää Lavrovin tai jonkun nobodyn.Missä on mun mielestä oleellisempi. Voisi Presidentin helposti vangita Minskissä.
No älä helvetissä? Ihan puhdasta sarkasmia tuo viestini oli ja käytän tätä Neuvostoliiton viljelyä ihan tehokeinona kun puhun Venäjästä.Anteeksi saivarteluni, mutta tämä ei pidä paikkaansa. Ensinnäkin ei ole neuvostoliiton kieltä. Toiseksi ei miehitys ole hävittänyt viroa, latviaa, liettuaa, ukrainaa ym. Edes sortokaudet eivät tuhonneet suomen kieltä.
Joku varmaan sanonut että ”Suksikaa @ittuun!”Venäläisiä hiihtäjiä uhkailtu. Niinkuin se nyt tässä mitään auttaisi...
Venäläistähdille uhkaavia viestejä – Salpausselän kisojen turvatoimia joudutaan kiristämään
Taitaa paineet suistaa reunan yli. Jo se lupaus sotavankien teloittamisesta oli aika kylmäävä.On toi Putte kyllä sekaisin, kyllä huolestuttaa, että mitä tuo kaveri saa vielä aikaan. Tämä on täysin psykopaattisen ihmisen tekstiä
Aika huono saa tilanne olla että Tarjaa kannattaa aseen kanssa sotimaan laittaa. Ihan jo fyysiseen kuntoonsakin viitaten.Toki Suomen ex-presidenttien kanssa tässä on ihan luonnolliset syyt taustalla. Tai siis korjaan, Ahtisaaren kanssa alzheimerin tauti on luonnollinen syy ja Tarjalla puolestaan suomettuneena YYA-sosialistina luonnottomat syyt.
Nimenomaan kun toinen paskahousu piileskelee jossain kämäsessä bunkkerissa eikä tule näyttämään rumia kasvojaan ulkopuolella.Eilenkös vai toissapäivänä Tehtaankadulla oli miekkari.
Huoli Ukrainan Zelenskyistä: Ruotsin pääministeri pelkää, että edellinen tapaaminen jäi viimeiseksi
Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi ymmärtää olevansa Venäjän armeijan ”ykköskohde”.www.iltalehti.fi
Tuli lukiessa ihan roska silmään. Ukrainan presidentti on - kaikkine puutteineen - kyllä osoittautumassa ristorytimäiseksi valtiomieheksi.
Toivottavasti Putinin sotarikolliskabinetilta takavarikoituja rahoja tullaan käyttämään Ukrainan jälleenrakentamiseen.
Mä luulen, että montaa vuotta ei oo jäljellä. Vain kuukausia tai viikkoja. Kiva nähdä millaiset mielenosoitukset Venäjällä on tänään, kun ekana iltana oli hämmästyttävästi liikehdintää. Mielenosoittaminen vaatii kanttia Venäjällä. Odotan isoja.Putin ei tule poistumaan bunkkeristaan moneen vuoteen. Lähettää Lavrovin tai jonkun nobodyn.
Toiseksi ei miehitys ole hävittänyt viroa, latviaa, liettuaa, ukrainaa ym.
Venäjä on erotettu Euroopan neuvostosta, kertoo YLE.
Tämä alkaa selittää paljon. Nuo aineet voi saada pään täysin sekaisin, mikä näyttää nyt tapahtuneen.Putin kuvaili Ukrainan johtoa "terroristeiksi, uusnatseiksi ja narkomaaneiksi"