"Overit ei tähän maistu, koska vaikea nähdä JJK:n tekevän maaliakaan." = saleteissaJJK - HJK
Kaikkien aikojen epätoivoisin veto...JJK tekee maalin 2.33 Unibet
"Overit ei tähän maistu, koska vaikea nähdä JJK:n tekevän maaliakaan." = saleteissa
Gulls - Kataja ei vetoa
Mä oon nyt jättänyt ton potkupallon kokonaan pois repertuaarista, kun muutamaan otteeseen on huvijahti ajanut karille jonkun törkeän tuomarivirheen tai muun paskeen takia. Tuollasiin peleihin yksiselitteisesti räjähtää pää, niin ei pysty.
En laittanut mitään @Crapbag . Ps. on kyllä kummallista kun aina kun tagaat minut niin en saa hälytystä vaikka muilta saan. Enkä tosiaan ole sinua mihinkään ignoreen laittanut :D
Veto mitä kyttäsin oli siis Kataja ML mutta kertoimet syötiin ennen kuin sain vahvistusta kokoonpanoistaMikä tässä muuten oli suurin syy? Selvästihän tuo jäi alle ja markkinakin taisi reagoida ennen viittä. Itse kyllä pelasin pienen sinkun kun piti lähteä lenkille eikä tunnetusti löydy malttia oikein minkäänlaista.
En tätä pelannut (vaikka vihje oli kyllä hyvä), mutta ilmeisesti osumaa ei vedosta tule suoralla punaisella?Sergio Ramos saa keltaisen kortin 1,90 (Unibet)
Itse pelasin ja PAF maksoi suorasta punaisesta. Keltaiset kortit onkin tyttöjen hommaa, miehekkäästi suora punainen vaan.En tätä pelannut (vaikka vihje oli kyllä hyvä), mutta ilmeisesti osumaa ei vedosta tule suoralla punaisella?
Ens yölle vielä päälle 1.70 kerrointa Utahille Clippersejä vastaan... Just luin et Griffin ulkona loppukauden, ja mies on lähes kaikki kaikessa Clippersille tai siis ihan tärkeimpiä pelaajia tietty. Gobert luultavasti ulkona vielä Utahilta, mut kyllä näillä tiedoilla Utah tässä suosikki on.
Hep! Semijykevä kyrpä otsassa työnsin vielä yömyöhään kaikki keskelle ja otin 2.05 kertoimella Utah -5.0. Pelasti käytännössä koko paskan päivän, cheers mate!Gobert mahkut 50/50 pelaako, ja Utahin kertoimet laskussa...
Edit. Helposti vihreelle. Toivottavasti joku nappas kun kertoimet laski lopulta 1.50 ja Gobert näytti livetulosten mukaan pelanneen mikä varmaan suurin syy laskuun.
Ne kuuluisat isot pojat kertoo, että Newcastle lyö tänään Prestonin. -1,5 2.27 tällä hetkellä Pinnaclella ja tulee tuosta edelleen laskemaan.
Edit: Klo 19.00 Newcastle -1,5 enää 1.917.
Kalpa 2.40, #satavarma #Valavuori #Twitter #kiitosetukäteen
Valavuori: "Jälleen kerran. Kaikki vedot Tapparalle. Kerroin 2,60 on vaan liian hyvä."