Vedonlyöntivihjeet

  • 3 089 388
  • 15 050

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Loviisa vihjeestä kuuluu kiitos myös @bluesblues nimimerkille. Minä olen henkilökohtaisesti kiitollinen myös siitä, että minun mielipiteitäni haastetetaan.

Nurmon joukkuearvioni perustuu pitkältä Pääkallon ennakkoon, jossa joukkue rankattiin sarjan viimeiseksi. Nousijajoukkueelta en ole montaa peliä nähnyt ja olen myöntänyt, että ilmeisesti aliarvostan Jymyä.

Tämä kausi on voitollinen, mutta isoja kohteita on mennyt myös ohi.

Veikkauksella on haasteellinen tehtävä kertoimien kanssa. Kokoonpanot elävät tosi rajusti tällä hetkellä. Tuossa yksi kohde mitä en ehtinyt vihjaamaan, mutta Eräakatemia pelasi tosi heikolla miehistöllä Tulospalvelu - Salibandy

HIFK on oikeasti sarjasijoitusta parempi joukkue, mutta jostain syystä sen ykköstykit ovat tosi paljon poissa.
 
Viimeksi muokattu:

bluesblues

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Espoon Oilers
Loviisa vihjeestä kuuluu kiitos myös @bluesblues nimimerkille. Minä olen henkilökohtaisesti kiitollinen myös siitä, että minun mielipiteitäni haastetetaan.

Nurmon joukkuearvioni perustuu pitkältä Pääkallon ennakkoon, jossa joukkue rankattiin sarjan viimeiseksi. Nousijajoukkueelta en ole montaa peliä nähnyt ja olen myöntänyt, että ilmeisesti aliarvostan Jymyä.

Pikkasen offtopiciksi menee mutta Nurmon on ollut oma ideakohteeni jo jonkin aikaa ja tämän pääkallo ennustuksen jälkeen joukkueesta sai alkukaudella todella hyviä kertoimia. Nurmolta löytyy useamman divarikauden kokemusta omaavia pelaajia mm. Sariolan veljekset, Palomäki, Hillu, Rynnäs, Kujala ja Pollarinen, ja siksi ihmettelinkin joukkueen aliarvostamista. Tälläinenhän on vedonlyöjän ihannetilanne kun on joukkueiden tasosta selvästi eri mieltä kuin markkina.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Onko kukaan pyöritellyt tuota NFL -pleijarit avaavaa Houston-Oakland kohtaamista? Niin hienoa hyökkäyspeliä kun vierailijat pelasivat läpi kauden, niin Carrin loukkaantumisen myötä vaikea nähdä että tänään olisi "mitään mahdollisuuksia"? Houston on kotonaan todella kova, mutta melko pienillä pisteillä mennään tänään?

Oakland aloittaa ilmeisesti kolmosvaihtoehdolla, kun Carrin varamieskin tipahti pois pelistä. Moneyline tuohon peliin on 1.50 - 2.80, itse lähden hakemaan rohkeasti ainakin Houston -5.5, ehkä pienellä joku lähemmäs 10 pisteen voittokin. Näillä saa jo pitkälti yli kahden kertoimia. Mielenkiintoinen peli, Oaklandin rookie QB saa ainakin isot saappaat, saa nähdä miten NFL-urallaan 21 heittoyritystä tehnyt "junnu pärjää".

E: 20-7 tilanteessa tauolle, eka puoliaika näytti kyllä täysin nuo Oaklandin QB -ongelmat. ..ei kyllä Houstonkaan sinällään vakuuttanut, mutta silti ottivat toistaiseksi selvän johdon.

E2: 27-14 lopputulos, isollakin tasoituksella kotiin.
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Unibet/Paf toppi Kazan - Bamberg +3,5 1.92 melkeen 60% voi lupailla
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Huomenna jännä juttu Spirou Charleroi - Partizan. Mun mielestä Pinnacle avasi kohteen ihan kohdillaan, Partizan noin 1.40 suosikki. Tällä hetkellä kertoimet on jostain syystä lähes tasabookki.

Olisiko markkina seonnut ensimmäisen kohtaamisen tuloksesta, jossa Partizan oli 15 pisteen suosikki mutta hävisi 70-84. Joukkue on kumminkin selvästi parempi ja ansaitusti suosikki vieraissakin.

Otin jo pienellä Partizan 1.90 ja jos kokoonpanoissa ei huomenna ole mitään kummempaa eikä kerroin romahda niin otan lisää.
 

UnBeliever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Nyt saa 2.00 b365, onko tässä jotain mätää?

BETRUSH-sivustolta poimittua Partizanista:
"Aleksandar Dzikic have trouble with injured players.
Robinson and Marinkovic are out at least 3 more weeks.
On position 2 there is only Vrabac and one youngster.
I am not sure if Novica is traveling since he usually don't go on away games in Champions League."

Tuossa ehkä syytä kerrointen nousuun, itselläni ei kyllä hajua miten merkittäviä nuo poissaolot ovat...
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
BETRUSH-sivustolta poimittua Partizanista:
"Aleksandar Dzikic have trouble with injured players.
Robinson and Marinkovic are out at least 3 more weeks.
On position 2 there is only Vrabac and one youngster.
I am not sure if Novica is traveling since he usually don't go on away games in Champions League."

Tuossa ehkä syytä kerrointen nousuun, itselläni ei kyllä hajua miten merkittäviä nuo poissaolot ovat...

Jep siellä joku serbi vihjaa kotijengiä tähän...
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Morjesta pöytään,

Brittiläinen tuttava olisi kovasti kiinnostunut lyömään vetoja Liigasta ja kyseli, että mistä kannattaisi hakea hieman vetovihjeitä (FB-käyttäjät, nettisivut, Twitter yms.) ja koska meikäläinen ei noita niin paljoa käytä, niin ajattelinpa, että olisiko täällä porukka ollut sen verran avuliasta, että olisitte meikäläiselle kertonut hieman, että mistä (luotettavista) paikoista kannattaisi vedonlyöntivihjeitä hakea :)

Kiitän jo etukäteen vaivannäöstä.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
BETRUSH-sivustolta poimittua Partizanista:
"Aleksandar Dzikic have trouble with injured players.
Robinson and Marinkovic are out at least 3 more weeks.
On position 2 there is only Vrabac and one youngster.
I am not sure if Novica is traveling since he usually don't go on away games in Champions League."

Tuossa ehkä syytä kerrointen nousuun, itselläni ei kyllä hajua miten merkittäviä nuo poissaolot ovat...
Jos poissaolot on tosiaan nuo niin lyön matsin alussa lisää Partizania kun kokoonpanot tulee.

Loimaalta tuttu Robinson on hyvä pelaaja mutta ei mitenkään ratkaiseva. Marinkovic on 97 syntynyt heittäjä joka on pelannut sellaiset 20min.

Joukkueen ylivoimaisesti tärkein pelaaja on Serbian maajoukkueen Stefan Bircevic. Jos lisäksi kokoonpanosta löytyy jenkki Will Hatcher, pointti Ratkovica sekä sentteri Uros Lukovic niin riittää mulle.

Tämä sama kuvio toistui kaksi viikkoa sitten kun Partizan oli Zielona Goran vieraana, Pinnacle avasi +3, päätöslinja oli +12,5 ja Partizan voitti suoraan.

Kokoonpanosta puuttuu silloinkin Robinson, Jovanovic ja sitten Marinkovic heitti 0/5.

Zielona Gora on selvästi parempi joukkue kuin Charleroi. Toivottavasti nyt olisi samanlainen lopputulos.
 

RonSwanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, HIFK, Pittsburgh Steelers, Die Mannschaft
I believe that we will win! We = kaikki @Saul Goodman :ia peesaavat :) Mie kävin 100e myötäelämisbetsin laittamassa, toivottavasti saisi jo illalla sitten vähintään alkuperäispanoksen kotiuttaa jo takaisin.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Jännä nähdä taas lopulliset rosterit kun Partizanin kertoimet jatkaa nousemista. En tiedä minkä takia mutta Pinnaclella on tähän myös selvästi korkeammat limitit kuin muissa peleissä ja isoimmat mitä olen chämppärissä nähnyt.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Ihan hyvä on rosteri jos ruudulla näkynyt pitää paikkansa, yksi noista "poissaolijoistakin" pelaa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Panostin myös. Kiitokset Saulille @Saul Goodman taas ties kuinka monista erinomaisista vihjauksista viime viikkojen aikana.
Painoin nyt Partizanille kolme eri livebetsiä tilanteessa 25-22 noin keskimääräisellä kertoimella 3.10.

Nyt toivotaan vain parasta, eli voittoa.

edit: ei tämä nyt mene ihan toivomallani tavalla, kun Partizanille sai jo kerrointa 10.00. Kotijoukkue vei kolmannen neljänneksen alun 9-0. Ja nyt jo kerrointa 15.00, kun tilanne 49-35. Toki onhan näistä ennenkin noustu.
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Aikamoista että Partizan vain 4 pinnaa tappiolla puoliajalla. Avauksen kolme miestä heitot 0/3, 0/4 ja 0/3 ja vaparit vielä 0/2. Koko joukkueen kolmoset 1/11. Penkkimiehet paikanneet hyvin.

Tuosta ei kyllä voi kuin parantaa. Kunhan nyt Bircevic ja Hatcher edes heräilisi niin ihan hyvät saumat on kääntää.


Ja se Kataja olisi ilmeisesti pitänyt taas painaa vain silmät kiinni. Ekalla puoliajalla mikään ei viitannut että joukkue olisi 10 pinnan altavastaaja.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Hoh hoijaa!

8 minuuttia sitten Partizan oli 14 pinnaa perässä ja nyt enää yhden pinnan. Tuleeko tällä kertaa uskomaton nousu maaliin asti?

49-35 -> 51-52. Ei paha!

Tilanne 63-63, 17 sekuntia jäljellä ja pallo Partizanilla. Keskimäärin tämä kusee aina.

HAHAA! Partizan tekee 63-65 korin 0,3 sekuntia ennen summeria!!!

Oosom @Saul Goodman !!! (y)
 
Viimeksi muokattu:

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kuten olen aiemminkin kirjoittanut, niin koris on kyllä pallopeleistä parasta viihdettä vedonlyönnin kannalta, kun tilanteet ja kaikki muutkin vaihtelee pelin aikana moneen eri suuntaan.

Edit. ai niin vihje on että lyökää sitä mitä Sauli kehoittaa lyömään ja nauttikaa sen jälkeen pelin ja vedon tuomasta jännityksestä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös