Ago-Heroic unibet 1,90~1,82
Ensimmäinen kartta Cache, Agon valinta.
Heroicilla ei ole kyseisellä kartalla viimeisen VUODEN ajalta minkäänlaista tilastomerkintää, Agolla puolenvuoden voitto%37, eli ei mairitteleva, mutta uskon vahvasti, että tämä menee Agolle.
Kartta 2, Mirage, Heroicin valinta, tilastollisesti hyvin tasainen kartta.
Kartta 3, overpass tilastollisesti tasainen kartta, Ago lievästi paremmat prossat.
Yksittäisille erille eri vastustajia vastaan ei saisi antaa varmasti liikaa painoarvoa, mutta Heroic sai X6tence vastaan viimeeksi kuokkaan 3-16 tässä kartassa.
Väitän, että Ago vie ekan kartan ja uskon Agon voittavan myös ottelun.
(vastuuvapautus-lauseke, olen vasta alkanut tutustumaan CS:Gon maailmaan, enemmän tietävät saavat korjata)
Edit: Agon ekan kartan kerroin 1,55, eli en tiedä onko vedonlyönnillisesti järkeä
Onko hyviä ajatuksia? Persut vs. Vihreät - kumpi on suurempi puolue?.
Pelasin myös Torontoa, ehkä hätäisesti..Kuulostaa hölmöltä ajatella, että Winnipeg Jets sekä Toronto Maple Leafs saavat päälle kahden kertoimen Anaheim Ducksia sekä Buffalo Sabresia vastaan.
Meni aika isolla, syteen tai saveen.
Pelasin jo viime vaaleissa samassa parissa persuja, mutta silloin tuli rumasti takkiin. En ole vielä perehtynyt, mutta millaiset kertoimet tuohon on? Palstalta löytyy oikeasti koviakin politiikan vihjaajia, joten heiltä hyviä täkyjä voi odottaa.
Minä uskon että Vihreät on suurempi puolue. Varsinkin kun ilmasto hype on juuri tällä hetkellä erittäin voimakasta. Persuilla olisi kannattajapotentiaalia kriittisen maahanmuuton vuoksi, mutta eiköhän nuo mieluummin tyydy jupisemaan baarin nurkassa kuin uurnille jaksaisivat lähteä.
Vihreät vs. Persut nyt 2.2 - 1.6 Coolilla.
Mä kattelin joku kuukausi sitten ja oli aika tasan. Silloin meinasin jo painaa vihreitä, nyt melkeen pakko näillä kertoimilla.
Vihreät vs. Persut nyt 2.2 - 1.6 Coolilla.
Lähtee kyllä noilla kertoimilla Vihreille, mutta minä en todellakaan ole nyt omassa mukavuus alueella. Täältä löytyy varmasti fiksumpia arvioita ja perusteluja.
Kyllä tuo melkein näillä kertoimille Vihreille on kolikot työnnettävä. Pekka pj. ja muutenkin ilmastopöhinä pelaa heidän pussiinsa. Yllättävän iso ero minusta?
Sama. Pitää laittaa maltillisesti tuolla kertoimella ja odotella valistuneempien kommentteja tähän - ja sitten tehdä peliliikkeet asianmukaisesti.
Kuulostaa hölmöltä ajatella, että Winnipeg Jets sekä Toronto Maple Leafs saavat päälle kahden kertoimen Anaheim Ducksia sekä Buffalo Sabresia vastaan.
Meni aika isolla, syteen tai saveen.
Lyödään maltillisesti illan Saksa - Serbia treenimatsiin serbien voittoa kertoimella 7.6 @sbobet.
Hyvä alku ainakin kun peli on 0-1. Go Serbia! 8.50 kertoimeen kerkesin mukaan livestä..