Vedonlyöntivihjeet

  • 3 076 016
  • 15 017

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Samat nimimerkit täällä mielestäni yleensä kiittelee :) Iso osa heistä myös antaa vihjeitä itse.

Painoin juuri isolla Attendo sammuu ennen klo 02.00. Ja @attendo, tähän se kuuluisa hymiö!
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Itsehän hyppäsin @attendo bandwagoniin ja tartuin livessä ISOLLA MOUKARILLA kohteeseen: "@attendo ei sammu koko yönä." Sen verran hyvää on teksti vielä tässä vaiheessa ja jopa välimerkki muistettu, että ilman todella pahaa epäonnistumista tuon "ennen klo 2.00" -lapun saa kyllä jo ainakin repiä. Lisäksi toisesta ketjusta bongasin, että siellä vaimo pitää tänään jöötä, joka myös osaltaan nostaa vaihtoehdon "over klo 5.00" todennäköisyyttä.

Mitä itse vaatimukseen tulee, luulen että tiettyjen nimimerkkien vihjeitä täällä peesaa vähintään kaksinumeroinen lukumäärä, jonka johdosta koko vedonlyöntiVIHJEET -ketju menisi ihan kiittelyksi jos niikseen.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Itsehän hyppäsin @attendo bandwagoniin ja tartuin livessä ISOLLA MOUKARILLA kohteeseen: "@attendo ei sammu koko yönä." Sen verran hyvää on teksti vielä tässä vaiheessa ja jopa välimerkki muistettu, että ilman todella pahaa epäonnistumista tuon "ennen klo 2.00" -lapun saa kyllä jo repiä.

Mitä itse vaatimukseen tulee, luulen että tiettyjen nimimerkkien vihjeitä täällä peesaa vähintään kaksinumeroinen lukumäärä, jonka johdosta koko vedonlyöntiVIHJEET -ketju menisi ihan kiittelyksi jos niikseen.

Joo varmaan näin ja myönnän mahdollisen virheeni.
 
Jos on joku joka ei niinkään kaipaa jännitystä, vaan ennemminkin varmaa tuloa, niin sunnuntaina klo 13 alkaa lentopallon 4. finaali. Kotijoukkueen voitto reilu 1,30 kertoimella. Viides peli pelattaisi Gatorade Centerissä, mutta sitä peliä ei koskaan tule. Eikä ole Valepan intresseissä lähteä sinne Turkuun, vaan mestaruus ratkaistaan huomenna kotisalissa noin 1400 katsojan edessä.
Sarja on siis 3-0. On merkittävä ero keskipelaajissa eli 2/6 pelaajan osalla, ja se tietysti vaikuttaa molempiin suuntiin. Kun lyödään itse ja kun ollaan torjumassa vastustajan lyöntejä. Hurrikaanilla on siinä myöskin merkittävä poissaolo loukkaantumisen takia. Keskipelaajien lisäksi Valepa on hieman edellä myös parilla muulla pelipaikalla. Se oli jo viime kaudella hyvä joukkue, ja vasta nyt finaalien aikaan muistin, miten vakuuttunut olin kauden alkaessa yhä vahvistuneesta Valepasta. Sitten se jotenkin unohtui. Finaalipeleissä on nähty sellainen joukkue, mikä sen kuuluukin olla tuolla kokoonpanolla. Vasta kauden loppuvaiheissa se on saavuttanut oman potentiaalinsa.
Vähän harmittaa, kun hellä on jopa varaa tuhlata pitämällä tähtitason pelaajaa penkillä koko kauden. Kaikkien aikojen tasokkain suomalainen lentopallojoukkue.
Kolmea erää vastustaja ei voita. Osallistu juhliin lyömällä vetoa kotijoukkueen puolesta.

e: ketään tuskin kiinnostaa, mutta kannattaisi kerrankin katsoa tätä lajia televisiosta
 
Viimeksi muokattu:

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Vittu ekaan erään jo kolme maalia. Yksi maali saisi enään tulla. Näyttääkö hyvältä? No ei näytä. Miten tää nyt näin. En tiedä. Huomenna Ottawaa isolla, mutta palataan siihen myöhemmin.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Peli ei valehtele sanoo Nieminen. Nolo maali sanoo Lehkonen. Ja molemmat nauraa. Minkä näille vittu voi. Perkele. Toivottavasti apulais GM voittaa St. Loisilla. Ja huomenna lentopallosta. Vaikka mulle ihan sama jos en itse voita.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Vittu ekaan erään jo kolme maalia. Yksi maali saisi enään tulla. Näyttääkö hyvältä? No ei näytä. Miten tää nyt näin. En tiedä. Huomenna Ottawaa isolla, mutta palataan siihen myöhemmin.

No toiseen erään ei sitten yhtään maalia, joten edelleen saa yksi maali tulla ja vielä oikein. Tää on just tätät mistä puhuin jo ennen peliä. Allen kestää mutta vittumaista katsoa kun koko ajan mennään päästä päähän eikä maaleja saa tulla.

attendo sammuu 23.4 ennen klo 05.00 @ 1.75

kerroin noussu tässä @2.15
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
22.4 klo 22.00 Minnesota-St.Louis Blues alle 4,5 maalia @1.94

Turkulainen cp-vammainen teki sitten ylivoimalla säälistä pelin viidennen maalin, että kaikki pääsee sanomaan kuinka kivaa on, että kaikki osallistuu.
Vittu että vituttaa! Mistä tuntee turkulaisen? Iso pää ja pienet raajat, siitä tuntee turkulaisen.

Edit. ja toi mun lainaus pitäis olla punaisella ja samaan aikaan tulee jo kuudes maali tähän peliin vaikka eihän sillä enää mitään väliä ole. Ranteet auki ja kylmään kylpyyn. No ei vittu ikinä. Muistakaa, että vedonlyönnin pitää olla kivaa. Pitäkää panokset omien rajojenne sisällä.
 
Viimeksi muokattu:

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Minnesota imi mun rahat tänä yönä kuin venäläinen hampaaton huora ja apulais-GM on edelleen kone! Betsimiljonääri ja Betsiguru voitot ei ole sattumaa. Onnea sinne ja rahantäyteisiä unia!

Edit. Miksei mun lainaus ole taaskaan punainen? @Moderaattorit

Joo hyvää yötä vaan sinne! Vitun Minnesota imi munkin rahat mutta se teki sen jo edellisessä pelissä. En tänään sitten jaksanut enää tähän matsiin betsata vaikka todellakin tiesin että ne paskat häviää tämän sata varmasti ihan vaan siksi että saadaan todiste siitä että sen edellinen, sarjan ainut voitto, oli täysin turha. Kesälomalle vaan mulkut ja kiitti vielä kertaalleen!!!!
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ens yölle vielä päälle 1.70 kerrointa Utahille Clippersejä vastaan... Just luin et Griffin ulkona loppukauden, ja mies on lähes kaikki kaikessa Clippersille tai siis ihan tärkeimpiä pelaajia tietty. Gobert luultavasti ulkona vielä Utahilta, mut kyllä näillä tiedoilla Utah tässä suosikki on.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sotkamo - Imatra klo 14.00

Underia pelaan tähän. Veto perustuu pitkälti siihen, että ottelu pelataan Fuengirolassa jalkapallostadionilla. Eipä näillä futisstadionien tekonurmilla ole juoksuilla juhlittu aiemmin. En usko, että kunnareita tullaan lyömään. Tasoero joukkueiden välillä on toki iso ja sää lämmin.

Alle 13,5 juoksua 1.96 Nordicbet
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
JJK - HJK

Kaikkien aikojen epätoivoisin veto...JJK tekee maalin 2.33 Unibet

Pinnaclella tämä 2.24 ja Veikkauksen "arvio" noin 45%

Gulli - Kataja vihje ehkä noin 16:45

Veijolla taas toppihommia MLS:ään. Oon kyllä monista samaa mieltä Veken kanssa mutta överitoppi RSL - Atlanta over 2,5 1.83 kelpaa.
1-3 ei ihan ollut se miten pelin luulin päättyvän mutta overiin käy toki sekin
 
Viimeksi muokattu:

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
JJK - HJK

Kaikkien aikojen epätoivoisin veto...JJK tekee maalin 2.33 Unibet

Pinnaclella tämä 2.24 ja Veikkauksen "arvio" noin 45%

Gulli - Kataja vihje ehkä noin 16:45


1-3 ei ihan ollut se miten pelin luulin päättyvän mutta overiin käy toki sekin

Mielenkiintoista kun livetulosten mukaan UNibetillä both teams to score "vain" 2.25 :D Nordicilta btts 2.40... Ja sama oddsportalissa kun tsekkasin. Aika outo siis tuo kerroinasettelu.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Mielenkiintoista kun livetulosten mukaan UNibetillä both teams to score "vain" 2.25 :D Nordicilta btts 2.40... Ja sama oddsportalissa kun tsekkasin. Aika outo siis tuo kerroinasettelu.
Jep naureskelin samaa kun BTS alempana kuin toisen maalin :D
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Viimeksi muokattu:

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sotkamo - Imatra klo 14.00

Alle 13,5 juoksua 1.96 Nordicbet

Tämä meni vituilleen jo toisen jakson toisessa vuoroparissa. Sen perusteella mitä peliä katsoin, niin tämä oli erittäin paska vihje. Fuengirolan tekonurmi olikin paljon kimmoisampi kuin jalkapallokenttien tekonurmet aiemmissa pesisotteluissa. Lisäksi nurmi oli ulkopelaajille jotenkin hankala, tai sitten pallo poltti ekalla jaksolla poikkeuksellisen paljon molempien joukkueiden ulkopelaajien näpeissä.

No, joka tapauksessa surkea vihje.
 

tiimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä meni vituilleen jo toisen jakson toisessa vuoroparissa. Sen perusteella mitä peliä katsoin, niin tämä oli erittäin paska vihje. Fuengirolan tekonurmi olikin paljon kimmoisampi kuin jalkapallokenttien tekonurmet aiemmissa pesisotteluissa. Lisäksi nurmi oli ulkopelaajille jotenkin hankala, tai sitten pallo poltti ekalla jaksolla poikkeuksellisen paljon molempien joukkueiden ulkopelaajien näpeissä.

No, joka tapauksessa surkea vihje.

Itse epäilen, että tällaisissa "näytösotteluissa" halutaan antaa uusille katsojille mahdollisimman paljon viihdykettä (lue juoksija). Paavo M. Petäjää siteeraten: Korostan, että kyseessä on epäily.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös