Enköhän jonkun vihjeen voi tällä viikolla antaa, mutta älkää nyt olettako että aina osuu.
Ei oleteta. Älä ota paineita.
Enköhän jonkun vihjeen voi tällä viikolla antaa, mutta älkää nyt olettako että aina osuu.
Siis vihjehän oli aivan erinomainen, ei todellakaan muuta kun uutta suoleen! Toi makarooni pelasi aivan käsittämättömän surkean pelin, jopa niin huonon että mua alkoi jo ekan erän jälkeen nyt vähän epäilyttää toi kertoimen lasku noin paljon. Olisko siellä Boldin leirissä huomattu hävytön kerroin vastaan ja pantu tutti frutti sopuisasti siihen. Jotenkin sattuu varsinkin näissä kavereiden keskinäisissä... #foliohattuSiis todella huono peli tuolta Arnaboldilta.
Siis vihjehän oli aivan erinomainen, ei todellakaan muuta kun uutta suoleen! Toi makarooni pelasi aivan käsittämättömän surkean pelin, jopa niin huonon että mua alkoi jo ekan erän jälkeen nyt vähän epäilyttää toi kertoimen lasku noin paljon. Olisko siellä Boldin leirissä huomattu hävytön kerroin vastaan ja pantu tutti frutti sopuisasti siihen. Jotenkin sattuu varsinkin näissä kavereiden keskinäisissä... #foliohattu
Kyllä, aivan järkyttävän paskaa pelaamista statistiikankin perusteella. Ekaan erään jo se 7 kaksoisvirhettä, 0% palautus ykkössyötöistä (!!!!!!) ja 27% kakkosista. Toki myös antoi 6 breikkipalloa kaverille. En ole minäkään nähnyt pitkään aikaan noin paskaa tennistä. Tilastot sellaset kun Djokovic pelais jotain 1000+ villikorttia vastaan.En viitsinyt alkaa "puolustelemaan" itseäni mutta ihan sama kävi mielessä kun kaks makaroonia kotikisassa vastakkain, ja tosiaan surkein peli minkä Arnaboldilta nähnyt varmaan ikinä.
Ihan hyvältä, Bet365 voit seurata linjaa livessä, nyt 83,5.@Saul Goodman miltä näyttää Saratov alle 88,5 pts? Jännittää isosti.
Todella paljon piti mennä vierailla pieleen että edes tappiolla puoliajalla.mahtaisko Usak vielä tulla tuolta, eipä 5p ole juuri mitään ja ajat sitten sai jo ~3 kerrointa voitolle.
Luulin nähneeni kaiken mutta olin selvästi väärässä.Pinar kympin johdossa vikaan erään. Kuinka paha sulaminen tuleekaan?
Striimi katkesi viime hetkellä mutta tuli kotiin?Luulin nähneeni kaiken mutta olin selvästi väärässä.
Striimi katkesi viime hetkellä mutta tuli kotiin?
Kaikkea täysin mielipuolista. Pinar 12 johdossa, ei tehnyt pistettäkään yli 6minuuttiin, Pinarin valmentaja otti teknistä virhettä, Saratov virhe jätettiin viheltämättä ym.Mitä siellä tapahtui?
Myös NFL:ssä on ollut aivan hämmentävä jatkoaikojen ja jopa tasapelien jakso, tietenkin vain niissä otteluissa missä omat vedot on saatu siten kusemaan. Aivan vitun pimeitä otteluita. Jospa yön "pomminvarmat" NHL-kohteet sitten osuis.Olin lopussa ihan varma, että Usak +4,5 tulee aina perille, mutta taas joku hemmetin jatkoaika ja supersulaminen, joten eipä tullut. Moneskohan jatkoaika oli tässä viimeisen parin viikon sisällä betsatuissa kohteissa? Korisliigassa taisi olla kolme ja toiset kolme eurosarjoissa, eli ainakin viides-kuudes. Enpä muista vastaavaa jatkoaikasumaa nähneeni ikinä.