Venäjä hyökkää Ukrainaan

  • 10 325 058
  • 62 435


Ehkä lännen olisi ollut viisaampaa lähettää Tom Araya neuvottelijaksi Kremliin. Kun olisi kuiskinut muutaman kerran pelottavalla chileläisnaamalla "MANDATORY SUICIDE!", niin ehkä pikkuhiipiäinen olisi voinut vähän paremmin ymmärtää, mihin poikiaan lähettää. Turhauttavien uutiskuvien sijaan mm. kyseinen kappale, Raining Blood, Angel of Death ja War Ensemble saavat nyt paremmalle tuulelle.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse en kyllä tätä nykytilannetta enää rinnastaisi mihinkään pelkkään politiikasta puhumiseen. Tässä puhutaan nyt niin isoista asioista, että kyllä ainakin itse sanon ihan kaiken mitä sanottavaa on, jos joku työkaveri tai oikea kaveri alkaisi vielä tässä vaiheessa sönköttämään jotain ryssän propagandaa.
Sota on kansainvälistä politiikkaa, keinojen äärilaita. Meillä on keskuudessamme venäläisiä, ja joskus heiltä voi kuulla epämiellyttäviäkin mielipiteitä. Tottakai tässä tapauksessa olisi kannattanut huomioida paremmin suomalaisten tuntemukset, varsinkin historian muistaen, mutta itse en ainakaan viitsi käydä työkavereiden kanssa riitelemään. Niitä kun joutuu katselemaan joka tapauksessa. Ja on onneksi sellaisiakin venäläisiä, joiden mielestä tämä sota on väärin ja Putin on perseestä. Niitä vain saisi olla enemmän.
 

Analyzer

Jäsen

Viro lähettää Ukrainaan panssarin- ja ilmatorjunta-ammuksia​

Viro lähettää Javelin-panssarintorjuntaohjuksia ja ilmatorjunta-ammuksia Ukrainaan, kertoi maan puolustusministeriö perjantaina.

Maa lähettää myös muun muassa 25 000 pakettia kuivaruokaa, lääkintätarvikkeita ja ampumatarvikkeita.

——



Viro on hieno maa!
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Luulisi että tuolta voitaisiin venäläisille suoltaa luotettavan tuntuisesti kutakuinkin samanlaista paskaa mitä Putin työntää mutta vaan käänteisesti siten että Venäjä näyttäisi sotarikolliselta, jota se onkin.
Tässä on juuri yksi keino. Koko maailma tarvitsee nyt Venäjän kansan apua. Jokainen mielenosoittaja Venäjällä on meidän etu ja toivotaan että siellä mielenosoitukset paisuvat entisestään. Jokainen päivä lisää Ukrainassa myös kiristää Putinin köyttä ja lisää vastarintaa kotimaassa.
 

Eugene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, SaiPa, Ketterä

Viro lähettää Ukrainaan panssarin- ja ilmatorjunta-ammuksia​

Viro lähettää Javelin-panssarintorjuntaohjuksia ja ilmatorjunta-ammuksia Ukrainaan, kertoi maan puolustusministeriö perjantaina.

Maa lähettää myös muun muassa 25 000 pakettia kuivaruokaa, lääkintätarvikkeita ja ampumatarvikkeita.

——



Viro on hieno maa!
Siitä voisi Suomi ottaa mallia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haavisto on ideologiansa vanki. Ei suostu myöntämään, että pehmeät keinot ja inhimillisyys eivät pure Venäjään. Ehkä Pekan mieli muuttuu, kun näkee Venäjän iskevän surutta päiväkoteihin.
Syyrian sairaalat ei taida olla mitään. Esimerkkejä riittää.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Hyvä! Itse en oikeastaan koskaan Teboililla asioikaan, korkeintaan jos on pakko. Isä linjasi jo aikoinaan, että siellä ei käydä, se on venäläisten asema.
Hyvä! Mulla loppui Teboililla tankkaaminen vuoteen 2014. Okei, joskus olen saattanut tästä joustaa, tunnustan. Muotta tuota ennen tankkasin pääsääntöisesti Teboililla.
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joko se Puolan haavoittuneita kuljettamaan tarkoitettu juna on lähtenyt Kiovaan? Ellei, voisi menomatkalla lastata kuormaan reippaasti panssarin- ja ilmatorjunta-aseita ja miksei hieman vapaaehtoisia Puolan armeijan sotilaita, jotka lähtevät viettämään talvilomaa (vrt. Itä-Ukrainassa panssarivaunujen kanssa lomailleet Venäjän armeijan sotilaat).
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна

Onko näille neuvotteluille mitään realistisia odotuksia? Vaatisi ainakin Venäjän perääntymisen Ukrainaista ja mielestäni Minsk ei ole neutraali paikka neuvotteluille.
Minsk on hyvä paikka. No ei ole, mikään siellä allekirjoitettu ei ole vessapaperinkaan arvoista.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu

Viro lähettää Ukrainaan panssarin- ja ilmatorjunta-ammuksia​

Viro lähettää Javelin-panssarintorjuntaohjuksia ja ilmatorjunta-ammuksia Ukrainaan, kertoi maan puolustusministeriö perjantaina.

Maa lähettää myös muun muassa 25 000 pakettia kuivaruokaa, lääkintätarvikkeita ja ampumatarvikkeita.

——



Viro on hieno maa!

Onkos sulla jotain linkkiä tuohon?

Että silleen...
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Hyvä! Mulla loppui Teboililla tankkaaminen vuoteen 2014. Okei, joskus olen saattanut tästä joustaa, tunnustan. Muotta tuota ennen tankkasin pääsääntöisesti Teboililla.
Eikös Nesteellä tankata venäläistä bensaa ja Teboililla Länsimaalaista? Teboil on tosin venäläisomistuksessa..
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Kun noita ilmoituksia puolin ja toisin koetuista tappioista lukee niin kannattaa muistaa vanha viisaus tyyliin ”sodan ensimmäinen uhri on totuus”.

Enpä olisi koskaan uskonut kysyväni tällaista mutta mistä saisi tietää koska stadissa järjestetään mielenosoituksia sotaa vastaan?
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland

Outsider

Jäsen
Sota on kansainvälistä politiikkaa, keinojen äärilaita. Meillä on keskuudessamme venäläisiä, ja joskus heiltä voi kuulla epämiellyttäviäkin mielipiteitä. Tottakai tässä tapauksessa olisi kannattanut huomioida paremmin suomalaisten tuntemukset, varsinkin historian muistaen, mutta itse en ainakaan viitsi käydä työkavereiden kanssa riitelemään. Niitä kun joutuu katselemaan joka tapauksessa. Ja on onneksi sellaisiakin venäläisiä, joiden mielestä tämä sota on väärin ja Putin on perseestä. Niitä vain saisi olla enemmän.

Esim. kivi kengässä voi olla epämukava asia, mutta se että joku puolustelee itäisen rosvovaltion diktaattorin tekemisiä tai syyllistää läntisiä sivistysvaltioita parhaillaan käynnissä olevasta syyttömiin kohdistuvasta terrorista on ihan jotain muuta. Luonnollisesti niiden kanssa asiasta ei tarvitse keskustella ketkä eivät tuota mieltä ole, mutta en kyllä ymmärrä miksi pitäisi kiltisti hymistellä niiden kanssa ketkä tähän propagandaan uskovat ja sitä eteenpäin levittävät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös