Onks @Lico lla ajatuksia yön OHL kierrokselle? Sais jotai hyvää seurattavaa yövuoron ohelle.
Maltillisella panostuksella Guelph Storm, joka on iso suosikki mun arvioissa kauteen. Moneylinellakin taisi aamupäivästä saada kakkosta.
Onks @Lico lla ajatuksia yön OHL kierrokselle? Sais jotai hyvää seurattavaa yövuoron ohelle.
Nostetaan tämä uudestaan tapetille.
Ja Edmonton Oilers. Isolla. McDavid mitä ilmeisimmin pelaa Oilersin harjoituskauden kotiavauksessa. Ja tsekatkaapa tämän linkin kolmannelta sivulta vieraiden rosteri.
092018 notes.pdf
Linkki vie Winnipeg Jetsin jakamaan tiedostoon preseason-ohjelmasta.
149.12% palautusprosentti on aivan mieletön. Mikäli siis otoskoko ei ole olematon.
Tuollaisella numerolla kannattaisi harkita ammattimaiseksi vedonlyöjäksi ryhtymistä.
edit: vai tarkoititko että exceleiden välillä on eroa - eli vinkkien jotka olet tänne antanut? 149.12% ei ole siis kaikkien vetojen palautusprosentti?
Osa noista mun vedoista ihan amatöörimäisiä. Eilenkin pelasin Liigaa hifk:n ja tepsin voitot (tupla) ja ei noissa varmasti mitään ylikerrointa ollut mutta olin vaan varma että molemmat voittaa. Tuollaisia vihjeitä ei täällä aina kehtaa edes heitellä.
76-73 oli kerrankin varsin mukavainen lopputulos kun kiinni Hapoel ML, Spirou +4,5 ja puoliajan livestä +11,515:35 Hapoel Tel-Aviv - Spirou Charleroi +4,5 1.87
@Lico kommenttia harkkamatseihin? Calgaryn ykkösjengi Kiinan matkalla, Jetseiltä kaksi kärkiketjua peleillä, Hellebuyck pelannee ainakin puolet. Pakistokin oikein kiva. Päivän pankki, tasotuksilla ja ilman.
Nashvillella myös oikein kiva kokoonpano suhteessa Lightningiin, joka mahtuu peleille. Samaten Sabres lähtee heikolla rosterilla Torontoa vastaan, jolla peleille mm. Tavares, Marner ja Kadri hyökkäyksessä.
Haisee kotivoittojen yöltä.
21.00 Gravelines-Dunkerque - Nanterre +4,5 1.90
Tänään alkavaan Ranskan korikseen heti veto toiseen otteluun. Nanterren hankinnat ovat totutun hyviä ja näen joukkueen tasoltaan kotijoukkuetta pykälän kovempana. Myös sarjan mestaruuskertoimet ovat samaa mieltä kun Nanterre on rankattu ylempään keskikastiin sijalle 6 ja kotijoukkue alempaan keskikastiin sijalle 11. Kotietu on sen 3-5 pinnaa max joten kyllä tässä joutuu vieraita pelaamaan tällä tasoituksella. Oikea linja on mun papereissa noin +3. Rohkeammat voi koittaa Bet365 toppia ML 2.65 mutta itse otan vain tasoituksella.
Oot sä kyllä velho noiden korisvinkkien kanssa, kiitos! Tänään lähti puolikas kivitalo Jetsille tasoituksella. Jetseillä tosiaan kaksi ensimmäistä ketjua viime kauden formussa ja Hellebuyck maalissa ainakin puolet ottelusta. Puolustuskin näyttää hyvältä. Flamesin kokoonpano on ihan täysin mallia AHL. Saas nähä.21.00 Gravelines-Dunkerque - Nanterre +4,5 1.90