Taas rallia mentäisiin, nämä nyt sillä oletuksella että erikoiskokeet pystytään ajamaan ja kuivissa olosuhteissa.
Rally Greece
Top 3 Sordo 9,50 (olybet)
TOP 5 Loubet 8.00 (Nordicbet)
First Car To Retire (Rally 1 - including Super Rally): 4.00 Toyota ( Olybet)
Driver Total Stage Wins - Ott Tänak: Over (2.5) 2,40 (olybet)
Driver Total Stage Wins - Pierre-Louis Loubet: Over (0.5) 3.00 (Olybet)
--------------------------------
Voittaja: Sordo 125 (Olybet (ei antanut lyödä kun 1,61 panoksen mutta bonuksena tätä kokeilin, mahdollisuus ehkä sen n.1% verran mutta ehkä se on nyt kun tapahtuu).
Panoskatosta ei mitään hajua itse lyön amatööripanoksilla :)
Vuosi 2023 (1.1.2023 - 30.9.2023)Vuosi 2022
376 vihjettä
Oikein 181, void 4, väärin 191
Palautus 103,73 %
3 kpl kausivetoja tuosta puuttuu, mutta ne ratkeavat vasta huhti-/toukokuussa.
edit: muokattu yksi puuttunut tilastoihin mukaan
Mä peesailen tänä vuonna, jos vaan tämmösellä laitellaan!Vuosi 2023 (1.1.2023 - 30.9.2023)
75 vihjettä
Oikein 29, void 0, väärin 46
Palautus 135,90 %
edit: korjattu virhe tilastoissa, olikin vielä parempi palautusprosentti
No joo, aika pieni otos. Mutta @-pasi- :a voi tuosta "syytellä". :)Mä peesailen tänä vuonna, jos vaan tämmösellä laitellaan!
No joo, aika pieni otos. Mutta @-pasi- :a voi tuosta "syytellä". :)
Illan riviä ootellessa.Miten huonoja mahtaa Coolbetin keskimääräiset vedonlyöjät olla, kerran ihan harrastuspohjaltakin kiekkovedoilla pääsee näinkin kärkeen listoilla? No siellä on niitä peesattuja rallivetoja sun muita seassa kyllä, mutta silti ihmetyttää.
Mielenkiinnosta että mistä löytää coolbetin sivuilta noi omat tilastot?Miten huonoja mahtaa Coolbetin keskimääräiset vedonlyöjät olla, kerran ihan harrastuspohjaltakin kiekkovedoilla pääsee näinkin kärkeen listoilla? No siellä on niitä peesattuja rallivetoja sun muita seassa kyllä, mutta silti ihmetyttää.
Miten huonoja mahtaa Coolbetin keskimääräiset vedonlyöjät olla, kerran ihan harrastuspohjaltakin kiekkovedoilla pääsee näinkin kärkeen listoilla? No siellä on niitä peesattuja rallivetoja sun muita seassa kyllä, mutta silti ihmetyttää.
Ensin oma tili auki.Mielenkiinnosta että mistä löytää coolbetin sivuilta noi omat tilastot?
Tietokoneella oma nimi, "vetohistoria" ja sieltä "vedonlyönnin tilastot".Mielenkiinnosta että mistä löytää coolbetin sivuilta noi omat tilastot?
Se laskutapa tässä itseänikin kiinnostaisi tietää. Entäpä jos kuuluu siihen huonoimpaan kymmeneen prosenttiin, kannattaako sellaista tilastoa näyttää häviävälle asiakkaille? Vai onko tilasto näkyvissä vain kärkipäälle? En todellakaan pidä itseäni hirveän voittavana vedonlyöjänä, aika lähellä break eveniä mennään, biittaan nipin napin talon osuuden näissä.Mun mielestä noi ”tilastot” näytti ainakin joskus ihan mitä sattui.
Ihmettelin itsekin, kun sen mukaan kuuluin johonkin parhaaseen kahteen prosenttiin esim viimeisen kuuden kuukauden ajalta ja tätä on vaikea uskoa.
Samaa veikkaisin (hoh), konkreettinen merkki, että menee hyvin on esim. jos firma asettaa sinulla rajoituksia panoksiin.Mitä itse olen tutkinut tuota, niin tekisi mieli sanoa, että tuolla yritetään motivoida veikkaamaan enemmän.
Nordicbetin sivustoilla ei tarvitse edes hyvin mennä. Sieltä en saanut edes omia takaisin kun sain parin euron - parin kympin limitit kohteesta riippuen. Unipaf ja Coolbet antavat puolestaan pelata aika pitkään voitollisena.Samaa veikkaisin (hoh), konkreettinen merkki, että menee hyvin on esim. jos firma asettaa sinulla rajoituksia panoksiin.