Vanha Lenille olen ikuisesti vihainen ja katkera saamastani kurjasta kohtelusta.
Elämä on toisinaan kovaa ja nyt kävi näin.
Vanha Lenille olen ikuisesti vihainen ja katkera saamastani kurjasta kohtelusta.
Yhä edelleen nostan esille että googlettamalla ei ole oikeaa vastausta heti edes saanut vaan on ollut pakko käydä Wikipediassa suoraan
Osin virheellistä käyttää termiä "googletus" siis rankaisun syynä
Mutta hehtolitran kanssa sie et vissiin ole ajanut mikroautoilla.
Eikä sitä voi koskaan tietää, kuka asiakkaista haluaa tietää mansikansiemenien lukumäärän. Onneksi sen saa internetin kulta-aikana helposti selvitettyä. Muusta täysin knoppitason tiedosta puhumattakaan.Täällä palstalla vitsaillaan työhön kuuluvista asioista ilman että tiedetään mitä kukakin tekee ilman ottamista selvää siitä mikä on oikea totuus. Kyllä, toimin viiniasiantuntijana eri lehdille ja teen viinilistoja ravintoloille ja järjestän myös viinikoulutuksia oman yritykseni kautta niitä tarvitseville. Tämä vaatii ajantasolla oloa kaikesta mahdollisesta niihin liittyvästä eli jotakin pitäisi viineistä ja niihin liittyvistä tietää enemmän kuin tavan kadun tallaaja.
Sattuu jo mahaan. Ei saatana, kun tää on hulvatonta. :D Pitää käydä hakemassa lisää popcornia.Harvoin tulee oikeasti naurettua näille jutuille mitä Jatkoajasta lukee, mutta tämä tulistuminen siitä, että on syytetty huijaamisesta tavalla A, kun olenkin huijannut tavalla B, oli kyllä hulvatonta.
En minä hemohessia ole käyttänyt vaan vittu epoa.
Eikä sitä voi koskaan tietää, kuka asiakkaista haluaa tietää mansikansiemenien lukumäärän. Onneksi sen saa internetin kulta-aikana helposti selvitettyä. Muusta täysin knoppitason tiedosta puhumattakaan.
se että lunttaa vastaukset muilta on kyllä ihan reilua. free willy.
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta. Onko kotka kotona? Herää pahvi!Tietokilpailut ja yleistieto ovat taas ihan harrastusta ja muutama kilpailu on tullut voitettua myös TV:n puolella
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta. Onko kotka kotona? Herää pahvi!
Fiksu tv-visailuja voittanut yleistiedon keikari olisi tiennyt, että nuo olivat tv:stä tutun interaktiivisen Hugo-pelin vakiofraaseja. Ilmeisesti voittosi eivät olleetkaan peräisin tuosta tv-ohjelmasta. No, eipä se varsinainen visailu ollutkaan.Kiitos hyvin selventävästä viestistäsi josta en ymmärtänyt mitään. Ja onneksi ei minun tarvitse ymmärtääkään tuosta yhtään mitään.
Fiksu tv-visailuja voittanut yleistiedon keikari olisi tiennyt, että nuo olivat tv:stä tutun interaktiivisen Hugo-pelin vakiofraaseja. Ilmeisesti voittosi eivät olleetkaan peräisin tuosta tv-ohjelmasta. No, eipä se varsinainen visailu ollutkaan.
Selityksesi uskottavuutta toki hieman syö, että mainitsit tietosi varmaksi.
Ei maininnut. Maininnan teki toinen nimimerkki.
Voitko lainata tekstin, jossa kerron asian varmaksi? Taisi olla joku muu palstaveli kuin noin kertoi? Itse taisin vastata vaan sana "kieli" tuon kysymyksen kohdalla.
Tavallaan on hieman kohtuutonta henkilöidä tätä tapausta ainoastaan Joppeen. Tähän mennessä kukaan muukaan ei ole myöntänyt googletusta vaan vedonnut joko hyvään tai huonoon arvaukseen. Joppe K toki myönsi vähän juksuttaneensakin, mutta ei tavalla jolla hänen epäillään toimineen. Sinun kannaltasi Joppe K olisi edullisempaa antaa ihmisten nauraa Preveleille niin kauan kuin se jaksaa naurattaa. Oma toimintasi lähinnä pidentää sinun ja muiden piinaa asian tiimoilta. Selityksesi uskottavuutta toki hieman syö, että mainitsit tietosi varmaksi. Toisaalta saattoihan se olla vain huumoria joka ei auennut kenellekään muulle.
[9p. Ruoka ja juoma: Mistä naudan osasta valmistetaan itä-eurooppalaisen keittiön prevelit?
Kielestä, varma.
Mites nää kysymykset tuntu paljon helpommilta kuin aiemmat?