Vedonlyöntivihjeet

  • 3 102 326
  • 15 071

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kokoonpanot tulleet tuohon LA- Colorado matsiin ja sieltä tosiaan Keane ja Gerrard sivussa avauksesta. Sen sijaan Coloradolla paras XI jalkeilla, jossa hyökkäyspään pelaajat ovat kyllä hyviä, mm. Doyle, Gashi, Badji ja Le Toux. Myös tärkeä Jermain Jones on avauksen kunnossa. Sen sijaan Galaxylla avaa kärjessä jo 35v Gordon, joka ei ole lähellekään Keanen tasoa. Nyt kyllä tykkään tästä betsistä ainakin näin ennakkoon. Tuosa vielä linkki Coloradon twitteriin Colorado Rapids (@ColoradoRapids) | Twitter
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Kokoonpanot tulleet tuohon LA- Colorado matsiin ja sieltä tosiaan Keane ja Gerrard sivussa avauksesta. Sen sijaan Coloradolla paras XI jalkeilla, jossa hyökkäyspään pelaajat ovat kyllä hyviä, mm. Doyle, Gashi, Badji ja Le Toux. Myös tärkeä Jermain Jones on avauksen kunnossa. Sen sijaan Galaxylla avaa kärjessä jo 35v Gordon, joka ei ole lähellekään Keanen tasoa. Nyt kyllä tykkään tästä betsistä ainakin näin ennakkoon. Tuosa vielä linkki Coloradon twitteriin Colorado Rapids (@ColoradoRapids) | Twitter
Otin tähän SBO:lta aiemmin -0,25 1.80 niin saa sillä kojokojo-nyhjäyksellä sitten edes puolet takaisin.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Otin tähän SBO:lta aiemmin -0,25 1.80 niin saa sillä kojokojo-nyhjäyksellä sitten edes puolet takaisin.

Joo underit on kyllä ainakin ennakkoon kans aika kovia kun saa niin hyviä kertoimia ihan vaan MLS:n "overimaisuuden" takia, mutta se ei kyllä koske ainakaan Coloradoa kotipeleissään tällä kaudella. Ja vielä kun pelataan kaksiosaisia pleijareita, niin näkisin että maaliodotus arvo on vieläkin alhaisempi. Eka osa tosiaan päättyi siis 1-0 Galaxylle.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Jazz nykäisi neljännen alkuun 5 pinnaa johtoon. Jos olisivat laittaneet täysin vapaat kolmoset edes liki keskiarvoa niin tämä peli olisi jo ohi, nyt joutuu varmaan jännäämään viimeiselle minuutille kun Melo alkaa tykittää.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Sieltä se Utahin voitto tuli lopulta suht helposti. Kiitosta vaan Saulille. Vielä kun NY Giants onnistuisi pitämään johtonsa loppuun niin mukaa tilipäivä saisi jatkoa
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Huomenna NBA:ssa Gordon Hayward palaa kokoonpanoon sormivamman jälkeen ja pidän melko selvänä että ML 1.91 kuppaista Knicksiä vastaan on vain poimimista vaille taskussa.
Mainittu Hayward 35min 28 pinnaa, 5 levyä ja vapaaheitot 14/14.

Vain ekan halffin nurinkurinen heittopeli teki pelistä edes tiukan.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Olipahan ihan järjetön pommi Gashilta jostain 35 metristä ihan ylänurkkaan Coloradolle 1-0. En tiedä katsooko kukaan, mutta eihän tuollaisia maaleja näe kovinkaan usein edes Euroopan huippusarjoissa. Vähän jännät paikat nyt vaikka johto onkin, kun Keane mitä ilmeisemmin tulossa puoliajalla sisään ja Gashi näytti loukkaantuneen lopussa aika pahasti ja ihan kuin olisi näyttänyt vaihtoa sormillaan. Kuitenkin ehkäpä se Coloradon tärkein palanen hyökkäyspelissä tuo Albanian majun pelaaja, ja paras maalintekijä tällä kaudella... Mutta täytyy samalla sanoa että aika köyhä puoliaika oli, ja ei Galaxylla ollut edes oikein kunnon maalipaikkoja.
 
Viimeksi muokattu:

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Helkkarin Badji tekee tästä vielä tiukan kun käytännössä vastakkain boxissa molarin kanssa ja vetää ohi.. Ja nyt Keane sekä Gerrard tulleet sisään ja Gashi out kotijengiltä. Ans kattoo ny.

Edit. Livessä kyl nyt X2:lle sellaisia 7-8 kertoimia, kai tähän joutuu vähän varmistelemaan ettei sit vituta kun Keane heittää 90+2 minuutilla sen tasoituksen.
 
Viimeksi muokattu:

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ja Coloradon kotitaika pitää! Uskomatonta et toi jengi pelas runkosarjassa kotonaan 10/17 peliä missä piti maalinsa puhtaana näinkin "overimaisessa" sarjassa ja taas tänään. Noh suora voitto ja underi kii, jeps.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ensi yön NHL à la Veikkaus:

Detroit - Edmonton 2 3,15 Mielestäni selkeä ylikerroin Oilersille. Detroit on ollut hyvä, mutta Edmonton on ehdottomasti valmis voittamaan tuon matsin.
St. Louis - Colorado 1 1,80 Colorado voi voittaa jos pelaa kuten viime matsinsa Minnesotaa vastaan. St. Louisilla taas on ollut tahmeahkoa, mutta kotietu lienee rautaa.
Carolina - New Jersey ML 2 2,15 Carolina on ollut luvalla sanoen aivan paska, kun taas Devils on ollut vain melko paska. Myönnän että kertoimen houkuttelemana mennään.
Chicago - Dallas, Dallas yli 2,5 maalia 1,95 Tässä toivotaan, että Dallasin kova maalintekovoima on iskussa. Itse matsista tullee tasainen, vaikka veikkaan että Hawks win Hawks win Hawks win...
NY Rangers -1 - Winnipeg 1 2,40
Rangers on aivan päivänselvä ennakkosuosikki, ja jos Grabnerin ja kummaneiden peli käy, ei manitobalaisilla ole palaa.
Anaheim -1 - Calgary 1 2,30 Ducks on päässyt hyvään maalintekovireeseen enkä usko että se päättyy Flamesia vastaan. Honda Center on tunnetusti kehno paikka liekkipaidoille.

Huomenna aamulla otan vastaan ilkkuvia nauruja. Itse aion sijoittaa vain maltillisen määrän fyrkkaa näihin ja toivoa parasta. Viimeiseen viikkoon on tullut lähinnä vain turpaan näissä, joten josko uusi viikko kääntäisi tuulta edes hieman.
 
V-G- kirjoitti:
Detroit - Edmonton 2 3,15 Mielestäni selkeä ylikerroin Oilersille. Detroit on ollut hyvä, mutta Edmonton on ehdottomasti valmis voittamaan tuon matsin.

Tätä kyllä vähän haastaisin. Oilers pelasi alle vuorokausi sitten New Yorkissa, Wings on levännyt. Oilersilta puuttuu joukkueen ykköspuolustaja ja joukkueen sisäisen plusmiinus-tilaston kärki Kris Russell, sekä muutamia alempien ketjujen laitureita. Lisäksi maalilla kakkoshäkkäri Gustavsson pelaa kauden ensimmäisen pelinsä, eikä hän NHL-tasolla ole mielestäni missään vaiheessa vakuuttanut. Näistä lähtökohdista en millään saa tuolla kertoimella Oilersia pelattavaksi, laitoin itse Detroitin suoraa voittoa Bet365:n kertoimella 2,1. Kohtahan toki tuo peli alkaa niin saa tähänkin selvyyden.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Sieltä tuli Colorado ja LNM eli kiitokset @Captain K ja @Mikko78

Huomenna NBA:ssa en taas oikein ymmärrä miten Orlando saa 7 pinnaa tasoitusta Chicagossa ja voitosta 3.56
Itse väittäisin että joukkueiden tasoero ei ole likikään tällainen jos sitä edes on.

Bullsilla oli lisäksi back-to-back la ja su ja peli myös to, kaikki melko kovatempoisia. Orlando pelannut ke-pe-su. En ihmettelisi jos tässä Bulls vielä lepuuttaisi esim. Wadea.

Uskoisin päätöslinjan olevan luokkaa +5. Orlando +7 1.952 arvio 57%.
 
Viimeksi muokattu:

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Huomenna aamulla otan vastaan ilkkuvia nauruja.

Yksi peli vielä kesken, mutta nyt voi sanoa, että olet melkoinen "jää kiekko asian tuntija". No tällä kertaa meni tuurilla vähintään 5/6 oikein ja osa helpostikkin, mutta ihme himmailua kun laitoit New Jersey ml vaikka -1,5 olisi osunut ja siitä ois saanu paremman kertoimen, samoin kuin St. Louis -1,5. Toivottavasti laitoit sen verran panosta, että voit mennä nauraen pankkiin kun ilkkuvan naurun aiheita on vaikea keksiä
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Nojoo. Nyt tuli lapaan kyllä kivasti. 520 euroa jäi viivan alle, eli nyt voidaan vaimon kanssa lähteä uutta sänkyä hommaamaan.

@Lievers#22 Toi Oilers on siitä jännä poppoo että nuorilla vauhti ei laannu vaikka b2b-pelejä pelattaisiinkin.

Mutta tottahan toki näissä on tuurilla iso osa.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Nojoo. Nyt tuli lapaan kyllä kivasti. 520 euroa jäi viivan alle, eli nyt voidaan vaimon kanssa lähteä uutta sänkyä hommaamaan.

Onnittelut, hyvin napsahteli siellä! Mutta sen verran kommentoin kertoimien osalta, että nuo pelaamasi kertoimet oli ilmeisesti Veikkauksella? Mitä itse selailin yöllä nopeasti niin ihan vaan Paffillakin oli esim. EDM 3.40 ja St.Louis 1.98, näistä kertyy etenkin järjestelmään jo ihan hillitön lisäys. Ellei nyt vahvoilla periaatteilla pelaa pelkän Veikan kautta näitä.

Itellä oli kiireellä tehdyt NFL -viritelmät tosi lähellä jackpottia, toki sinne mahtui kahdella tapaa väärin pelattu KC-JAX sekä masentava Rams-Panthers vika draivi joka toi Ramsit 3 pinnan päähän kaikkien hiton neljänsien epätoivoisten yritysten jälkeen. Tuossa siis pelasin Panthers -3.5.
NBA -parketeilta Bucksien kohtuu jäätyminen ja nousu vielä jatkoille häviämään 12-1 sai myös verenpaineen nousemaan:D. Noh mutta mutta, ihan ok settiä eilinen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mutta sen verran kommentoin kertoimien osalta, että nuo pelaamasi kertoimet oli ilmeisesti Veikkauksella?
Joo mä pelaan pelkästään Veikkauksella. Kokeilin pari vuotta sitten NordicBetiä, mutta olen sen verran nössö että luottokortin käyttäminen tuntuu pahalta. Mä yritän olla aina mahdollisimman vähän rahanahne vedonlyöjä, ettei jää luu käteen. En esimerkiksi ikinä pistä mitään isoja summia vetoihin kiinni. Niinpä kertoimien desimaalitkaan eivät niin hirvittävän paljon merkitse. Mutta siis varmasti noilta muilta pelifirmoilta pystyisi saamaan isompia voittoja.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Huimaa settiä taas Chämppärissä jos Pinnacle/muut vielä kopioi avauskertoimet Marathonilta.

Pinar Karsiyaka 2.24 >50%
Usak Sportif 2.51 >>>50% tää on aivan hulvaton, Usak on selvä suosikki
Sassari +8,5 1.94 >60%
Juventus 1.97 55-60%
Kataja 5.90 20-25%
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Torstain Euroliigaan vihje:

Kazan - Crvena Zvezda

Kahden Euroliigan mittapuulla heikon kohtaaminen. Crvena ei ole mielestäni lainkaan näin toivoton mitä markkina väittää. Joukkue pelaa kovaa ja hyvin yhteen. Kotona kaatui jopa Barca ja vieraissa Galatasaray.

Kazan on aloittanut kauden vielä huonommin ja sen + loukkaantumisten takia joukkue hankkikin jo 2 uutta pelaajaa joiden pelaaminen/vire on tosin vielä kysymysmerkki. Vaikka nuo pelaisi niin lasken silti joukkueet noin tasavahvoiksi ja Kazanin maksimissaan kotiedun verran suosikiksi. Vierasvoittokaan ei olisi minkäänlainen yllätys.

Crvena Zvezda +7 1.92, arvio 58%
 

Gemondo

Jäsen
Joo mä pelaan pelkästään Veikkauksella. Kokeilin pari vuotta sitten NordicBetiä, mutta olen sen verran nössö että luottokortin käyttäminen tuntuu pahalta.

Ei NordicBetin asiakkuus edellytä luottokortin käyttöä. Ihan samanlailla siellä pystyy tilisiirroilla liikuttamaan rahaa kuin Veikkauksellakin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei NordicBetin asiakkuus edellytä luottokortin käyttöä. Ihan samanlailla siellä pystyy tilisiirroilla liikuttamaan rahaa kuin Veikkauksellakin.
Ai pystyy? Mä yritin silloin onnistua siirtämään pankkitililtä, mutta se antoi mulle mahdollisuuksiksi vain Visan, Amexin ja MasterCardin.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ai pystyy? Mä yritin silloin onnistua siirtämään pankkitililtä, mutta se antoi mulle mahdollisuuksiksi vain Visan, Amexin ja MasterCardin.

Pystyy pystyy, joka mestaan nykyään pystyy siirtään suoraan joko verkkopankista tai sitten tilisiirrolla. Ja sitten on kaikki nettilompakot Skrillit yms, mitä itse henk.kohtaisesti käytän aika paljon kun on vielä Skrillin korttikin millä pystyy nostamaan rahaa ympäri maailmaa automaateista, ja maksamaan esim. kaupoissa Suomessa ostoksensa. Itse en ole koskaan edes luottokorttia käyttänyt vaikka pelitilejä on varmaan yli kymmenen kun otetaan nettipokeritilit mukaan.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Houstonin 2.05 kertoimesta Washingtonin vieraana tekisi mieli sanoa samat kuin Jazzista eilen mutta mutta. Vaikuttaa taas hiukan liian hyvältä ollakseen totta, en kyllä ymmärrä että varmaankin ansaan tässä ajetaan.
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Meni hyvät rahat ohi suun viime yönä kun katsoin Livetulokset.comista Ducksien poissaolijat. Getzlaf, Kesler... Kiva oli aamulla katsoa tulokset kun olisin lyönyt Ducksia tasoituksella ja pelaajapisteitä. Tulos 4-1 ja Getzlaf 0+3, Perry 0+3, Kesler 2+0...

No, oma moka. Ensi kerralla muistaa taas tarkastaa useammasta lähteestä tiedot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös