bluesblues
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Blues, Espoon Oilers
Hifk-Loviisa 2-9, Nurmo-Leba 8-3. Tulokset tarkottivat reilu tonnin voittoa pelitille. Tästä on hyvä jatkaa etiäppäin.
Loviisa vihjeestä kuuluu kiitos myös @bluesblues nimimerkille. Minä olen henkilökohtaisesti kiitollinen myös siitä, että minun mielipiteitäni haastetetaan.
Nurmon joukkuearvioni perustuu pitkältä Pääkallon ennakkoon, jossa joukkue rankattiin sarjan viimeiseksi. Nousijajoukkueelta en ole montaa peliä nähnyt ja olen myöntänyt, että ilmeisesti aliarvostan Jymyä.
Otin jo pienellä Partizan 1.90 ja jos kokoonpanoissa ei huomenna ole mitään kummempaa eikä kerroin romahda niin otan lisää.
Nyt saa 2.00 b365, onko tässä jotain mätää?
Nyt saa 2.00 b365, onko tässä jotain mätää?
BETRUSH-sivustolta poimittua Partizanista:
"Aleksandar Dzikic have trouble with injured players.
Robinson and Marinkovic are out at least 3 more weeks.
On position 2 there is only Vrabac and one youngster.
I am not sure if Novica is traveling since he usually don't go on away games in Champions League."
Tuossa ehkä syytä kerrointen nousuun, itselläni ei kyllä hajua miten merkittäviä nuo poissaolot ovat...
Jos poissaolot on tosiaan nuo niin lyön matsin alussa lisää Partizania kun kokoonpanot tulee.BETRUSH-sivustolta poimittua Partizanista:
"Aleksandar Dzikic have trouble with injured players.
Robinson and Marinkovic are out at least 3 more weeks.
On position 2 there is only Vrabac and one youngster.
I am not sure if Novica is traveling since he usually don't go on away games in Champions League."
Tuossa ehkä syytä kerrointen nousuun, itselläni ei kyllä hajua miten merkittäviä nuo poissaolot ovat...
Ihan hyvä on rosteri jos ruudulla näkynyt pitää paikkansa, yksi noista "poissaolijoistakin" pelaa.
Painoin nyt Partizanille kolme eri livebetsiä tilanteessa 25-22 noin keskimääräisellä kertoimella 3.10.Panostin myös. Kiitokset Saulille @Saul Goodman taas ties kuinka monista erinomaisista vihjauksista viime viikkojen aikana.