U20 Ruotsi-Suomi 1 1.79
Vahva mutu, mutta ei ole jakoa meidän pojilla ja kerroin on mun mielestä ihan reilu esityksiin nähden.
Edit: niin Paffilla tämä kerroin
Piti eilen lyödä tätä viestin luettuani. Siinä oli sitten hässäkkää, homma unohtui ja muistin vasta nyt tämän. 1,58 tarjotaan enää, no game.U20 Ruotsi-Suomi 1 1.79
Joo, tippunut reilusti, ei enää kannata.Piti eilen lyödä tätä viestin luettuani. Siinä oli sitten hässäkkää, homma unohtui ja muistin vasta nyt tämän. 1,58 tarjotaan enää, no game.
Mulla ei noita ollut ja tuonne konserniin tuskin tulen enää koskaan mitään saamaankaan. Paf antoi tosin perinteisen 50% max 100e bonuksen aamulla hieman uudistettuna, siinä oli joku freebet vaihtoehto kanssa.Ainakin itsellä näytti olevan sekä Nordicbet että betsafe 1e ilmainen bonusraha ja myös 50% bonus viesteissä.
Mulla ei noita ollut ja tuonne konserniin tuskin tulen enää koskaan mitään saamaankaan. Paf antoi tosin perinteisen 50% max 100e bonuksen aamulla hieman uudistettuna, siinä oli joku freebet vaihtoehto kanssa.
SaiPa voittanut tällä kaudella varsinaisella peliajalla 4/45. Eli noin kerran yhdestätoista. Vieraspelissä Lukkoa vastaan en usko että SaiPa pystyy ainakaan tilastoja vastaan pelaamaan.Saipan touhu tosiaan on mitä on, mutta onhan tuo kerroin 13 ylikerroin. Vaikka saipan bussi onkin rikki.
P.S Taksilla saapuminen olisi ollut SaiPalta oivaa vittuilua.
Ensinnäkin, niin kiva saada tänne taas vihjeitä! Kynttä on ollut jo pidemmän aikaa sivussa mun katselulistoilta, joten peesasin sokeasti kaiken mitä laitoit.Darts!
Bunting - Wright
Wright +3.5 @1.75
Peli alkaa vihdoin Wrightillä löytymään! Bunting tosin myös löytänyt todella kovan tason, mutta Wright on keskinäisissäkin pärjännyt todella hyvin. En näe, että Bunting kävelisi tästä yli.
Aspinall - Gurney
Gurney @1.96
Ei vakuuta Aspinall yhtään. Eilen todella heikkoa Duijvenbodea vastaan alentui pelaamaan hänen tasollaan. 86 keskarilla ei tänään voiteta. Gurney ollut vakuuttavampi tuplissa sekä tuloksen heittämisessä.
Van Den Bergh - Heta
Van den Bergh @2.30
Tässä pienellä panostuksella vielä belgialaista. Odotettavissa isoa keskiarvoa molemmilta tähän matsiin. Eilen kaatui Smith yllättäen 10-6.
Ilvekselle kannattaa sijoittaa naapurien kivitalot tämän kaveriksi. JYPillä ei ole käytännössä yhtään liigakelpoista sentteriä kokoonpanossa ja näin JYP ei saa illan rosteriin edes yhtä laadukasta hyökkäysketjua. Laituriosastokin on tasoa suomisarja ensimmäistä ketjua lukuunottamatta. Alle 5 maalin tappio olisi pienoinen ihme.Tänään kannattaa taas pistää vaikka kivitalo kiinni HPK:n vastustajalle, joka on tällä kertaa kotijoukkue Sport:
esim. Veikkaus antaa kertoimen 1,38, ja ulkomaiset bookerit varmaan jopa 1,50-tasoa.
Tässähän ovat vastakkain Liiga-joukkue, joka taistelee vielä tosissaan playoff-paikasta, sekä Suomi-sarja tason paskasakki ja häpeäpilkku, joka on kerännyt 17 viime ottelustaan yhden jatkoaikavoiton ja yhteensä neljä (4) pistettä maalierolla 18-62.
Vastaavassa tilanteessa esim. 90-luvulla KalPalla ei ollut mitään asiaa Pitkävetolistoille. Nyt kuitenkin Kerho roikkuu sinnikkäästi mukana. Siitä kannattaa kaikkien kynnelle kykenevien hyötyä taloudellisesti.