Aika jäätävä ratkaisu tuolle vedolle. Huhhuh mikä viimeinen ammunta.Minulla taisi jäädä tuo Nove Meston kisa katsomatta, kun pikaisesti tarkistin. Hyvältä tuo haku toistaiseksi näyttää.
Aika jäätävä ratkaisu tuolle vedolle. Huhhuh mikä viimeinen ammunta.Minulla taisi jäädä tuo Nove Meston kisa katsomatta, kun pikaisesti tarkistin. Hyvältä tuo haku toistaiseksi näyttää.
Aika jäätävä ratkaisu tuolle vedolle. Huhhuh mikä viimeinen ammunta.
Aika jäätävä ratkaisu tuolle vedolle. Huhhuh mikä viimeinen ammunta.
North -1,5 on Veikkauksella muuten kertoimella 2.13 ja mousesport -1,5 kertoimella 2.35. Otin sieltä itse nuo kiinni.
Tää on jo hieromista, mut unibetilt North - 1,5 kerroin 2,2
Ei ole hieromista vaan jopa suotavaa, että päivitätte sitä isointa saatavilla olevaa kerrointa. Tässä pieni esimerkki minkä privana laitoin viikonloppuna.
Sillä on kuitenkin pitkässä kaavassa erittäin iso ero onko kerroin 1,60 vai 1,70.
1000 osunutta vetoa kertoimella 1,60*panos 10€ = 16 000€
1000 osunutta vetoa kertoimella 1,70*panos 10€ = 17 000€
Pelkästään jo 10€ panoksella menettää 1000€ aivan turhaan. Saatikka kun panokset ovat suurempia ja tuo kerroin cappi yleensä jopa isompi.
Itsekkään en nuorena poikana välittänyt onko kerroin 2,00 tai 1,88. Mutta kyllä tuo on voitollisen vedonlyönnin A ja O että etsii sen isoimman kertoimen ja suositeltavaa myös ihan hupi betsarillekin.
Juurikin näin. Itsellä tulee tietyistä syistä pelattua vain tietyillä bookkereilla, joten markkinatoppi kertoimia en aina pysty teille jakamaan.
Juurikin näin. Itsellä tulee tietyistä syistä pelattua vain tietyillä bookkereilla, joten markkinatoppi kertoimia en aina pysty teille jakamaan. Eli vinkkiä vaan muille kun/mikäli parempaa löytyy!
Livestä North 2.34 @Nordicbet
Eipä tuo Northin meno oikein vakuuta.. Otin ennen peliä tuon -1,5 mappia ja sit viel ekan mapin jälkee Northia livestä! Nyt kolmas mappi menossa ja Vp johtaa jo 6-3..
EDIT. Tulihan se live lopulta kotiin! :) Kiitos vihjeestä Zohan!
ECS Cup EU
mousesport - fnatic
mousesport -1.5 2.20 @Nordicbet
Noniin eli mulla on kolme eri näkökulmaa tähän ja toivon, että ensimmäinen tai toinen toteutuu. fnatic pelasi eilen kiinassa WESG turnauksen decider matsin, joten: 1) He ovat edelleen kiinassa ja pelaavat pelin hirmupingeillä. 2) He ovat lähteneet takaisin Ruotsiin ja pelaavat väsyneenä/jetlageissa. 3) Se todennäköisin. He luovuttavat tämän. Mousesportilla uusi lineup, mutta kyllä he fnaticin voittavat kahdella ensimmäisellä skenaariolla. Ollut kyllä niin surkea tekemistä fnaticilla.
Kerroin tulee varmasti laskemaan hurjasti, jos selviää heidän pelaavan Kiinasta. Silloin ei pitäisi olla mitään mahiksia voittaa.
NoChance - Winstrike
NoChance 1.90 @Nordicbet
NoChance -1.5 3.55 @Nordicbet
Tuo tasoitusveto poistui ilmeisesti nopsaan? Enää vain toisin päin mahdollista?
Pakko kysyä mikä tämä -1.5 on? Jotain tasoituksiako?NoChance -1.5 3.55 @Nordicbet