holynordic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Україна
Livekuvan perusteella edelleen "rauhallista", klo 3.20
Pakko se on kai yrittää. Makkarin teeveehen tuo Kiovan live pyörimään ja koittaa saada unen päästä kiinni. Saas nähdä kuinka raunioina on kun heräilee..Malttaako tässä mennä pötkölleen. Vuorotyö antaa kerrankin jotain takaisin ja pystyy seuraamaan tilannetta niin livenä kuin kenties mahdollista.
Ei. USAn ulkoministeriö epäilee, että tulevina päivinä nähdään Kiovan piiritys ennen itse varsinaista iskua, jota varoitusten mukaan seuraa ihmisoikeusrikokset siviiliväestöä kohtaan ja sitä käytettäisiin ns pehmennyksenä. Ja yö antaa sissisotaa käyvälle edun.
Tämä oli outo info. Totuus kuolee sodassa ensimmäisenä. Olisiko USA voinut valehdella? Ei tuollaista vihulle kerrota...kun mitään ilmatorjuntaa ei ole.
Voi hyvin olla. Pakko se on venäläistenkin rauhoittaa tilannekuva, koska ei tämä nyt ihan ilmainen päivä ole heillekkään ollut.Uskon, että tässä aamun aikana Kiovaan pamahtaa ilmasta käsin. Ilmeisesti täysin vapaakortti Putinilla tähän, kun mitään ilmatorjuntaa ei ole.
Tämä oli outo info. Totuus kuolee sodassa ensimmäisenä. Olisiko USA voinut valehdella? Ei tuollaista vihulle kerrota...
Ehkä se, että on täysin järjetön kaikkien muiden mielestä paitsi Putinin (ja lähipiirin). Koskee myös Kremlin ulkokehää, eli jotkut melko tärkeät venäläiset tietää ukrainalaisten vihaavan Putinia.Niin mikä tässä Venäjän ja Ukrainan välisessä sodassa on se pointti?
Hyvä ettei sanoneet "luultiin että mennään suomeen".Twitterissä kiertää video, missä kiinni jääneet venäjän laskuvarjojääkärit kertovat, etteivät tienneet koneesta hypätessään menevänsä Ukrainaan. Luulivat kyseessä olevan harjoitus. Toki todennäköistä, että puhuvat paskaa.
Pojat ei taida tietää, että vieraiden setien mukaan ei kannata lähteä tuosta noin vaan.Hyvä ettei sanoneet "luultiin että mennään suomeen".
Twitterissä kiertää video, missä kiinni jääneet venäjän laskuvarjojääkärit kertovat, etteivät tienneet koneesta hypätessään menevänsä Ukrainaan. Luulivat kyseessä olevan harjoitus. Toki todennäköistä, että puhuvat paskaa.
Sepä siinä, ei siinä ole mitään pointtia. Väki on vihamielistä, ei saa liitettyä itseensä ilman valtavia resursseja. Taloudellisesti ei niin mitään järkeä. Kansallismoraalisesti täysin katastrofaalista.Itse kun en ole sodan käyntiin yms niin hirveästi perehtynyt koska aihe ei ole minua kiinnostanut ja ollut "periaate" ettei nuo sotahommat yms minua koske (kuinkas käykään). Niin mikä tässä Venäjän ja Ukrainan välisessä sodassa on se pointti?
Ennen aamua satanen vetoa, että vähintään yksi kone tai kopteri ammutaan alas ukrainalaisten toimesta seuraavan viikon aikana?Uskon, että tässä aamun aikana Kiovaan pamahtaa ilmasta käsin. Ilmeisesti täysin vapaakortti Putinilla tähän, kun mitään ilmatorjuntaa ei ole.
Itsemurhan voi tehdä myös jollain hitaammalla tavalla.Hyvä ettei sanoneet "luultiin että mennään suomeen".
Ennen aamua satanen vetoa, että vähintään yksi kone tai kopteri ammutaan alas ukrainalaisten toimesta seuraavan viikon aikana?
Näin se on. Ja niitä on ihan reilusti. Muka "Bukit tms." hävitetty... juu juu not.NJäh. Kyllähän siellä varmaan joku ilmatorjuntaan soveltuva vekotin on puskassa piilossa.
Uskon, että nää venäläiset sotilaatkin on omassa kuplassaan, eikä tietoa anneta kuin vasta H-hetkellä. Todennäköisesti vielä uskotellaan, että jossain on ukrainalaiset natsit hyökänneet ja nyt ei ole muuta vaihtoehtoa kuin invaasio. Ei venäläisille sotilaille oikein tässä tilanteessa pysty sympatiakaan antamaan, mutta uskoisin jos tietäisivät todellisen maailman tilanteen, niin ainakin osa olisi valmis riisumaan aseensa.Muutamista lähteistä tuli esiin venäläisen joukkueen antautuminen ukrainalaisille. Eivät muka tienneet mitä olivat menossa tekemään.
Russian platoon 'surrenders saying they didn't think they had been sent to kill'
Näin mä olen kanssa ymmärtänyt. Uskonkin, että ei tästä läpihuutojuttua tule. Sisukasta kansaa tuntuu olevan ja aivan pomminvarmasti Venäjä kärsii tässä sodassa enemmän miestappioita.Ukrainan tietynlainen vahvuus on rintamasota panssareita vastaan. Ovat ihan suht vahvoja verrattuna vastustajaan.