Hapoel Jerusalem - Nizhny Novgorod UNDER 171,5 ~1.80 arvio 60%
Tämä on hinnoiteltu aika omituisesti vierasjoukkueen tempon mukaan, mutta väittäisin että tässä mennään kotijoukkueen tahtia joka on paljon rauhallisempi ja puolustuspainotteisempi. Jerusalem on ansaitusti liki 10 pinnan suosikki eikä tästä kaiken järjen mukaan pitäisi tulla tiukkaa loppuvääntöä.
Kaikki on toki aina vastustajakohtaista, mutta Jerusalemin kotihallissa tämän kauden 13 pelissä raja on ylitetty vain kerran.
Nizhnyn kauden vieraspeleissä tämä raja on toki ylitetty 10/11 mutta täytyy huomioida, että pelit on olleet yhtä vaille hyvin overmaisia vastustajia vastaan pitkälti overmaisessa VTB-liigassa.
Nyt on mielestäni kyseessä ihan erilainen peli ja vastustaja eikä Jerusalemilla pitäisi olla mitään syytä lähteä vieraiden ralliin mukaan.
Lisäksi pelataan jo pudotuspelilohkoja ja joukkueet ovat kärjessä tasoissa yhdellä voitolla kun lohkon muilla joukkueilla on vielä 0 eli lohkovoitto on voittajalle varsin todennäköinen. Pelin tärkeys tukee underia.
Ja jos vieraat haluavat edes haaveilla voitosta niin erityiskeskittyminen pitäisi olla puolustamisessa.
En pitäisi lainkaan Nizhnyn pahaa ohipeliäkään yllätyksenä ja numerot voisi olla luokkaa 85-70. Mutta näillä puheilla se varmaan päättyy 101-100 että joo.
Morjesta pöytään,
Brittiläinen tuttava olisi kovasti kiinnostunut lyömään vetoja Liigasta ja kyseli, että mistä kannattaisi hakea hieman vetovihjeitä (FB-käyttäjät, nettisivut, Twitter yms.) ja koska meikäläinen ei noita niin paljoa käytä, niin ajattelinpa, että olisiko täällä porukka ollut sen verran avuliasta, että olisitte meikäläiselle kertonut hieman, että mistä (luotettavista) paikoista kannattaisi vedonlyöntivihjeitä hakea :)
Kiitän jo etukäteen vaivannäöstä.
Veikkaus tarjoilee tänään tällaista:
HIFK-Kärpät merkki 1, kerroin 2,05.
Molemmilla joukkueilla jonkin verran vajautta rosterissa, IFK:lla pakistossa ja Kärpillä hyökkäyksessä. Yli kakkosen menevä kerroin on kuitenkin mielestäni jopa pienehkö ylikerroin, koska Kärpät pelaa yleisesti ottaen muutenkin ailahtelevasti ja toisekseen peli on Nordiksella, jossa Kärpät on luvalla sanottuna ollut ihan paska viime vuodet.
Saa tarttua mut ei ole pakko hei.
Tänään tulee salibandyn divariin vihje. Erä Akatemia-ÅIF pelissä on kova kerroin ( Veikkaus ) 1.80 sarjakakkoselle. Akatemian kärki ( osa ) pelaa otteluita kolmessa eri joukkueessa ja en ole yhtään varma osallistuvatko tähän peliin.
Itse olen tällä hetkellä enemmän kiinnostunut ÅIF:n kertoimesta 2.70 Nordic. Kohde on täydellisesti kokoonpano riippuvainen, joten en suosittele vielä kohteeseen koskemaan.
Jos Akatemian kokoonpano näyttää tältä, niin kakkonen tulee olemaan pelivalintani:
Tulospalvelu - Salibandy
Selvennetään vielä, että ykkösrosterilla on 1.80 jäätävä kotikerroin.
Vierasjoukkue ÅIF on omansa julkaissut jo tunteja sitten, Erä Akatemia sen sijaan panttaa vielä.Mihinköhän aikaan nuo kokoonpanot yleensä selviävät?
Mihinköhän aikaan nuo kokoonpanot yleensä selviävät?
No nyt tuli, Eero Nuutinen kaiketi ainoa "huippuvahvistus"?Mitään tarkkaa aikaa ei ole, mutta kyllä nuo on kohta ilmestyttävä. Yleensä aina vierasjoukkuuelta tulee kokoonpanot aikaisemmin.
Olen tässä kärkykllä ja laitan analyysin rosterista heti.
Massiiviset poissaolot! Äkkiä 2.70 Nordic! Keskisuuripanostus! Pelataan silti altavastaaja!
NordicBet ilmeisesti reagoinut poissaoloihin. Kerroin ÅIFille nyt 2,30. Veikkaukselta saa edelleen 2,50 kertaistuksella.Massiiviset poissaolot! Äkkiä 2.70 Nordic! Keskisuuripanostus! Pelataan silti altavastaaja!
Edit: Poissa koko "ykköskenttä" Ailio, Surakka, Söderling. Lisäksi Luoma 10 peliä 10 maalia, Ilkka Koski 7+8, Majalahti 5+7.
Nuo ainakin. Hyökkäys näyttää tosi ohuelta. Iskanius, Kuitunen ja Nuutinen oikeastaan ainoat laatumiehet.
NordicBet ilmeisesti reagoinut poissaoloihin. Kerroin ÅIFille nyt 2,30. Veikkaukselta saa edelleen 2,50 kertaistuksella.
Minä luulen ettei Akatemia saa jalkeille alkukauden rostereitaan. Yksinkertaisesti en näe järkeä peluuttaa noita kovimpia kavereita divarin peleissä. Korkeitaan kotipeleissä Welhoja vastaan.
Laitoin Veikkauksen tilin tyhjäksi ÅIF:lle, ei siellä paljoa ollutkaan. Onnea pisteistä kotijoukkueelle, nämä edes pikkuisen isommat panostukset on mennyt useimmiten komeasti ohi.
Itse lähdin myös ÅIF:n kelkkaan mukaan, kokoonpanot näyttävät lupaavalta, vaikka eihän näistä koskaan tiedä.
Itsellä pisti silmään veikkauksella SKA-Omsk pelissä kerroin 6,6 vierasvoitolle. Vierasjoukkue kärsinyt jonkin verran loukkaantumisista, mutta kohtuullisen tasainen suorittaja. SKA:n kone yskähdellyt vuoden vaihteessa hurjan alkukauden jälkeen. Selkeä altavastaaja Omsk on, mutta vähän ylikertoimelta noin massiivinen vieraskerroin omaan nenään haiskahtaa. Pienellä kokeiluun.