Mitä, mitä mitä...???
Aikamoista panettelua ja jopa kunnianloukkauksen piirteitä sisältävää kommenttia on tullut nimimerkkini suuntaan. Ja totta kai palstatotuudella kaikissa ketjuissa eteenpäin ilman mitään tietoa asioista. Jos jo asia askarruttaa tai ihmetyttää niin voi kysyä suoraan asioita. Ai niin, eihän täällä tarvitse, kun voi nimettömänä pistää vaikka minkälaista juttua näkyville ja siinä se.
Täällä palstalla vitsaillaan työhön kuuluvista asioista ilman että tiedetään mitä kukakin tekee ilman ottamista selvää siitä mikä on oikea totuus. Kyllä, toimin viiniasiantuntijana eri lehdille ja teen viinilistoja ravintoloille ja järjestän myös viinikoulutuksia oman yritykseni kautta niitä tarvitseville. Tämä vaatii ajantasolla oloa kaikesta mahdollisesta niihin liittyvästä eli jotakin pitäisi viineistä ja niihin liittyvistä tietää enemmän kuin tavan kadun tallaaja.
Selkeästi on myös hyökätty tietokilpailukysymysten Googlettamisesta jonkun kieli/prevel kysymyksen tiimoilta. Olenko siis huijannut tuon kysymyksen osalta? Voin vannoa ja vakuuttaa, että en. Tietokilpailun etiikan vastaisesti olen kyllä lukenut edeltävät vastaukset ja valinnut sieltä vastaukseksi tuon kielen, koska en ihan oikeasti tiennyt vastausta tuohon ja suurin osa edeltävistä vastaajista oli tuon kielen laittanut sinne vastaukseksi. Siis peesasin ja itse asiassa tuota pistetilannetta ennen tätä osiota katsoin, että Pisin Hyypiö ja Alamummo ovat lähimpänä tavoitellessa voittoa ja silloin on parempi vastata sama vastaus niin pistetilanne pysyy edelleen samana (Alamummo oli vastannut tuo kielen ja Pisin peräreiän jota en uskonut oikeaksi) eli lukitsin tuon kielen.
Joku myös kirjoitti, että tiesin Mika Häkkisen saavutukset turhan tarkkaan. No tuo tieto tulee siitä, että olemme kisanneet aikoinaan niin monet kerrat mikroautoissa vastakkain ja jostain syystä toisesta meistä tuli maailmanmestari F1:ssä ja toinen ei liioimmin ole voittanut tuolla saralla mitään. Eli on hiukan enemmän sitten tullut seurattua mihin olisi itse voinut yltää :):).
Päätuomari/-syyttäjä Vege voi tulla tarkistamaan minun tietokoneen selaushistorian, niin huomaa ettei ”prevel” sanaa olla Googletettu eikä sivuhistoriasta löydy mitään Wikipediaan viittaavaakaan. Tapaaminen voidaan sopia yv:llä.