Vedonlyöntivihjeet

  • 3 076 016
  • 15 017

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Onks @Lico lla ajatuksia yön OHL kierrokselle? Sais jotai hyvää seurattavaa yövuoron ohelle.

Maltillisella panostuksella Guelph Storm, joka on iso suosikki mun arvioissa kauteen. Moneylinellakin taisi aamupäivästä saada kakkosta.
 

Rapala

Jäsen
Jon Rosen on Twitter

Tämän twitteristä löytyvän linkin mukaan Los Angeles tulee lähtemään kotipeliinsä Vegasia vastaan ihan kelpo kokoonpanolla. Mukana siis Kopitar, Kovalchuk, Doughty, Carter, Quick jnejne.

Vancouver sen sijaan kotipelissään noita loppuja Kingsin miehiä vastaan näillä: Joey Kenward on Twitter

Joten kokeiluun jälleen kerran toissaöisestä mitään oppimatta Vancouver Canucks. Saavat Kingsien jämät vastaansa ja usko kotivoittoon sen myötä kova.

Pistetään kylkeen yllekin tipsattu Edmonton Oilers. Siellä kokoonpanot näin ongittuna hfboardsin matsitopicista:

Edmonton:

RNH-McDavid-Rattie
Lucic-Draisaitl-Reider
Khaira-McLeod-Puljujarvi
Chiasson-Marody-Aberg

Klefbom-Larsson
Nurse-Bouchard
Garrison-Bear

Talbot (full game)

Winnipeg:

Copp-Lowry-Tanev
Vesalainen-Roslovic-Appleton
Lemieux-Griffith-Dano
Spacek-Everberg-Lipon

Morrissey-Trouba
Stanley-Morrow
Niku-Poolman

Comrie


Päivitys: Los Angelesin "jämät" jotakuinkin näin: Jon Rosen on Twitter

Eli Toffoli, Pearson, Kempe, Martinez ja Muzzin esimerkiksi mukana. Lähtökohdat siis lopulta varsin tasan.

Linkit menee twitteriin
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Njoo, laitetaan omaa pohdintaa myös yölle.

Montrealin ja Washingtonin kohtaamisessa suurin huomio on varmaankin Capsien ykkösketjussa, mutta myös molempien pakistot ovat nimiltään suht köykäisiä, eikä kumpikaan ole kärkipuolustajilla liikenteessä. Capseilta löytyy toki Kempnyä ja Djoosia (ja Orpik toki myös), siinä missä Habsien puolustus on osaltaan aika huumorikamaa. Kummaltakin löytyy harjoitusotteluita ajatellen ihan kelvolliset miehet pariin ensimmäiseen hyökkäysketjuun, ja Capseilla mukana on mm. mainitsemani Kuznetsovin johtama ykkösketju Ovechkin ja Wilson laidoillaan, ja taustatukea antavat mm. Connolly, Burakovsky ja Walker. Montrealilla sen sijaan ylhäällä pelaavista mukana ovat Gallagher, Danault, Lehkonen ja Tatar muutaman mainitakseni.

Tämän lisäksi maalissa on Canadiensilla Lindgren ja McNiven, ja Caps lähtee otteluun kaksikolla Copley ja Vanecek. Ei ole siis pelkoa, että Price tai Holtby nollailisi puolta peliä kumpaakaan päätyä, ja Lindgreniä lukuunottamatta muut maalivahdit vaikuttavat aika arvoilta. Nämä olosuhteet huomioon ottaen odottelen tästä harjoitusottelusta suht maalirikasta matsia, missä over 5,5 maalia paukkuu useammin kotiin kuin joka toinen kerta. Siinä 2,00 tienoilla kertoimet tuolle näyttävät edelleen pyörivän, kun äsken ainakin kertoimia tuohon tarkastelin.

Mieleni tekisi vinkata hieman samaa myös Chicagon matsiin, jossa hyökkäyksen terävin kärki on mukana, mutta puolustus vedetään suht kevyellä miehistöllä. Vaikea on jotenkin uskoa, että maalien odotusarvo olisi niin alhainen, että tuollainen 1,90 kerroin ei mahtuisi peleille.

E: Reipas 33min ja ylempi kohde kotiin. Nyt olen kyllä erittäin tyytyväinen vetoon, oikein fiksu veto tuolla tasan 2,00 kertoimella. Hitto vie.
 
Viimeksi muokattu:

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Nostetaan tämä uudestaan tapetille.

Ja Edmonton Oilers. Isolla. McDavid mitä ilmeisimmin pelaa Oilersin harjoituskauden kotiavauksessa. Ja tsekatkaapa tämän linkin kolmannelta sivulta vieraiden rosteri.

092018 notes.pdf

Linkki vie Winnipeg Jetsin jakamaan tiedostoon preseason-ohjelmasta.

Kiitokset @Lico'lle mainioista vinkeistä. Näitä on mukava betsailla!

Tämä kotiin suoralla voitolla - tasoituksella ja SKA'n voitolla höystettynä. Tuli varsin kivat karkkirahat eli kiitos siitä.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
149.12% palautusprosentti on aivan mieletön. Mikäli siis otoskoko ei ole olematon.

Tuollaisella numerolla kannattaisi harkita ammattimaiseksi vedonlyöjäksi ryhtymistä.

edit: vai tarkoititko että exceleiden välillä on eroa - eli vinkkien jotka olet tänne antanut? 149.12% ei ole siis kaikkien vetojen palautusprosentti?

Tuo 149,12 % siis vuoden alusta alkaen kaikkien vetojen palautus %. Tänne en ole läheskään kaikkia laittanut koska aika usein tulee kännykällä naputeltua ja vie aikaa. Tuo 149,12 % mukana vuoden alusta lukien 62 kpl vetoja joista siis näköjään olen tänne vinkannut 24 kpl.

Joo, en ole ajatellut ammattimaiseksi vedonlyöjäksi ryhtyä ;=D Mulle tämä on ihan harrastus siinä missä sijoittaminen osakkeisiin, strukturoituihin sijoutustuotteisiin jne... nyt noita vetoja pelailen jollain 30-100 euron panoksilla ja luulen että jos suurentaisin panoksia niin se saattaisi muuttaa vetokäyttäytymistäni aika helposti. Fiilispohjalla noita vetoja laitan, duunikavereille ja muille olen aina "vittuillut" että kertoimella ei väliä kunhan se on >1,00 ja esim. kotijoukkueen voitto varma! Olen mä nämä Kellyn kaavat ym. lukenut läpi mutta tosiaan ihan harrastus tämä on ja tietysti kivaa kun vedot osuu ja päinvastoin ;=D

Osa noista mun vedoista ihan amatöörimäisiä. Eilenkin pelasin Liigaa hifk:n ja tepsin voitot (tupla) ja ei noissa varmasti mitään ylikerrointa ollut mutta olin vaan varma että molemmat voittaa. Tuollaisia vihjeitä ei täällä aina kehtaa edes heitellä.
 

RonSwanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, HIFK, Pittsburgh Steelers, Die Mannschaft
Osa noista mun vedoista ihan amatöörimäisiä. Eilenkin pelasin Liigaa hifk:n ja tepsin voitot (tupla) ja ei noissa varmasti mitään ylikerrointa ollut mutta olin vaan varma että molemmat voittaa. Tuollaisia vihjeitä ei täällä aina kehtaa edes heitellä.

Itellä sama mutta vielä oli SKA lapulla triplana :D mutta eihän sitä kehtaa koko maalmalle tulla "vihjaamaan" että hei, luulen KHL:n nimekkäimmän joukkueen voittavan tänään... Eniten arvostan itsekin Saul Goodmanin korisvetoja missä tuntuu että välillä löydetään tasabookkia jollain 4,0 kertoimella..

Noh, nyt kun alikertoimet tipsit on esillä niin sanotaan yksi: Pietarin ATP on menossa puolivälierävaiheessa, ja sen tulee voittamaan Stan the Man. Stanin "paluuta" odotellaan, mutta mies on itseasiassa jo aika hyvällä levelillä. Viimeisen 2kk aikana jos hän on hävinnyt, se on tullut aivan maailman huippua vastaan: Roger, Rafa, tai paistinpannu-Raonic. Tämän vuoksi ei pidä katsoa sitä, että kuinka pitkälle hän esim. US Openissa pääsi.

---> summa summarum, uskon Stanin olevan sillä tavalla jo oma itsensä, että Martin Klizanit ja Cecchinatot yms. taipuu tällä viikolla ja sunnuntaina pokaali nousee.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Blackhawks on tälle kaudelle varma pankki, turpaan tulee kaikilta.

OHL:stä nopeasti pari poimintaa vielä kun netti toimii:

Kingston Frontenacs - Oshawa Generals

Kingston pelasi eilen, mun papereissa OHL:n yksi huonoimmista joukkueista ja vastaavasti Generals on ennusteen mukaan yksi suurimmista suosikeista. Kingston pelasi eilen ja neppariin otti, Oshawa aloittaa kautensa tänään. Materiaalin ero on todella iso. Vierasvoitolle kerroin 2,35 Unibetilla.

Ottawa 67’s - Mississauga Steelheads

Kotijoukkue on suuri ennakkosuosikki, arvioin top-5 joukkueeksi, villit huhut ovat Ottawaa viemässä maalivahtikaupoille, joka on joukkueen heikkous. Steelheadsilla parhaat pelaajat training campilla ja materiaali on luokkaa ”rebuild”, parhaat varmasti myydään kauden mittaan. 2,05 kotivoitolle, Unibet.

NHL:n ennakkokauteen Blues ja Jets semmoisia, että tsekatkaa kokoonpanot etukäteen. Sen luin jo pari päivää sitten, että Jetsillä pelaa Scheifele tänään ja Flamesin kärkiukot edelleen Kiinassa. Blues avaa harjoituskauden kotonaan ja materiaaliero lienee kohdallaan.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
15:35 Hapoel Tel-Aviv - Spirou Charleroi +4,5 1.87

Katselin eilen tämän ottelun kertoimia ja tipuin melkein tuolilta kun tämä oli hinnoiteltu tasabookiksi. Mutta joukkueita tutkiessa tässä oli enemmän järkeä kun vierailla onkin yllättävän kovia hankintoja. Saan silti kotijoukkueen suosikiksi mutta tänään sitten kertoimet ovatkin lähteneet käsistä vieraille. Mun arviolla Spirou on noin 2-3 pinnan altavastaaja
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
21.00 Gravelines-Dunkerque - Nanterre +4,5 1.90

Tänään alkavaan Ranskan korikseen heti veto toiseen otteluun. Nanterren hankinnat ovat totutun hyviä ja näen joukkueen tasoltaan kotijoukkuetta pykälän kovempana. Myös sarjan mestaruuskertoimet ovat samaa mieltä kun Nanterre on rankattu ylempään keskikastiin sijalle 6 ja kotijoukkue alempaan keskikastiin sijalle 11. Kotietu on sen 3-5 pinnaa max joten kyllä tässä joutuu vieraita pelaamaan tällä tasoituksella. Oikea linja on mun papereissa noin +3. Rohkeammat voi koittaa Bet365 toppia ML 2.65 mutta itse otan vain tasoituksella.
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
@Lico kommenttia harkkamatseihin? Calgaryn ykkösjengi Kiinan matkalla, Jetseiltä kaksi kärkiketjua peleillä, Hellebuyck pelannee ainakin puolet. Pakistokin oikein kiva. Päivän pankki, tasotuksilla ja ilman.

Nashvillella myös oikein kiva kokoonpano suhteessa Lightningiin, joka mahtuu peleille. Samaten Sabres lähtee heikolla rosterilla Torontoa vastaan, jolla peleille mm. Tavares, Marner ja Kadri hyökkäyksessä.

Haisee kotivoittojen yöltä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Lico kommenttia harkkamatseihin? Calgaryn ykkösjengi Kiinan matkalla, Jetseiltä kaksi kärkiketjua peleillä, Hellebuyck pelannee ainakin puolet. Pakistokin oikein kiva. Päivän pankki, tasotuksilla ja ilman.

Nashvillella myös oikein kiva kokoonpano suhteessa Lightningiin, joka mahtuu peleille. Samaten Sabres lähtee heikolla rosterilla Torontoa vastaan, jolla peleille mm. Tavares, Marner ja Kadri hyökkäyksessä.

Haisee kotivoittojen yöltä.

Laitoin Jetsiä aamulla vielä 2,00 kertoimella. Sit OHL:ää ja WHL:ää, löytyy ketjusta.
 

RonSwanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, HIFK, Pittsburgh Steelers, Die Mannschaft
21.00 Gravelines-Dunkerque - Nanterre +4,5 1.90

Tänään alkavaan Ranskan korikseen heti veto toiseen otteluun. Nanterren hankinnat ovat totutun hyviä ja näen joukkueen tasoltaan kotijoukkuetta pykälän kovempana. Myös sarjan mestaruuskertoimet ovat samaa mieltä kun Nanterre on rankattu ylempään keskikastiin sijalle 6 ja kotijoukkue alempaan keskikastiin sijalle 11. Kotietu on sen 3-5 pinnaa max joten kyllä tässä joutuu vieraita pelaamaan tällä tasoituksella. Oikea linja on mun papereissa noin +3. Rohkeammat voi koittaa Bet365 toppia ML 2.65 mutta itse otan vain tasoituksella.


MISTÄ HELPOMMALLA?!?
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
21.00 Gravelines-Dunkerque - Nanterre +4,5 1.90
Oot sä kyllä velho noiden korisvinkkien kanssa, kiitos! Tänään lähti puolikas kivitalo Jetsille tasoituksella. Jetseillä tosiaan kaksi ensimmäistä ketjua viime kauden formussa ja Hellebuyck maalissa ainakin puolet ottelusta. Puolustuskin näyttää hyvältä. Flamesin kokoonpano on ihan täysin mallia AHL. Saas nähä.

E. Jets vetikin sitten ihan vihkoon.
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Tampa veti Nashvillen suhteen ekan kympin aikana, tai siis pikemminkin muutaman minuutin aikana niin kuivana kakkoseen, etten tästä taida loppuyön aikana toipua. Jetsiä en malttanut olla ottamatta hieman livestä ensimmäisellä erätauolla, kun tarjolla oli 2,25 dnb ja 3,00 varsinaisen peliajan voitosta.

E: Ja lunta tupaan sielläkin toisen erän alkuun. Hohhoijaa.
 
Viimeksi muokattu:

Zohan

Jäsen
Noi Licon WHL vinkit sentää on tuomassa korkojenkera takas winnipeqin ja Nashvillen perseilyt. Kiitti näist.

E: 3/4 oikein jo nyt ja Kambloo johtaa 3-0. Vakuuttavaa työtä.
 
Viimeksi muokattu:

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
@Lico'lle kiitokset hienoista ja laadukkaista vinkeistä. Arvostan erittäin paljon laadukasta työtäsi näiden suhteen - ja lisää odotellaan tietenkin.

Jets valitettavasti ryösti lähes kilon - WHL sen sijaan täytti kuopan yli äyräiden.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
@Lico Aivan huippu duunia! Itsellä kävi sellainen, että kertoimia ei vielä löytynyt kun olisin betsit heittänyt sisään. Tottakai unohdin ne sitten.

Yhtään se ei vähennä vihjeiden arvoa!

@Saul Goodman kiitokset myös sinne hyvästä työstä. Lopetin jo jälkimmäisen pelin seuraamisen kun piste-ero oli reilusti toistakymmentä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kiitos palautteesta! Mahtavaa, jos muillakin osui. Hemmetin Jets ja toki noi kaksi OHL:ää, mutta mutta.

Mulla on tälle päivälle jotain mielessä kanssa, mutta tutkiskelen noita tossa parin tunnin sisään.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mä oon mökillä ja pienessä kohmelossa tässä katselin tulevan yön tarjontaa. Aika hyvältä se näyttää, toki paljon eiliseltä revansseja, jotka ovat sitten vähän niin ja näin.

Joku muu saa laittaa myöhemmin noita preseason rostereita, peesailen sitten!

Tulevalle yölle:

OHL:ssä Saginaw Spirit lähtee jälleen suurena ennakkosuosikkina kotiotteluun Sarnia Stingiä vastaan. Ei ole Stingillä enää supermiehiä kuten viime kaudella, joten paperilla ero on aika iso. Ennustelin siis Saginawille oikein menestyksekästä kautta ja Stingille heikkoa. Kotivoitolle kerroin 2,45 Unibetilla.

WHL:ssä Regina Pats ja Prince Albert Raiders ottavat taas yhteen. Eilen Raiders otti 7-2 kotivoiton ja sen peesasittekin. Peesatkaa taas, vierasvoitto Raidersille kertoimella 2,80.

WHL:ssä Tri-City Americans ja Spokane Chiefs aloittavat kautensa. Americans oli viime kaudella paperilla kova joukkue, nyt ei ole Rasmussenia, Välimäkeä ja kumppaneita. Vaikea kausi tulossa, Spokanella iso kausi tulossa. Harjoitusottelut menneet toisella hyvin, toisella huonosti. Vierasvoitolle 2,45.

Ja eiliseltä WHL:lta toinen revanssi eli Saskatoon Blades voittaa Swift Current Broncosin toistamiseen. Eilen oli tiukilla, tänään kotona vähän selkeämmin? Kotivoitolle 2,70.

WHL:ssä on myös muitakin kohteita mitä pelaisin, mutta ei kai jokainen voi osua? Moneylinella Vancouver Giants, Edmonton Oil Kings sekä Brandon Wheat Kings ovat ylikertoimia mun mielestä. Sinkkuina niitä, vaikka ovatkin mun papereissa suuria ennakkosuosikkeja ihan koko kauteen peilattuna.
 
Viimeksi muokattu:

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kiitokset @Lico :lle whl rekasta.

Yleisesti pre-season on itsellä nabsunut kohdilleen. Tosi paljon löyhää löytynyt kun on vain jaksanut seurata kokoonpanot aikasessa. Bookkerit tuntuu tuijottavan liikaa kotikenttäetuun.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös